Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

    Да кажа за ламбда сондата светна онзи ден щото ходих на диагностика и тва пишеше, минаха два дена и чека огасна сам !!! Не знам ко стана ма е добре.
    Проблем е обаче ако от ламбдата зависи разхода на гориво дали да слагам неква джаджа която лъже компа вместо ламбда ?
    А за дюзите на газта мисла че са 4мм на изхода та май за разпробиване нема да има проблеми то този газаджията ги разпроби шот беха 2 мм пред мен. Искам некой който има ГИ и ако знае със сигурност колко му е диаметъра на тия джзи еми да сподели, щот така да разпробивам после разправии със газаджията и проблеми еми не става
    HONDA CR-V 2000 B20Z1 500 kw, опсс оборота хахаха

    Коментар


    • #17
      От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

      Дедо попе,диаметъра ти зависи от налягането на редуктора,а не кой колкото си иска,на една и съща хонда ,дюзите може да са различни и да работят безупречно,размера зависи от няколко неща,диферинциално налягане,съпротивлението на рейката(бързината) конете приблизително и вида на датчика за налягането в моя случай,макар и да ми се струва безсмислено последното !При 1 бар и 147 коня на 3 омова рейка диаметъра е 2.7 мм. на 1.3 бара е 2.5 Няма начин дюзите да са 4 мм.Онова на края което гледаш са обикновенни щуцери,дюзите са медни и се намират завити в рейката !До колкото знам доста хонди са фулл груп,може и от друго да ти идват проблемите.Знам че хондите са капризни към ГИ ,маркучите от рейката до колектора възможно на къси,диаметъра на маркуча знам че на хондите слагат 5 мм. По малкия вътрешен диаметър се запълва по бързо и от там газовите времена се доближават до бензиновите.
      Последно редактирано от Roninn; 01-10-14, 22:43.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #18
        От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

        Първоначално публикуван от krismarg Преглед на мнение
        ..................... Ако се навиваш сам да си я оправяш прочети темата "Всичко за газов инжекцион... " във форума на Субару.
        За много години колеги
        Отварям стара тема, ама и аз имам проблеми с газовия инжекцион Тамона. Колата си вървеше добре, после почна да вдига разхода, и после почна да прекъсва. Болката я знам, и отидох при газаджията. Казвам му какво искам, той почна ми запиши си час, ама сигур ще стане след 2 седмици и такива лакардии. Направо са вгадиг и викам ще я мъча сам. Изтегли софтуера, направих кабел, смених гумичките на буталцата, почнах калибровка и дотам. не иска да мине авто калибровката и това е, плаче за по големи дюзи. почнах в ръчен режим и я докарах да върви и да не прекъсва, ама сега гори 13,4-13,7 извънградско, градското не ми се смята че боли глава.
        прочетох де що пише и така.
        Зора сега е да намаля разхода, видях това за убаро форума ама не мога да открия темата, ако някой я знае , ако има желание да ми пусне линка.
        съвети за намаляне на разхода също приемам.
        благодарско предварително
        -------Honda CR-V 128к.с.--------
        "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

        Коментар


        • #19
          От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

          Казва че дюзите са големи ли ?

          Като за начало смени всички филтри ,течна ,газова фаза и въздушен филтър.Виж колко ти е налягането на редуктора.Няма ли калкулатор за дюзите.На каква кола е това,че пиша от тел.
          Виждаш ли какво показва сондата
          Последно редактирано от Roninn; 02-01-16, 21:11.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #20
            От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

            Колата е CRV 1 , 128к.с. ръчка. казва че дюзите са малки, налягането на редуктора е 1,3 диференциалното е ~ 1 bar, все пак ако можеш дай линка за субару форума темата за газта. да се науча в крайна сметка
            Последно редактирано от madmaximus; 02-01-16, 21:36. Причина: добавка
            -------Honda CR-V 128к.с.--------
            "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

            Коментар


            • #21
              От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

              Колко мм.са дюзите
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #22
                От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                е тва не мога да кажа сега, вкарвах пластмасова клечка за зъби през тях свободно? И да гадая няма смисъл, а на вън в момента е -10 С., за това само чета
                -------Honda CR-V 128к.с.--------
                "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                Коментар


                • #23
                  От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                  Премери ги,нещо към 2.2 мм
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                    Със софтуера на БСМ ли правиш настройката? Той ти казва, че са големи? Имах доста аналогичен проблем - моите (128к.с.) са 2,2мм и вървеше добре, харчеше нормално. След смяна на гумичките при "газари" започна да харчи с 50% отгоре при същия стил на каране. Взех кабел и софтуера на БСМ (ГИ-то е БСМ) и почнах да се мъча да си го настроя - общо взето минаваш по моя път. В крайна сметка и аз четох тази глупост с 4-те мм, пробвах я - нищо не се променя, с изключение че сутрин на студено колата направо се дави в газ. Впрочем дори на 4мм дюзи софтуера казваше, че са малки!

                    В крайна сметка се върнах на 2,2 и при добре загряла кола (това е важно условие!) вече не ми казва, че са малки - ако не е загряла добре и гледаш само по стрелката, може да ти каже, че са малки. Покарай я 20тина минути и тогава опитай настройката. После след автокалибрацията предполагам знаеш, че трябва фина настройка при която трябва да докараш газовите времена такива, че бензиновото да не се променя. Ако мога да помагам с нещо питай
                    What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                      Здравейте и за много години !..

                      Ето я темата за ГИ в Субару форума http://www.subaruclubbg.com/forum/vi...hp?f=1&t=14741. Основно иде реч за калибровка на дюзите. Инфото е полезно, но има много други подробности около правилната настройка на ГИ. Накратко казано нещата са взаимно свързани - редуктор-изпарител, налягане, диметър на дюзите, работен ход, време на отваряне/затваряне. Всяка промяна на един от параметрите води до промяна на останалите. Човек трябва да е добре запознат с работата на съвременен ГИ, за да почне да го човърка и оптимизира. За съжаление в сервизите не се задълбочават твърде, щото не е икономически оправдано, отделно поради недостиг на знания. Поради това в БГ сме свикнали да викаме неволята и да се борим сами с пробемите. В тоя дух на мисли ето ви още един линк с мноого полезно инфо за монтаж и настройка на ГИ http://www.bgdiagnostica.com/index.p...ni-b4-obd.html. За мераклиите да си направят сами кабел за връзка http://www.nissanbg.com/forum/viewto...p?f=17&t=28533 плюс още маса полезни линкове и информация.

                      Поздрави !..

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                        Настройката я правя със софтуера на Тамона. Не ми е много ясно какво значи да не се променят бензиновите времена. Аз сам си направих кабел но не този от нисан, а друг за ком порт. Проста схема, с MAX 232 ама работи. Ако някой я иска да свирка.
                        Мерси за линка за субару форума и другите.
                        Успешен ден на всички.
                        -------Honda CR-V 128к.с.--------
                        "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                          Надве-натри излиза този шот за софта на Тамона:

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:033585381.jpg
Прегледи:1
Размер:103.1 КБ
ID:5697715

                          В жълтото прозорче са ти бензиновите времена - т.е. времето на впръскване за всяка бензинова дюза. ЕКУ-то си следи ламбдата и регулира непрекъснато в реално време колко бензин да сипва на двигателя. Алгоритъма е следния - като обърнеш на газ и настройката не е добра компа вижда, че нещата се променят в изгорелите газове и започва да се опитва да помпи бензин (или да отнема, според зависи) променяйки бензиновите времена на впръскване, за да коригира нещата. Това не е добре, тъй като при няколко поредни промени (не помня колко) се записва постоянна поправка в таблицата за бензин и колата почва да харчи променено (повече или по-малко) и трябва да се ресетваме.

                          В зеленото прозорче са времената на газовите дюзи - тях можеш да променяш когато си на газ. Целта е да настроиш така нещата, че като обърнеш на газ времената на впръскване на бензиновите дюзи да не се променят. Сега остава да дойде Маркони да ми дърпа ушите ако нещо не съм схванал правилно
                          What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                            Значи ако правилно съм разбрал, трябва да настроя така нещата, че като включа на газ и на ниски обороти тия 3,33ms трябва да не се променят. Как стават нещата на 2500 об. примерно?задържам оборотите и гледам времената? Самата настройка на газовите времена от картата ли става?
                            Надявам се да е така защото така пипах предния път.
                            -------Honda CR-V 128к.с.--------
                            "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                              Да, за празния ход да. Нататък на теория също е хубаво в основните режими да кара някой а ти да настройваш. Но не става на място, тъй като няма да има товар на двигателя - трябва в движение. А настройката в софта на Тамона не знам как става - при мен си има таблица в която мога ръчно да въвеждам коефициентите по които се умножава бензиновото време за да се получи газовото, но мога и да ръчкам кривата за настройване, ефекта е същия - предполагам при теб е аналогично.
                              What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дюзи газов инжекцион B20Z1 2000г.

                                Ако времената са ти подобни като на примерния шот, не е добре. Съвременните двигатели при форсиране достигат до 16 мс бензиново време. В примера разликата с бензиновото време е почти по 1,8. т.е. във високите обороти газовото време ще тръгне над 25мс. Времена над 18 мс не са добре.
                                Обикновенните дюзи не трябва да падат под 4 мс. или минималното време дадено от производителя. Модела на дюзата се избира при настройката в ГИ. Ако я няма се избира най-близката по фабрични параметри. При смяна на гумички и/или буталца се проверява и хода на отваряне. Смисъла на правилно подбрания отвор и налягане е газовите времена да са между 4 и 18 мс. във всички режими на двигателя. Тогава заложения софтуер на ЕКУ-то може да си направи корекциите и няма драми с грешки, бедна или богата смес и съответно изпускателните клапани са добре.
                                ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                                Е250 1998-продаден
                                Субару Пустош

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X