Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

    Здравейте,
    Ето и друг рекламен клип на Субару, в който Хондата преминава успешно същия тест:
    Тук се проваля на диагоналния тест. Според мен е с изключен тракшън контрол. Да не говорим, че Хондата тръгна от баляците а Субаруто стартира преди тях и успя да се засили.
    Тук друг колега е демонстрирал същия тест с и без тракшън контрол:
    Че има и по-добри 4Х4 системи от тази на Хондата го вярвам, но Субару продавачите се опитват да изкарат ЦРВ-то абсолютен боклук. Предполагам, че не се кефят, че в Щатите ЦРВ е най-продавания малък СЮВ от много време на сам. Нещо, за което Субару може само да мечтае

    Коментар


    • #32
      От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

      За клипа,макар да е коментиран съм изкушен да коментирам-Аз понеже ода на ловъ и от време на време си правя експерименти,на на двойно по голям от този наклон и излезнала от канавката вода при топенето и целия асвалт стъкло.Набрал съм се от доло на трета,около 2700 оборота и О-о-о!Почти го премина участъка от около 10 метра.Викам си отова е само за пробване.Спирам,малиии назад шейна и тръгва накъдето се иска,даже иска да се завърта с моцуната надолу.Малко даже се гипсирах,но навреме пускам спирачка и всичко стабилно.Малко по надоло спирам и тръгвав пак-сега за теста-стъпват предни гуми на леда/наклона е двойно по голам от на този на рекламата/усещам отзад едно рит Т.е. бута задния мост и продължава,стъпва и задния мост на леда И-и-и-и! До там!Върти и четирите гуми,ще ги запали,скача на ляво надясно,но-о-о до там!Така,че задното си бута колкото си трябва!
      П.П.Терена е над гр.Дупница пътя за "Вангеловото чешме"-зимата на 2011-2012г.път целия с утъпкан сняг и този учаскък с протеклата го вода.Гуми всесезонки ВФ Гуудрич.Така,че аз не вярвам на този тест и защо са скрити задните гуми при подхода?А?
      имах и Toyota Rav 4 2006g.
      Mitsubishi Lancer 2008g.
      Honda CR-V 1998г.
      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

      Коментар


      • #33
        От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

        По коя логика с 2-те предни гуми на лед и задния мост на сухо Хондата не отцепи?Някой да преведе ако може ,че аз не сафирясвам.Имам подобни ситуации и се измъквам ежедневно ,даже на по- голям баир.

        Първоначално публикуван от cr-v 1 Преглед на мнение
        Според мен разликата е,че всеки нормален шофьор се засилва малко или много,когато има да изкачва заледен баир......
        Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
        Ква засилка бе човек.На прегледите нали пак на валяци минаваш.....
        Тези тестове са за потегляне на заледен байр,а не само за преминаване......следващия път,като го катериш въпросният заледен баир просто спри на средата и се опитай да тръгнеш......

        Коментар


        • #34
          От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

          Виждам аз как го правят теста...на тоя клип дето се вижда задницата.Според първия клип Хондата даже не може да се качи на валяците.
          В моя случай,ако спра ще се сюрна надолу естествено,но и 4-те гуми ще са на леда.Но при подхода,когато само предните са на леда си тръгва колата нормално от място,докато влязат и задните и загубят и те сцепление.На клиповете правят и тест за блокировка на дифовете.Там е друга бира.Предполагам ,че новото ЦРВ ще го мине и там теста,като се включи задната блокировка.
          Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
          Disco 1 бекъп
          Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

          Коментар


          • #35
            От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

            Само за протокола.Така-а-а!Значи,едни клиенти пойскаха предлаганата услуга в Рила планина-разходка с джип до 7-те рилски езера-а.Джипа бил Нисан Патрол,син-96-98година,лифтингован с КН регистрация,гуми за кал с едър грайфер.Карало го младо момче.На заледен учъстък независимо от включено 4х4 и блокажи които има изскочил от пътя със шеметната скорост от 40 км/ч с толкова се е движил и се фраснал в мантинелата.После по черен път,с коловози,валял дъжд и всичко замръзнало пак с включени всички блокажи и 4х4,на прав наклон колкото е този от клипа и дълъг 20м.със следваш лек завой наляво и намаляващ наклон успява да се качи,аха почти с предните гуми до средата на кривата в завоя и се получи точно това като от втората или третата кола от клипа започна да рипа на едно място въртят всички гуми,блокажи,млокажи и не мърда,даже започна леко да се свлича назад.Тогава,шофьора му решил да включи бавните,пуснал газта и натиснал спирачка и започнал да "хърка" да включи бавните и успял,но колата тръгнала като шейна на зад.Шофьора,не могъл да я увладее и вместо да я влачи в левия,терасиран скат и да се опита да я спре,той я насочил без да иска към десния,без мантинела и с 300 метра почти вертикален наклон в рядка борова гора.Джипа се катурнал по наклона и като по чудо се задържал на задния деференциал на един паднал косо дебел бор,леко килнат на една страна с муцуна и една предна гума стърчащи във въздуха.Така-а-а!Защо го разказах ли-защото един от пасажерите бях аз,да ме прощава господ-случай от преди два месеца.Сигурно момчето е колега от форума,убеден съм,има и мно-о-ого снимки,много хора знаят за това.Разказах го за това,че и 8х8 да е ако при изкачване наклон,попадне на огледален лед и гумите не са със шипове-не тракшъни и макшъни,не 4х4 и блокажи-излизане няма.П.П.Моля не коментирайте грешките на водача на Нисана допуснал или не такива.Аз много уважавам Нисан и да не се обиждан колегите притежатели.Това щеше да се случи и с каквато и кола да бяхме при същите условия,лед и гуми и всякакви бложкажи и шофьор.
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • #36
              От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

              Виждам аз как го правят теста...на тоя клип дето се вижда задницата.Според първия клип Хондата даже не може да се качи на валяците.
              В моя случай,ако спра ще се сюрна надолу естествено,но и 4-те гуми ще са на леда.Но при подхода,когато само предните са на леда си тръгва колата нормално от място,докато влязат и задните и загубят и те сцепление.На клиповете правят и тест за блокировка на дифовете.Там е друга бира.Предполагам ,че новото ЦРВ ще го мине и там теста,като се включи задната блокировка.

              То първият тест държеше да покаже,че само Субару-то може да потегли ако само едно от колелата има сцепление независимо дали то е някое от предните или пък от задните......,но там май освен механика има и електроника,която явно при нужда може да прехвърли целия въртящия момент към единственото колело със сцепление...
              Вече няколко зими карам Хондето и го намирам за прилично проходимо,когато не се преиграва с възможностите му.Има един много як баир преди вилата,който просто винаги качвам със засилка и на висока предавка независимо дали колата е с нови зимни гуми,4х4,бавни,блокажи,тракшъни и пр...така съм си свикнал още от първата ми кола-Жигула комби с видинките без шипове или вериги,а само с два чувала пясък в багажника,яка засилка и много комсомолско дръзновение... Наистина можеха и една бавна да сложат,като на по-старите Хонди Шатъл 4х4.....както и една 6-та за дълъг пат ,ама това е положението......
              Последно редактирано от cr-v 1; 29-01-13, 16:56.

              Коментар


              • #37
                От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                Малко да кривна от темата ама дали може да се добави някаква блокировка на задния диф. пък нищо че въртящия момент не бил много.Случвало ми се да се окантарвам при преминаване на слогове с по-голям нклон и ако реша да го атакувам фронтално ще заровя муцуната та затова минавам малко косо. Проблема е че ако нямам малко инерция а карам леко в момента в който застана на две срещуположни гуми мача свършва. Мисля че нещо като шпер на 40% ще е достатъчен да помогне за преминаването.
                Honda CR-V I 2000 г.
                0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                Коментар


                • #38
                  От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                  Неможах да намеря нищо за задния диф като тунинг,но продължавам да търся.
                  Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                  Disco 1 бекъп
                  Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                  Коментар


                  • #39
                    От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                    Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
                    Малко да кривна от темата ама дали може да се добави някаква блокировка на задния диф. пък нищо че въртящия момент не бил много.Случвало ми се да се окантарвам при преминаване на слогове с по-голям наклон ...
                    Най евтиния вариант..,за преодоляване на "окантарване", е монтиране на две ръчни спирачки(лявата ръкохватка за "блокаж" на лявата гума,дясната ръкохватка ..,за дясната гума..)! В подфорума на SUZUKI, няколко колеги я имат тази "екстра" вече доста отдавна, и казват че върши добра работа,именно при окантарване..! Е...,не е като истински блокаж,но за преодоляване на определено препятствие..,върши работа... Аз съм решил,по нататък като се пооправи времето и имам време..,да си направя такава екстра..,място за допълнителна ръчна... дал господ..
                    SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                    Коментар


                    • #40
                      От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                      Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                      Най евтиния вариант..,за преодоляване на "окантарване", е монтиране на две ръчни спирачки(лявата ръкохватка за "блокаж" на лявата гума,дясната ръкохватка ..,за дясната гума..)! В подфорума на SUZUKI, няколко колеги я имат тази "екстра" вече доста отдавна, и казват че върши добра работа,именно при окантарване..! Е...,не е като истински блокаж,но за преодоляване на определено препятствие..,върши работа... Аз съм решил,по нататък като се пооправи времето и имам време..,да си направя такава екстра..,място за допълнителна ръчна... дал господ..
                      Това е хитро наистина. Получава се тркшън контрол с управление от водача Заводския тракшън съвсем за кратко ми се струва че задържа буксуващите гуми. Хондата ми е трета кола с тракшън. Позвал съм ЕСП(Бош), АСЦ(Митсубиши) и ВСЦ(Хонда). Може и да се заблуждавам, но ЕСП-то и ВСЦ-то определено по-добре работят.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                        Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                        Най евтиния вариант..,за преодоляване на "окантарване", е монтиране на две ръчни спирачки(лявата ръкохватка за "блокаж" на лявата гума,дясната ръкохватка ..,за дясната гума..)! В подфорума на SUZUKI, няколко колеги я имат тази "екстра" вече доста отдавна, и казват че върши добра работа,именно при окантарване..! Е...,не е като истински блокаж,но за преодоляване на определено препятствие..,върши работа... Аз съм решил,по нататък като се пооправи времето и имам време..,да си направя такава екстра..,място за допълнителна ръчна... дал господ..

                        -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                        здравейте колеги,

                        с риск много от Вас да ме захапят като невежа, реших да драсна няколко реда тук...

                        по принцип шофирам пежо 206 - хич не е off road - шофьора обаче не го слуша главата и автомобила се е катерил къде ли не ( преди години се изписа едно количество идеи за първото 206 4*4 с лебедка :-) - цената за проекта дойде твърде висока ) .

                        Няколко пъти съм карал ЦРВ-та - предимно 128 к.с. ръчна скоростна и малко неприятен ми се стори проблема с "окантаряването" . Някой реализирал ли е идеята с разделена ръчна между ляво и дясно колело (още по-интересно ми е реализация при модела 147 к.с. автоматик ) ? - без да съм пристрастен, колата е наистина супер за цената си, но може малко оптимизация според мен . Макар и не толкова големия процент разпределение към задният мост би било хубаво "пилота" да аранжира процеса...


                        Благодаря

                        Коментар


                        • #42
                          От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                          Е..те тук ме хвана неподготвен..,между другото.. наистина бях решил да си правя такъв "блокаж",но не ми остана време миналото лято..! Но.., това лято съм решил,на всяка цена да направя "блокажа" с втората ръчна..,понеже също така съм решил да направя шумоизолация на купето с (к-флекс) мисля че беше материала..,та.. като сваля мокета,тъкмо ще видя как да захвана втората ръчна(със заварка или с болтове). Обещавам..,като направя всичко това.. да се похваля.. !
                          SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                          Коментар


                          • #43
                            От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                            Това с ръчната го е пробвало едно момче от Австралия само, че на Subaru точно с тази цел. Като цяло не е доволен от резултата. При нашите Хонди едва ли ще е по-различно !

                            HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                            Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                            Коментар


                            • #44
                              От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                              Субару-то с отворен среден диф ли е?
                              Изглежда че всичката мощност отива към предния мост.
                              При ЦРВ-то би трябвало "количеството" мощност към задния мост да не намалее понеже не е диф а е съединител(или греша)?

                              Коментар


                              • #45
                                От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                                Първоначално публикуван от vesss Преглед на мнение
                                Субару-то с отворен среден диф ли е?
                                Изглежда че всичката мощност отива към предния мост.
                                При ЦРВ-то би трябвало "количеството" мощност към задния мост да не намалее понеже не е диф а е съединител(или греша)?
                                За Субаруто.. не знам..,но за CR-V-то,може и да си прав.. ! Съгласно принципа на действие на 4х4 системата при CR-V..,а именно.. с колкото по високи обороти буксуват предните колела..,толкова повече въртящ момент се предава на задните ..,по пътя на логиката....,при блокиране (с втората ръчна).. на буксуващото задно колело.., би трябвало целия въртящ момент предаван от многодисковия съединител към "задния мост" ,да се "стовари" върху колелото което е на здрава(суха) почва.. и евентуално да измъкне CR-V-то от окантарване или от друга подобна ситуация.... П.П. М/у другото ..,колегата с клипа в по-горния пост..,направо е "развенчал мита" за прословутата система 4х4 на Субару....!
                                SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X