Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

    Първо моторчето изчисти. Повечето такива симптоми са от него. И аз ги имах тия проблеми и след почистване всичко се оправи.

    Коментар


    • #17
      От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

      Първоначално публикуван от koko__2002 Преглед на мнение
      Първо моторчето изчисти. Повечето такива симптоми са от него. И аз ги имах тия проблеми и след почистване всичко се оправи.
      Коко,бре гледам го това моторче има някакво уплътние около мрежичката и отвора до нея.Знам,че при такива случай и то се сменя,ама аз от къде да го търся.Как го нагласихте при повторното слагане,мазахте ли го с нещо,ако да с какво и няма ли от там да смуче въздух и да се нерви,какво ще кажеш по въпроса,след като си пипал вече?
      имах и Toyota Rav 4 2006g.
      Mitsubishi Lancer 2008g.
      Honda CR-V 1998г.
      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

      Коментар


      • #18
        От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

        Нищо не съм мазал залепна си перфектно. Не се беше изпекла гумата на уплътнението и като го свалих самата гума стърчеше съвсем леко над равнината на отворите заради което не се наложи да търся друга или да мажа с нещо тя си уплътни.

        Коментар


        • #19
          От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

          И аз не съм го мазал с нищо, ама и моето е сплескано, след последното пипане ся ми държи малко по високи обороти към 950 и кат спре на място колата и утихват, тва от как сипвам и от газта на Газпром. завих и малко болтчето за обороти от пред дето е ама ефекта беше малък. За ся не пипам повече па да видим, нищо чудно и да смуче малко въздух покраи оплътненеито ма ша го мацна с грес другия път.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #20
            От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

            Да,мъцна и аз!Вчера с разтреперени ръце на принуден,но никога не пипал хирург се захванах с моторчето за празния ход.Подредих нужните инструменти,ключ 12 и поднасяйки го към болтовете,гледам ръбовете им смачкани.Викам баси тука и друг път е пипано,но не съм аз.да се не начудиш.Представяте ли си италианеца е почиствал моторчето.Чудо!Тогава по смело аз развъртях двата болта.О,ау,ама какво става тука,бе,уу-у,еее то бива, бива ама на решетката,грес,гняс,мас,въглища-абе как е работело това чудо.Аз го измих с бензин и четчица и прахосмучка за подсушаване.След това за всеки случай мацнах малто термосиликон-червен над ръбовете на черната гумичка и го сложих.Пръснах преди това и в двата отвора на камилската гърбица.Така го гледах у книжката.След това сглобих.Развих винта на голямата скоба държаща въздухоотвода и стигнах до дроселовата клапа.И там,Ау-у-у,миене с бензин,подсушаване и сглобка.Вчера и скъсах гъза на връщане от Дупница-само за протокола дойдох за 35 минути-пътувах към 17,00 часа.Спряха ме където имаше полицай всички.Брейй-й-й сега си държи обороти и не клявкат до нула,ама ги държи малко по високи и като поседи малко на място тогава си падат на нормално.Сега су чудя дали да я карам на газджията за донастроика или така да си карам.Какво ще кажете А!?
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • #21
              От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

              На моята моторчето беше почистено още като я вземах и оборотите от тогава си стоят така около 900 и като спра на място плавно падат до нормалното.
              Honda CR-V, 2001 147 h.p.
              Citroen C4, 1.4 vti

              Коментар


              • #22
                От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

                Споко, след чистене на клапата и моята праи така, преди съм чистил моторчето и не е било да държи 1000 и като спра да паднат. Сега обаче ми праи впечатление че като я пусна по инерция и държи към 950-1000 и след няколко секунди падат на 800, не съм мацвал никъде нищо с силикон при сваляне на моторчето, та може и да засмуква въздух, ама не ми се вярва, все пак ще проверя моторчето как е смачканата му гарнитура и може да я мацна малко. Но си мисля че всичко стана след чистене на клапата, натегнах и болта за въздух на клапата които преди време бях развивал за да стабилизира обороти, и нещата малко се пооправиха.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #23
                  От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.

                  Здравейте колеги,аз имам същия проблем с мойта гранд витара 2007г 140кс.От 2000 до 2800 оборота набира мудно колкото и да мачкам газта.На първа скорост не се усеща но на следващите е ужаст.Помогнете ако знаете нещо.Грешки не показва на закачане,а свещите бяха иридиум и сложих каквито и дават по книжка но същия ефект.Колата няма газова уредба.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X