От: Какво се гледа на HR-V 1 ?
В интерес на истината мотора наистина е наопаки - блока е пред шофьора и така тежестта при най-честото еднолично пътуване става предимно отляво. Това се дължи най-вероятно на чисто японското предназначение на колата за дясно движение, където шофьора седи от другата страна и така се получава по-добър баланс. Предполагам, че са произведени много повече такива коли с десен волан, а нашите са "екзотика". Не забелязвам някакъв проблем от това де!
В интерес на истината мотора наистина е наопаки - блока е пред шофьора и така тежестта при най-честото еднолично пътуване става предимно отляво. Това се дължи най-вероятно на чисто японското предназначение на колата за дясно движение, където шофьора седи от другата страна и така се получава по-добър баланс. Предполагам, че са произведени много повече такива коли с десен волан, а нашите са "екзотика". Не забелязвам някакъв проблем от това де!
Коментар