Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема Хонда ЦРВ 2 или ЦРВ 3

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
    ИИИИ-и-и-и Какво взема в края на краищата 2-ра или 3-та генерация???Ако още не си взел,ще ти понапиша нещо за бензините 1,2 и3 генерации!
    Ако не те затруднява, напиши, че и аз ги заглеждам...
    HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

    Коментар


    • #17
      Аз имам 3-ка дизел, 2007г, от Май 2019. Сменил съм комплект верига, демпферна шайба, биалетки + махнах дпф филтъра като за "добре дошла" през първите 2 месеца. Наскоро сложих китайска навигация с Андроид, защото оригиналната е пълно дърво. И от тогава си върви. Правя 30-40км в делничните дни, от които 20км в часовете с най-много трафик сутрин и вечер. Разходът през последнитепо-студени месеци ми е 10 реални, на таблото показва 9. Извънградско по асфалт в Родопите, пак през студените месеци - 8.3 реални, на таблото показваше 7.5. През лятото на магистралата, със 130км Пловдив-Бургас на таблото разходът беше 5.8, но реално
      колко беше тогава не съм засичал. Сипвам й само g-drive. Бих ли я купил пак ако можех да върна времето назад? Не съм 100% сигурен. Отношението екстри/качество-цена не е много адекватно за мен поне. Иначе е красива, бежов кожен салон, пакет Exclusiv с дистроник и панорамен покрив, но общо взето това са ѝ "екстрите"

      Коментар


      • #18
        Имам познат с ЦРВ 3 дизел. Разкошен автомобил, но трябва много да се внимава и не се отнася само за ЦРВ.
        Внос от Швейцария на реални под 90 000км.. До 150 000км. е сменил дюзи, съединител, верига и сега демпферна шайба като всичко е скъпичко. Явно колата е теглила нещо тежко. Имайте не едно, а няколко на ум като гледате кола с теглич особенно от Швейцария. И моя Нисан е от там и доста внимавах като го купувах.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          Имам познат с ЦРВ 3 дизел. Разкошен автомобил, но трябва много да се внимава и не се отнася само за ЦРВ.
          Внос от Швейцария на реални под 90 000км.. До 150 000км. е сменил дюзи, съединител, верига и сега демпферна шайба като всичко е скъпичко. Явно колата е теглила нещо тежко. Имайте не едно, а няколко на ум като гледате кола с теглич особенно от Швейцария. И моя Нисан е от там и доста внимавах като го купувах.
          На веригата ѝ дават 200-250к километра преди смяна. Прави сметка колко реални са били тези под 90 000 при покупка

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от akpeev Преглед на мнение

            На веригата ѝ дават 200-250к километра преди смяна. Прави сметка колко реални са били тези под 90 000 при покупка
            Абсолютно съм съгласен .
            Хонда , и на 150 к км да и смениш всички тези анджеклами....не е била на 90 хил.км със сигурност .


            П.П. Следя CR-V тата 2-ра и 3-та генерация и като сравнявам с държава в западна европа на която имам доверие в пробега , 3-та генерация под 320-330 хил.км не съм виждал.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • #21
              А има, но и цената е друга. Моята я взех от първи собственик, на моя шеф от баща му. На 72х км, сега е вече на 195х км и няма проблеми никакви засега. Като цяло има доста коли тука на малко километри, просто трябва гледане. Кола от автокъща различна от официалния представител е нежелателно да се взима. Много по добрия вариянт е от частно лице, задължително немец с изрядно попълнена сервизна книжка.

              Коментар


              • #22
                Да споделя моите наблюдения върху модела. Подържам две Хонди ЦРВ бензинови 2, една дизелова 2 и дизелова 3. Бензиновите едната е служебна автомат (закупена нова). За 170 к масла, филтри една водна помпа . Другата е частна на 50к и сложихме газова сега е на 150 к. Това , че веригата на дизеловата 3 изкарва 250к е фантасмагория. На 150к беше разпъната като ластик (няма как да е след като е като верижка на колело). Карал съм ги всичките . Бензиновата автомат (макар и четиристепенен) най ме кефи. Обслужвам голям набор от марки и модели, но ЦРВ -то втора генерация дават най малко дефекти (нещо като подобрена витара) така го чувствам))

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от akpeev Преглед на мнение

                  На веригата ѝ дават 200-250к километра преди смяна. Прави сметка колко реални са били тези под 90 000 при покупка
                  Така де. 200-250к и като тегли 2 тона се скъсява наполовина.

                  Колата е купувана преди няколко години. Виждал съм я и е много запазена, направо е като нова. Не е проблема в марката и модела, Хонда е сред най-здравите марки и не случайно държат такива цени. Примерно ЦРВ с дота по-скъпо от Х-Трейл и явно има защо. Просто трябва да се внимава при покупка и за това го пиша.
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X