Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От климатик-климатроник

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: От климатик-климатроник

    Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
    От фреона е звука, ако е намалял повече няма да охлажда нормално !При голяма липса на фреон компресора няма да тръгне. С две думи не го мисли...
    Аз все пак реших да отида да го профилактирам.Оказа се че налели общо 600гр.фреон,по 0,08лв.на грам та ми взеха и още 50 лв. за фреон и са и турили някакво в-во да съм ходил след няколко дни да светнели с ултравиолетова лампа да видили от къде го изпуска фреона.Аз доколкото зная хандата събира 650 гр. фреон.Ако са налели общо 600 гр. е-е-е-е-е би ли могла да работи само с 50 гр.май,май съм попочерпил сервиза.Факт е обаче,че сега не къркори.А!на мен все пак ми е интересно с 50 гр. би ли могла да работи и да охлажда така добре,както охлаждаше?
    П.П
    и ако чуете къркорене особено при изгасен двигател с включен климатик-на 99% ви е ниско ниво на фреона!Да знаете!Аз вече знам.Ама не съм я пипал откакто съм я купил вече 5 години,а италианеца.....????
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

    Коментар


    • #62
      От: От климатик-климатроник

      При мен от 720гр. имаше 200гр. Беше ми обяснено че под 200гр. нямало да работи.
      Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

      Коментар


      • #63
        От: От климатик-климатроник

        Изпадате в дребнави подробности.Климитака работи над 3,2 бара налягане без работещ климатик.Това налягане може да се постигне и при 50 и при 200 гр.,при различна външна температура.
        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
        Disco 1 бекъп
        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

        Коментар


        • #64
          От: От климатик-климатроник

          Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
          Изпадате в дребнави подробности.Климитака работи над 3,2 бара налягане без работещ климатик.Това налягане може да се постигне и при 50 и при 200 гр.,при различна външна температура.
          Е,ко излиза,че и с 20 гр.фреон па ще работи и ще охлажда.Баси,това чудо няма ли някакви защити.Еми тогава газ и ми дреме на фреона!
          имах и Toyota Rav 4 2006g.
          Mitsubishi Lancer 2008g.
          Honda CR-V 1998г.
          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

          Коментар


          • #65
            От: От климатик-климатроник

            Абре момци гледам темата ми Ви е интересена Чакаи сега да ви задам едно въпросче понеже гледам има много знаещи събрали с етука. Преди две години карах ланчата на едно приятелче да и долее фреон че климатика беше лабав, момчето се занимава с климатици по реисове и камиони ама каза ще ми напраи колата щом няма нещо за ремонтиране а само за зареждане. Та момъка закачи бутилката през разни манометри накара ме да запаля и взе да гледа там разни показания и по едно време вика готов си Викам как разбра бре, колко грама я допълни? вика към 400 грама , инак вика разбрах по налягането кога да спра. Не е точил за да види кво има вътре и съответно да добави нужното а го прецени само по налягането. Като Ви чета тука писането разбирам че маслото се вкарва с фреона, аз нямам спомен да е вкарвал масло, освен ако то не си е в бутилката с фреона, може да говоря пълни глупости ама не разбирам от тез неща. Та въпроса ми е, като ми зареди така климатика а не чрез тея модерни машини дето точат наливат и си правят всичко сами, какво е дережето с маслото в системата? Питам щото 2 год нямам дерт с тая кола та си мисля да му закарам и хондата да я долее ако има нужда. Такова зареждане в полеви условия от човек които си разбира от работата може ли да е вредно на системата само заради липсата на оная модерна техника ?
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #66
              От: От климатик-климатроник

              Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
              Абре момци гледам темата ми Ви е интересена Чакаи сега да ви задам едно въпросче понеже гледам има много знаещи събрали с етука. Преди две години карах ланчата на едно приятелче да и долее фреон че климатика беше лабав, момчето се занимава с климатици по реисове и камиони ама каза ще ми напраи колата щом няма нещо за ремонтиране а само за зареждане. Та момъка закачи бутилката през разни манометри накара ме да запаля и взе да гледа там разни показания и по едно време вика готов си Викам как разбра бре, колко грама я допълни? вика към 400 грама , инак вика разбрах по налягането кога да спра. Не е точил за да види кво има вътре и съответно да добави нужното а го прецени само по налягането. Като Ви чета тука писането разбирам че маслото се вкарва с фреона, аз нямам спомен да е вкарвал масло, освен ако то не си е в бутилката с фреона, може да говоря пълни глупости ама не разбирам от тез неща. Та въпроса ми е, като ми зареди така климатика а не чрез тея модерни машини дето точат наливат и си правят всичко сами, какво е дережето с маслото в системата? Питам щото 2 год нямам дерт с тая кола та си мисля да му закарам и хондата да я долее ако има нужда. Такова зареждане в полеви условия от човек които си разбира от работата може ли да е вредно на системата само заради липсата на оная модерна техника ?
              Не.
              Модерните машини са нещо хубаво и са направени за улеснение. С тях не е нужно да си голям майстор, просто трябва да знаеш къде да закачиш маркучите. /Историята помни случаи когато в реномиран фирмен сервиз закачат клемите на акумулатора наобратно в резултат на което изгаря компютъра, а в сервиза викат "Ми той така си е дошъл"/.
              На първата ми кола с климатик когато на третата година започна да "издиша" отидох при приятел хладилен техник. Той взе една бутилка фреон 22 и я закачи на компресора. Гледаше на стъкленото око без никакви манометри. И свърши работа.
              С машина е по-добре, спор няма.
              сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
              dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

              Коментар


              • #67
                От: От климатик-климатроник

                И за мен машината не е важна.Наистина е улеснение,щото я закачаш и отиваш да човъркаш нещо друго,докато не ми пръсна един маркуч,и после още един.Върнах я в сервиза/магазина за ремонт,макар ,че знаех какво и има ненаред.Няма как да имаш доверие на 100%.Дефакто вътре е всичко това ,което ползвам отделно-манометри,вакуумпомпа,маркучи,везна,казанче за маслото и 4 ел клапана ,управлявани от комп.датчици за налягане и темп.Проблема е че няма мисловен рефлекс.Примерно при запушен филтър,виждам как стрелката на манометъра трепти и се ускорява рязко.Разбирам че имам проблем на изхода и байпаса на компресора ми включва циклично,което е бигпроблем.Машината си тъпче и си гледа кантара.Ако превиши налягане,изписва ерър и спира.Сега трябва да източа и да пълня пак,щото при натъпкана система не мога да диагностицирам безопасно и почва едно...май ви напълних главите с подробности.С 2 думи просцесор на 230 мхз не ми замества главата и на 1/10.Не отчита случайни или рядко-срещани проблеми,както и степен за износване/зацапване на радиаторите.Това ,че автомобила като нов събира/работи добре с 700 гр.,обикновенно при автомобил на 200к км не иска повече от 600-650гр.
                За маслото-то е фреоно-разтворимо и циркулира,когато работи климатика ,но иначе си е картерно и седи във всеки един детайл от системата.Тук има 2 момента-фреона е избягал ,но бързо или бавно?При голям пробив,губим 50-74% масло,а при малък пробив 10-15 %.Като нямам информация наливам само 10-20% за всеки случай,но по-често при допълване не се долива.

                Чичо с фреон 22,коя кола направи на фризер?
                Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                Disco 1 бекъп
                Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                Коментар


                • #68
                  От: От климатик-климатроник

                  Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение

                  Чичо с фреон 22,коя кола направи на фризер?
                  Първия ми Галант производство 1986 г.
                  Тогава имаше фреон 12 и 22.
                  Майстора каза, че е 22.
                  Сега е 134 р

                  П.П. Майстора освен хладилен е и телевизионен и авто.
                  Приятели сме от десетилетия и има огромен опит.
                  Често се консултирам с него по различни въпроси
                  сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                  dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                  Коментар


                  • #69
                    От: От климатик-климатроник

                    Ако карате хибрид не се доверявайте на произволен сервиз, а само на такъв, който знае много добре какво се иска от него специално за хибридна климатична система...
                    Системите на хибридните автомобили се пълнят със специално масло с повишени диелектрични свойства.
                    Пълненето или добавяне на обикновено масло може да ви стъжни живота (а някои 'майстори' не знаят за тази особеност)...

                    Неправилното масло по книга налага пълна подмяна на фреонната система - да се подменят компресор, изпарител, кондензатор, и т.н.
                    Да, при нашите условия една пълна добра промивка (спирт, азот) и продухване на системата може да оправи нещата и да излъже компютъра, но си е играчка при всички случаи..
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #70
                      От: От климатик-климатроник

                      Ами климатика ми от как съм взел колата през 2009 год. и си бачка добре, но явно е поолабил малко, вчера пътувах повече на килма, приятно е в колата но съм сигурен че може повече, ако стане вън 40 градуса ще вземе да издиша маи Така че предполагам че не е изгубил кои знае колко масло щом не се е изветрил изведнъж, и след като прочетох това което ми написахте ще му я закарам другата седмица да ливне малко фреонец
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #71
                        От: От климатик-климатроник

                        Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                        и след като прочетох това което ми написахте ще му я закарам другата седмица да ливне малко фреонец
                        Цъ!не я карай да и ливне фреонец,ами и измий хубаво отпред радиатора и си готов.
                        имах и Toyota Rav 4 2006g.
                        Mitsubishi Lancer 2008g.
                        Honda CR-V 1998г.
                        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                        Коментар


                        • #72
                          От: От климатик-климатроник

                          Понеже темата е за климатици да питам нещо: Наложи ми се по-дълго пътуване и включвах климатика. При включване след известно време от парното взе да пуши -като бял дим и лек мирис на топло масло.За кратко ,около 10 секунди. Спрях климатика и продължих без него. При повторно включване пак за кратко. След малък престой на връщане включвах климатика но проблем нямаше. Нормално ли е това или има някакъв проблем ?
                          CR-V 2.0i RVSi 147PS

                          Коментар


                          • #73
                            От: От климатик-климатроник

                            Често излиза пара - охладения от климатика въздух се издухва от 'питата', но въздуха е прекалено влажен (защото климатика е бил изключен преди това) и се вижда като мъгла...
                            По-явно се вижда при влажен външен въздух...
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X