Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

    Първоначално публикуван от mytanta Преглед на мнение
    проблема със задържането на съединителя е решен,като му обрах празния ход. задържането е ставало в самия празен ход-пружината не е връщала докрай.
    Ще видим,ще видим!Проблема описан по горе в голяма и до голяма степен изчезва зимата като е студено.Покарай повече колата,да работи час и половина два сега като е по студено влез в задръстване и ще си говорим.Убеден съм,че лятото пак ще пишеш!
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

    Коментар


    • #32
      От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

      Здравейте,
      И на мен нещо ми скърца като натискам долния ляв педал. Течността в казанчето е блатисто зелена.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:blato.jpg
Прегледи:1
Размер:60.0 КБ
ID:5575990

      Сложих малко грес на буталцето което зад педала ефект нямаше освен, че е смазано и ще се прецака по бавно.
      Искам да сменя блатистата течност с DOT3/4, но не-разбирам руски. Ако някои може да ми потвърди, че на страница 217 от руското ръководство, това е пробката за източване на блатото ще съм благодарен.

      @HONDAEXPLORER и dogidog - Къде трябва да пръсна със светената вода за колата(WD40) или течна грес за да ми спре скърцането? Ако може да качите някаква снимка. Или ако има такава в някое от ръководствата?

      Благодаря.
      Honda CR-V B20Z 2001

      Коментар


      • #33
        От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

        Здрасти колега, не помня да съм снимал, но като отвориш предния капак до изпускателните колектори има един гумен маншон и под него е долната помпа на съединителя, като я отдръпнеш внимателно откъм кожуха на съединителя ще видиш отвор и вилка излизаща от него. Пръскай с удължител на спрея по дължината на вилката а вътре в колата някой да натиска и отпуска. С ВД40 ефекта е нетраен пробвай с течна грес, но най добре е да смениш съединителя ако и той е тръгнал. Моя само скърцаше и не превърташе но като го махнах беше почнал да надира нитовете на феродовия.
        "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

        Коментар


        • #34
          От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

          Първоначално публикуван от NEKTAR Преглед на мнение
          ... Ако някои може да ми потвърди, че на страница 217 от руското ръководство, това е пробката за източване на блатото ще съм благодарен. ...
          Потвърждавам.

          А това, за което говори Експлоръра - маншона и вилката, са на стр.220.

          И да, WD40 е по-скоро за почистване и раздвижване, отколкото за смазване.
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

          Коментар


          • #35
            От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

            Здравейте,
            Благодаря за бързите отговори. Тъка и тъка си говорим... Съединителя отделя перфектно само е малко твърд и скърцането се чува между двигателя и педала а тази помпа е отпред пред двигателя.(100 процента ще направя това което пише HONDAEXPLORER през почивните дни).
            А случайно да знаете какъв е шанса, след като сменя течността на съединителя с нова която ще е много по агресивна към 12-годишните уплътнения на помпите, тези уплътнения да се прецакат и да ...... незнам какво става после.
            Honda CR-V B20Z 2001

            Коментар


            • #36
              От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

              Здрасти колега, не искам да те демотивирам, но според мен съединителя ти е за смяна. Бас държа че е оригиналния щом си на около 200те хиляди. Нямам снимка да ти покажа моя стария който смених на около 200000км и си работеше добре въпреки че беше адски твърд. Притискателя беше със сериозни бразди, а нитовете на феродовия бяха полирани. Предния собственик не ти е сменял малслото на дифа и е карал със скърцане камо ли да е сменял съединител на около 150000км колкото би изкарал оригиналния. А ако предположим че е сменян тогава, не вярвам да се е разскърцал за 50000км.
              Първо погледни дали няма някакво сълзене и течове от двете помпи преди да сменяш течността, тъй като обикновено втвърдяването на съединителя съчетано със стареене на течността води до такива.
              "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

              Коментар


              • #37
                От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

                ...която ще е много по-агресивна...
                В това твърдение няма нищо вярно.Даже има предписание да се подменя периодично , но кой ли го практикува.
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #38
                  От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

                  За скърцането можеш да пробваш да смажеш нита, който съединява педала на съединителя към купето. Поне при мен се оказа това, а скърцането беше ужасно дразнещо.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:str.215.jpg
Прегледи:1
Размер:110.4 КБ
ID:5584545Някой правил ли е замерване на работния ход на педала на съединителя, както е показано във руското ръководство.Преди месец след по-дълъг път ми се стори че съединителя,започна да отделя ниско.Проверих течноста, беше на минимума,долях повече от максимума и вече месец не е мръднала.Вчера правих замерване както на картинката и установих че моя педал е 3 см. по-ниско, а хода му е като този описан в ръководството.Това показва че е за реглаж, както е описан на следващата страница.Иначе така си карам две години откакто съм купил Хондата и съм му свикнал.Чудя се дали да пробвам реглаж или да спазвам точка първа от подписа на Zero.
                    CR-V 2.0i RVSi 147PS

                    Коментар


                    • #40
                      От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:STR.216.jpg
Прегледи:1
Размер:140.3 КБ
ID:5584556
                      Ходих да видя възможността за реглаж и установих че има разлика ,с това от картинката.При мен горен изключвател няма ,а от долу е само болт за реглаж.Но долния болт има 7-8 мм. възможност за реглаж.Дори и отвит на максимум , педала ще се вдигне до 160мм., което е доста далеч от 183 мм. от ръководството. Понеже и при мен се появи скърцане от известно време,проверих помпата от вътрешната страна и има стекла се чернилка,като стара грес.Предполагам цвета се дължи и на разядени гумички. Ще изчистя и ще пръсна течна грес.Ако продължава теча ще се сменя или ремонтира помпата.Ако намеря комплект гумички ,и ако буталото е здраво.
                      CR-V 2.0i RVSi 147PS

                      Коментар


                      • #41
                        От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

                        Геца писах по горе как се оправя проблема,точно тази "течна грес" показва,че са за смяна гумичките,даже е възможно да е дръпнал и въздух вътре,след като си долял казанчето е трябвало да обезвъздушиш от пробката,която е на помпата хваната за двигателя.Това че маслото не мърда въобще да не те успокоява,привидно е,може и така да кара,ама може и да каже мяу!Покарай още малко това лято,па ако много почне да втвърдоскръцва сменяй.
                        п.п.Ей-й-й ква дума измислих баси!
                        имах и Toyota Rav 4 2006g.
                        Mitsubishi Lancer 2008g.
                        Honda CR-V 1998г.
                        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                        Коментар


                        • #42
                          От: Хонда ЦРВ 98г Проблем съединител или ??

                          Колеги чета форума и си намирам дефекти на колата. Съединителя е твърд но съм карал и кола с по твърд, отделя идеално без проблеми, това което не ми харесва е че съединителя е около сантим и нещо по висок от спирачката. Когато пуснеш педала до край има едно леко дразнещо свирукане което изчезва при натискане на този един сантиим и и зравняване със спирачката. Този луфт в началото не оказва никакво влияние на съединителя. Този луфт е много мек и няма нищо общо със твърдината когато натискаш на долу до край. Мисля че помпите са добре няма течове на масло. Аз стигнах до извода че трябва да се регулира самия педал и да се изравни височината със спирачката , но дали съм прав вие ще кажете ?

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X