От известно време когато колата е загряла на газ при по-рязко подаване на газ от ниски към високи обороти направо претриса и гасне.Смятам ,че проблема ще се реши с почистването на стъпковия мотор и дроселовата клапа но понеже времето още е студено и не е за ремонти мисля да започна само с едното засега.Но кое е по вероятно да е?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стъпков мотор или дроселова клапа?
Свий
X
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Гледайки на разлято кафе: кабели ,свещи,бобина/и,комутатор,кнок сензор,дебитомер,компресия на 4 цилиндър,износен съединител.Това в рамките на майтапа.Направете диагностика и ще има хепи.Персонален поздрав за всички в народното събрание /Господ да ви убие,Аллах да ви вземе,Чумата да ви тръшне,Синовете ви зетьове да ви доведат.АМИН/
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
И аз хвърлих боб,но не ми изле нито марка,модел,двигател,тип на газовата......Първоначално публикуван от angel71 Преглед на мнениеОт известно време когато колата е загряла на газ при по-рязко подаване на газ от ниски към високи обороти направо претриса и гасне.Смятам ,че проблема ще се реши с почистването на стъпковия мотор и дроселовата клапа но понеже времето още е студено и не е за ремонти мисля да започна само с едното засега.Но кое е по вероятно да е?
-А проблема да се търси в две насоки-недостиг на газ или вкарване на течна фаза в двигателя.
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Проблемите в този случай може да са от следното-ще ги степенувам от най безобидния,до по ангажиращия.Такааа.Най безобиден е задръстен газов филтър,смениго левче е,Не е от стъпков мотор-там ще ти тресе на празен ход та знае ли се,а тя само леко мени оборотите на празен ход-нали така и много леко претриса-така ли е.Убеден съм,че не са кабели,свещи,бобина и комутатор.Следващо малко по ангажиращо нещо е газова рейка-от газта зависи къде сипваш-не вярвам да ходиш до село Баня на газаджийницата прреди циганската махала или до с.Марино поле,че газта е по евтина,но газта яде гумичките на рейката,ако сипваш на Петрол примерно и прави този проблем-тогава изисква на газ корекция при газаджията да подава малко по богата горивна смес и малко по дълго да е отворена рейката-но-о-о и това съм убеден,че нее.И сега няма лошо да изчистиш стъпковия мотор и дросела,полезно е за колата,няма лошо да отидеш на газаджия и да и направиш найстройка,нооо най ангажиращия ти проблем е, е,ееее реглаж на клапаните-отиди си направи реглаж на клапаните и проблема ще изчезне.Първоначално публикуван от angel71 Преглед на мнениеОт известно време когато колата е загряла на газ при по-рязко подаване на газ от ниски към високи обороти направо претриса и гасне.Смятам ,че проблема ще се реши с почистването на стъпковия мотор и дроселовата клапа но понеже времето още е студено и не е за ремонти мисля да започна само с едното засега.Но кое е по вероятно да е?
имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Колегата е отговорил в 4 пост ,че проблема е само на газ.Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнениенооо най ангажиращия ти проблем е, е,ееее реглаж на клапаните-отиди си направи реглаж на клапаните и проблема ще изчезне.
Ако след реглажа се оправи двигателя ще повярвам,че
при бензина клапаните по друг начин херметизират горивната камера...
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Почистих стъпковия мотор (беше пълен кенеф) и колата стана мого по пъргава ,но....проблема си остана.Забелязвам ,че от 800 оборота до 1300-1500 забива подскача аха да изгасне....след 1500 оборота върви набира...няма проблем.Газовите филтри смених преди да пусна темата.Клапаните съм регулирал преди 15000 км...Празният ход -студена топла е бетон.Буталата на рейката са сменяни преди 20000 км.Остана дросела...CRV 1998г 128кс
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Затова ти писах дросела и стъпковия заедно. Имах същия проблем.При загряла кола претрисане в ниските обороти до 2000.После няма проблем.При мен имаше и забавяне при подаване рязко на газ,когато е на тихи обороти.Първо почистих стъпковия мотор и смених свещите.Изчезна забавянето при подаване на газ, но на тихи започна да кълве.Оборотите падат до нула и след това се вдигат.Почистих дросела и се оправи.Сега имам "кълване" на оборотите при натиснати едновременно педал на съединителя и на спирачката.Това примерно при спиране на кръстовище.Но само за момент и веднага нормализира.CR-V 2.0i RVSi 147PS
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Значи ли ,че проблемът не е изчезнал напълно?Замислям се да не е някой датчик(клапан)на вакумите?Първоначално публикуван от gecata1059 Преглед на мнениеЗатова ти писах дросела и стъпковия заедно. Имах същия проблем.При загряла кола претрисане в ниските обороти до 2000.После няма проблем.При мен имаше и забавяне при подаване рязко на газ,когато е на тихи обороти.Първо почистих стъпковия мотор и смених свещите.Изчезна забавянето при подаване на газ, но на тихи започна да кълве.Оборотите падат до нула и след това се вдигат.Почистих дросела и се оправи.Сега имам "кълване" на оборотите при натиснати едновременно педал на съединителя и на спирачката.Това примерно при спиране на кръстовище.Но само за момент и веднага нормализира.Последно редактирано от angel71; 06-02-18, 13:53.CRV 1998г 128кс
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Вярно е отговорил,но по твоята логика,не трябва да е от стъпков мотор и дросел,дросела уплътнява по един и същи начин и на газ и на бензин,и стъпковия се движи по един и същи начин, на газ и на бензин,а бензиновия компютър по принцип управлява газовия,аз съм убеден, че ще изчисти и дросела,ше има много леко подобрение,ще отиде и на газаджия и там пак за малко ще се получи за малко подобрение,ще смени свещи,ще смени кабели и накрая пак ще си регулира клапаните.Ще видите!След 15000 км вече са си за реглаж,а ако преди това рлеглажаджията си е оставил ръцете,може и още на 6000 км. да затегнат.Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеКолегата е отговорил в 4 пост ,че проблема е само на газ.
Ако след реглажа се оправи двигателя ще повярвам,че
при бензина клапаните по друг начин херметизират горивната камера...имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Логиката на Форума е да си помагаме със знания и идеи проверени и обосновани.Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнениеВярно е отговорил,но по твоята логика,.
-Въпроса ми (логиката) -по различен начин ли работят клапаните в двигателя на хондата при гориво-газ и бензин защото това се разбрах от твърдението ВИ.
Приемате ,че има критична промяна на топлинните хлабини и не херметизират горивната камера. Резултата веднага се чува особено при такова презастъпване във фазите на газоразпределянето ,както е при тези двигатели.
Отворен съм на нова информация и знания.......а вероятно и други ползватели на Форума.
Коментар
-
От: Стъпков мотор или дроселова клапа?
Ами при тези автомобили клапаните винаги,ама винаги херметизират горивната камера,Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнениеЛогиката на Форума е да си помагаме със знания и идеи проверени и обосновани.
-
Приемате ,че има критична промяна на топлинните хлабини и не херметизират горивната камера.
просто се нарушава хода,времето на отваряне и затваряне на изпускателния клапан при работа на газ,той най много страда прегрява и се вкопава за разлика от смукателния които малко се охлажда при смукването.Амаааа Ти нали имаше Хонда ЦР-В.Това сме го разисквали на дълго и широко в темата за клапаните.
имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар