Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изкипял акумулатор-присъдата?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Изкипял акумулатор-присъдата?

    От горенаписаното си вадя ценния извод:

    Ако случайно ми падне акумулатора по каквато и да е причина, внимателно го свалям от колата, и бързо се запътвам към магазина за нов.
    Зареждачката за акумулатор ще я метна в кофата още тая вечер! С4 - тия от Бош за кво ги правят тия безсмислени устройства - само да ни взимат парите.....

    Коментар


    • #17
      От: Изкипял акумулатор-присъдата?

      За какви точно акумулатори си говорите бря? Ако е необслужваем хубаво но при старите отворени батерии какъв е проблема да се зареждат?
      О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

      Коментар


      • #18
        От: Изкипял акумулатор-присъдата?

        Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
        За какви точно акумулатори си говорите бря? Ако е необслужваем хубаво но при старите отворени батерии какъв е проблема да се зареждат?
        Проблем няма. Просто обикновено е безсмислено, а в някаква степен - и опасно. Иначе той необслужваемия с отлепяне на тапите става обслужваем, та и него може.

        Да, ако си зарязал фаровете светнати и после нема ток - има смисъл да се бориш. Ама ако е дошла зимата и пущинята спре да пали трябва да ти е адски евтино времето или да ти е кеф да се занимаваш. В което няма лошо ама резултатът не е хич гарантиран. Лично на мен ми е било кеф и съм се занимавал.

        Ако искаш просто да пътуваш - новичък от магазина.

        Коментар


        • #19
          От: Изкипял акумулатор-присъдата?

          Аз пък бих искал да разбера какво точно има предвид Ясен, като потенциален риск при домашното зареждане, тъй като съм склонен да му вярвам. При поддържането на заряда от генератора на колата, доколкото знам когато акумулаторът се зареди тоест по скоро достигне напрежението подавано му от генератора, вътрешното му съпротивление ограничава заряда, щото не знам дали функцията на релето е да спира изцяло заряда или по-скоро работи като стабилизатор на напрежение. По този начин при изправна система не би трябвало да се прецака акуто дори и при дълги моточасове без прекъсване.
          Обаче как стои въпросът с някои домашни зарядни- нямат възможност нито да регулират тока, нито напрежението и оттам или недозареждаме или презареждаме. Така че по-скоро въпросът е на кой тип зарядно освен на това в колата можем да се доверим като редовни граждани, без особени познания?
          "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

          Коментар


          • #20
            От: Изкипял акумулатор-присъдата?

            Ясене едно е да караш колата всеки ден Пловдив - София (примерно) и зимата като вземе да олабва аку да го хвърлиш и да вземеш нов, друго е колата да виси пред блока на -10 жена ти да я запали за да закара лапето на 800 метра до градината, там пак да я запали и да я върне, и така след 1 седмица от тока в аку не е останало и помен Тук не става дума за възкресение на мъртвец-аку, а за зареждане на здрав но не пълноценно употребен аку. Мнението ми изцяло се препокрива с това което написа колегата slowtraveler
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #21
              От: Изкипял акумулатор-присъдата?

              Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
              Аз пък бих искал да разбера какво точно има предвид Ясен, като потенциален риск при домашното зареждане
              Акумулаторът има много голям злотворен потенциал:
              (1) може да експлодира отделеният при зареждането водород
              (2) може да стане късо съединение при което произволно дебел проводник се нагрява до червено и остава в това състояние дълго време
              (3) може да експлодира механично клетка на която вентилацията и се е запушила
              (4) може да гръмне окъсила от утайките клетка
              (5) може да разлее киселина
              (6) може да изпадне в топлинно ускорение и да претовари зарядното или да кипне от топлината
              ...
              Всичко това може и в автомобила да стане, но там е повече или по-малко предвидено. У дома не е.

              Хитрите и умни зарядни са много добри срещу изправен акумулатор. Срещу акумулатор на който не знаеш какво му е, няма сигурен начин.

              Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
              ...колата да виси пред блока на -10 жена ти да я запали за да закара лапето на 800 метра до градината, там пак да я запали и да я върне, и така след 1 седмица от тока в аку не е останало и помен
              Това на коя точно марка и модел кола или акумулатор, да зная да не си купувам такива? Зер имам познат който точно така си шофира колата и зиме, и лете. През лятото два пъти отива някъде в провинцията. Акумулаторът му умря на седмата година. Следващия вече трета година е там.

              Коментар


              • #22
                От: Изкипял акумулатор-присъдата?

                А аз мисля, че Ясен продава нови акумулатори и затова не ви дава да зареждате старите. Не бъдете непослушни-направете като Вени1.

                Коментар


                • #23
                  От: Изкипял акумулатор-присъдата?

                  ц, не продавам. Купувам понякога.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Изкипял акумулатор-присъдата?

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    ц, не продавам.
                    Еми крайно време е да почнеш
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Изкипял акумулатор-присъдата?

                      Ясене, тогава не си купуваи Ексаид и Acdelco В момента съм с Делфита (по стечение на обстоятелствата) те пък са много зле ако не ги караш редовно, Хондата я карам веднъж седмично щото няма къде в тоя сезон, сняг и на картичка да не ввидя Консумацията и е 0.03А и оставена така в неделя, до другата неделя аку е на 12,2 волта сринат с 5 ампера по малко, което на 44ам/ч аку си е повече от 10 %, не че няма да запали и така щото е с редукторен стартер и дори от батерията на часовника да и подам ток ще върти, ама що да е Ако се вслушаам в съвета ти и изхвърля зарядното и гаранциония и акомулатор то ма всяко излизане с Хондата ще трябва да купя аку. щото ако река да му закача щиките ще гръмне Аз през целия си смислен живот от 39 години дето съм се въртял постоянно покраи МПС-а щото родатата е така не съм чул камо ли видял някои да си взриви акумулатора по къвто и да е начин, дори едно време с зарядни самодлеки и редовно кипящи клетки от презареждане Не казвам че не си прав и че нещата изброени от теб не са възможни, но казвам че са малко пресилени, какво остава тогава за газовите уредби които така обичам понякога
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #26
                        От: Изкипял акомулатор-присъдата?

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Или е бил зареден, или е бил предварително умрял. И в двата случая не пречи да се пробва. Не е зле да напишеш колко е мощно зарядното и колко е голям акумулаторът.

                        Аз колко пъти съм ви писал акумулатор който пали колата да не го зареждате?
                        Добре кажи ми тогава ,щото си в час ,а аз на акумулаторджии не вярвам ,а на новите акумулатори.Защо откакто се помня винаги преди зимата си правя едно профилактично зареждане на нисък ампераж,следя разбира се всичко ,на 8 -12 часа и никога не съм имал проблем,освен ако не е заминал?Понякога почва едно леко бълбукане след 30тина минути изчезва и се появява пак преди изключване след часове зареждане.Това на независимо какъв акумулатор включително и сегашния.Тоя на колегата може да е прецакан и от зарядното ,аз зареждам с едно и също от години,правено от приятел електричар. Пиши къде да погледна по конкретната тема.
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Изкипял акумулатор-присъдата?

                          Една сутрин влизам в колата врътвам да паля и буууум.......отварям капака и на мястото на акумулатора виждам само олово.....Та мисълта ми е, че ако ще гърми и на колата гърми.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Изкипял акумулатор-присъдата?

                            Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                            ... Консумацията и е 0.03А и оставена така в неделя, до другата неделя аку е на 12,2 волта сринат с 5 ампера по малко, което на 44ам/ч аку си е повече от 10 %,...
                            Единия фактор за разреждането е консумацията на ток в състояние на покой ...
                            В гаранционната карта на моя корейски необслужваем акумулатор е упоменто, че той не трябва да надвишава 0.03А.
                            В повечето случай приемат за нормално и не оспорват до 0.05А. Имайте предвид, че само ГИ консумира едни 40-60 mA! Има и идеални случай ... Тия дни един колега ме помоли да измерим на неговия Ситроен и за първи път видях консумация - 0.00 mA като допускам, че може да има някакви милиампери до 5 които уреда да не може да хване.
                            Втория фактор е саморазряда, ... при минусови температури е особено осезаем. В съчетание с кратките преходи при които акуто не е в състояние да дозареди първоначалния си капацитет поради превишаващата консумация то нещата си идват на мястото.
                            Извода, до който съм достигнал е свалянето на акумулатора в случай, че колата не се кара постоянно, защото .... тогава идва риска напрежението да падне под критичния минимум в резултат на което започва сулфатизацията на плочите.
                            Най-лесния начин да установите състоянието на акумолатора е да замерите напрежението при палене на двигателя - пада ли под 9.5 V присъдата е ясна.

                            Горното е лично мое мнение на неспециалист и с което не ангажирам никой!
                            Последно редактирано от tzocho; 14-01-15, 16:10.
                            Honda CR-V 1-st Generation

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X