От известно време когато колата е загряла на газ при по-рязко подаване на газ от ниски към високи обороти направо претриса и гасне.Смятам ,че проблема ще се реши с почистването на стъпковия мотор и дроселовата клапа но понеже времето още е студено и не е за ремонти мисля да започна само с едното засега.Но кое е по вероятно да е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стъпков мотор или дроселова клапа?
Свий
X
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Гледайки на разлято кафе: кабели ,свещи,бобина/и,комутатор,кнок сензор,дебитомер,компресия на 4 цилиндър,износен съединител.Това в рамките на майтапа.Направете диагностика и ще има хепи.Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Първоначално публикуван от angel71 Преглед на мнениеОт известно време когато колата е загряла на газ при по-рязко подаване на газ от ниски към високи обороти направо претриса и гасне.Смятам ,че проблема ще се реши с почистването на стъпковия мотор и дроселовата клапа но понеже времето още е студено и не е за ремонти мисля да започна само с едното засега.Но кое е по вероятно да е?
-А проблема да се търси в две насоки-недостиг на газ или вкарване на течна фаза в двигателя.
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Първоначално публикуван от angel71 Преглед на мнениеОт известно време когато колата е загряла на газ при по-рязко подаване на газ от ниски към високи обороти направо претриса и гасне.Смятам ,че проблема ще се реши с почистването на стъпковия мотор и дроселовата клапа но понеже времето още е студено и не е за ремонти мисля да започна само с едното засега.Но кое е по вероятно да е?имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнениенооо най ангажиращия ти проблем е, е,ееее реглаж на клапаните-отиди си направи реглаж на клапаните и проблема ще изчезне.
Ако след реглажа се оправи двигателя ще повярвам,че
при бензина клапаните по друг начин херметизират горивната камера...
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Почистих стъпковия мотор (беше пълен кенеф) и колата стана мого по пъргава ,но....проблема си остана.Забелязвам ,че от 800 оборота до 1300-1500 забива подскача аха да изгасне....след 1500 оборота върви набира...няма проблем.Газовите филтри смених преди да пусна темата.Клапаните съм регулирал преди 15000 км...Празният ход -студена топла е бетон.Буталата на рейката са сменяни преди 20000 км.Остана дросела...CRV 1998г 128кс
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Затова ти писах дросела и стъпковия заедно. Имах същия проблем.При загряла кола претрисане в ниските обороти до 2000.После няма проблем.При мен имаше и забавяне при подаване рязко на газ,когато е на тихи обороти.Първо почистих стъпковия мотор и смених свещите.Изчезна забавянето при подаване на газ, но на тихи започна да кълве.Оборотите падат до нула и след това се вдигат.Почистих дросела и се оправи.Сега имам "кълване" на оборотите при натиснати едновременно педал на съединителя и на спирачката.Това примерно при спиране на кръстовище.Но само за момент и веднага нормализира.CR-V 2.0i RVSi 147PS
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Първоначално публикуван от gecata1059 Преглед на мнениеЗатова ти писах дросела и стъпковия заедно. Имах същия проблем.При загряла кола претрисане в ниските обороти до 2000.После няма проблем.При мен имаше и забавяне при подаване рязко на газ,когато е на тихи обороти.Първо почистих стъпковия мотор и смених свещите.Изчезна забавянето при подаване на газ, но на тихи започна да кълве.Оборотите падат до нула и след това се вдигат.Почистих дросела и се оправи.Сега имам "кълване" на оборотите при натиснати едновременно педал на съединителя и на спирачката.Това примерно при спиране на кръстовище.Но само за момент и веднага нормализира.Последно редактирано от angel71; 06-02-18, 12:53.CRV 1998г 128кс
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеКолегата е отговорил в 4 пост ,че проблема е само на газ.
Ако след реглажа се оправи двигателя ще повярвам,че
при бензина клапаните по друг начин херметизират горивната камера...имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнениеВярно е отговорил,но по твоята логика,.
-Въпроса ми (логиката) -по различен начин ли работят клапаните в двигателя на хондата при гориво-газ и бензин защото това се разбрах от твърдението ВИ.
Приемате ,че има критична промяна на топлинните хлабини и не херметизират горивната камера. Резултата веднага се чува особено при такова презастъпване във фазите на газоразпределянето ,както е при тези двигатели.
Отворен съм на нова информация и знания.......а вероятно и други ползватели на Форума.
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеЛогиката на Форума е да си помагаме със знания и идеи проверени и обосновани.
-
Приемате ,че има критична промяна на топлинните хлабини и не херметизират горивната камера.имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар