Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик за температурата на охладителната течност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Датчик за температурата на охладителната течност

    Здравейте, вчера и днес ми направи впечатление, че късно обръща на газ и свободните обороти са над хиляда. Настроена е да обръща на газ при 30 градуса и обръща преди дори стрелката на термометъра да отлепи. Днес сутринта стрелката беше вече на четвърт от скалата и чак тогава обърна на газ. Закачах я с ELM и въпреки, че стрелката беше на нормалното си място по средата на скалата ми показа 80 градуса, а вчера при същото положение ми показа 72 градуса, като постепенно стигна 93 градуса и перката включи. Възможно ли е датчика за температурата на охладителната течност да подава грешни стойности и ако е той при смяната му дали се налага да се източва антифриза?
    Honda CR-V, 2001 147 h.p.
    Citroen C4, 1.4 vti

  • #2
    От: Датчик за температурата на охладителната течност

    Газовата си има собствен датчик в изпарителя и гледа от него, възможно е той да е взел да предава богу дух.
    What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

    Коментар


    • #3
      От: Датчик за температурата на охладителната течност

      Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
      Газовата си има собствен датчик в изпарителя и гледа от него, възможно е той да е взел да предава богу дух.
      ... или просто да загрява по-късно, което е нормално и е по-видимо в студено време.

      Коментар


      • #4
        От: Датчик за температурата на охладителната течност

        След повишаване на оборотите на празен ход до около 1200, продължих да карам така и светна чек лампата, грешката беше богата смес и при напълно загрял автомобил и стрелка на средата на скалата компютъра отчиташе температура на охлаждаща течност 72 градуса. Това според мен изключва температурния датчик на изпарителя.
        Honda CR-V, 2001 147 h.p.
        Citroen C4, 1.4 vti

        Коментар


        • #5
          От: Датчик за температурата на охладителната течност

          Или има въздух в системата към изпарителя не се топли-демек монтиран е високо и щом глътне въздух от неиде отива право в него Слез го пипни да видим на къв хал е, датчика на колата според мен си ти бачка нормално, термостата отваря на 72 градуса. Ти тея 72 градуса на изпарителя датчика ли гледаш или на колата?
          Последно редактирано от zero; 08-12-15, 15:51.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #6
            От: Датчик за температурата на охладителната течност

            Тази вечер обръщането на газ беше нормално, оставих включен ELMa и гледах в реално време температурата, имаше един момент в който от 66 градусите паднаха на 34 за около секунда, после си стигна 84 градуса и си го поддържаше нормално. Спрях, пипнах изпарителя и пареше. След тръгването градусите рязко паднаха на 33 и оборотите се вдигнаха до 1200, това продължи няколко минути, после отново отчете 84 градуса и всичко влезе в нормите, това се повтори още веднъж по абсолютно същия начин - падане на температурата до 30 градуса и след известно време нормализиране до 84. Гледам в реално време показателите на колата, а не на газовото.
            Honda CR-V, 2001 147 h.p.
            Citroen C4, 1.4 vti

            Коментар


            • #7
              От: Датчик за температурата на охладителната течност

              Така прилича на прекъсващи кабели или умиращ датчик.

              Коментар


              • #8
                От: Датчик за температурата на охладителната течност

                Никъде не намерих стойности за проверка на този датчик, утре по светло ще опитам първо да разкача и почистя куплунга.
                Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                Citroen C4, 1.4 vti

                Коментар


                • #9
                  От: Датчик за температурата на охладителната течност

                  Подкрепям мнението на Ясен но по скоро си мисля за кофти връзка, иначе не си търсил старателно ето: http://prntscr.com/9bsqen
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: Датчик за температурата на охладителната течност

                    Зеро това не е ли за датчика отчитащ на таблото?
                    Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                    Citroen C4, 1.4 vti

                    Коментар


                    • #11
                      От: Датчик за температурата на охладителната течност

                      Ба ли го, ама тя па да няма 3 датчика е бати, мисля си че тоя си е баш тоя, а компа казва на стрелката на таблото де да застане трети датчик незнам да има, казвам трети щото има още един за перката на радиатора.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #12
                        От: Датчик за температурата на охладителната течност

                        Повечето коли имат поне 3 датчика: за компютър, за табло, за перка. Някои имат и за лампа.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Датчик за температурата на охладителната течност

                          Тая не е като повечето на нея дори някои елементарни крушки липсват, кво остава за датчик които ми покаже третия датчик ще почерпя признавам си че не съм го търсил усърдно ама нещо съм сигурен че няма да го намеря То е лесно колегата да провери, нека го откачи и да види кое ще изчезне, показанията на компа или само стрелката, или и двете
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                          Коментар


                          • #14
                            От: Датчик за температурата на охладителната течност

                            Три са - един датчик с една жичка за стрелката, един датчик с две за компа и отделно прекъсвач-датчик за перките. Скоро сменях, та знам. Ей сега ще ти изровя картинки от бай Мануал

                            Двата - за стрелката и ЕКУ-то са един до друг:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2011-06-21_150758_100.jpg
Прегледи:1
Размер:125.6 КБ
ID:5694572

                            Този за перката е някъде по термостата, според менюъла:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:52.1 КБ
ID:5694573

                            И отделно имаш още един на изпарителя, който или просто е започнал да се скапва, или в студа му трябва време да се затопли, което е нормално. Казвам, че е виновен този на изпарителя щото ако беше някой от другите, щеше да ти светне чека - при мен заради датчика на ЕКУ-то показа грешка 6, хем не беше повреден постоянно а просто прекъсваше от време на време.
                            Последно редактирано от swartalf; 09-12-15, 06:35.
                            What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Датчик за температурата на охладителната течност

                              Причина може да бъде ниско ниво на охладителната течност. Поне при мен липсваше около 1.5л. Изобщо не бях погледнал в радиатора, а в разширителното казанче имаше някаква кафява гняс, което погледната през стената му заблуждава. Превключваше на газ, когато си иска. Това ме дразнеше много и тръгнах да проверявам температурните сензори, барабар с връзките към тях. Даже им снех характеристиките. Е, всичко си беше ОК. Изпаднах в размисъл, щото от друга страна колата си държеше нормална температура. Един ден реших да метна око в радиатора и какво да видя - горе абсолютно сухо. Шлауха към разширителя беше направо задръстен с кал. Измих, почистих и долях антифриз. Нещата си дойдоха на мястото, обаче след седмиця някъде гледам течността пак намаляла. Зарових се по маркучите и от връзките към изпарителя на ГИто направо си течеше. Юнаците при монтажа почти не ги бяха стегнали. Е, качествен БГ майторлък
                              Та, това ми е опита по темата. А, и още нещо...двата сензора за стрелката и ECUто са обикновени терморезистори, има им характеристиките в сервизния мануал на англииски. За перките датчика е контактен, мисля.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X