Момци доиде време и аз да се зачудя кво става. От извесно време може би над 6 месеца щото колата я карам по рядко, се случва като подам леко газ на 2 ра да тръгва и ускорява така добре, но в един момент като чили спира ускорение и след като подмине 2000-2500 об. вече дръпва осезаемо, сигурен съм че тва нещо преди го нямаше. Прави го и на бензин и на газ, мислех да не е нещо от кофти газ да са се омазали тримовете и реших да я откача да се резетне и после да видя кво се случва. Проблема определено изчезна или стана почти незабелижим, помня преди резета умишлено в ниските давах яко газ и тя вместо да вземе да наема почти забива носа. След резета това почти не се забелязва но я усещам че пак има една дупка. Та, ясно е че без диагностика само гадаем ама... ламбда сонда??? свещи , капачки палци са нови.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Свий
X
-
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Моторчето е чистено като купих колата преди 3-4 г, ама празния ход си е перфе, инак щях да имам дертове с него, въздух не смучи, за филтъра чак се обиждам че ме питашПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Първоначално публикуван от zero Преглед на мнениеМомци като подам леко газ на 2 ра да тръгва и ускорява така добре, но в един момент като чили спира ускорение и след като подмине 2000-2500 об. вече дръпва осезаемо, сигурен съм че тва нещо преди го нямаше.,точно поради същите симптоми..,аз съм решил да поставя аванс процесор,въпреки че във другия(червения) форум ,ме съветват че било безмислено за ГИ..
! Стигнах до това решение..,след доста ходене по мъките..,когато я настрои газаджията да върви в ниските..,във високите я няма никаква..
, и обратно като е добре във високите обороти..,на ниски(до 2-3000 об.) е мудна...,явно има нужда според мен от корекция на аванса..
! Ще опитам и с процесор към края на месеца, пък да видим..
! Я си кажи и ти мнението за тези ТАП-ове(аванс процесори)..
!
SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Аз не съм с еинтересувал много от тях, ако е читав да работи добре има фаида от него, ама като се сетя че още една джажа тряя сложа в колата си и бахтън вечеТам е работата че моята си вървеше 2 год без грешка и в ниски и в високи ма ся нещо ми се види мудна в ниските, ще сменя аз газатснцията да видим дали наистина е от тримовете.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Мерих и компресия че така и така от как съм си купил компресомера все се каня. Около 14 на всички цилиндри, казвам около щото скалата е малко калпава и неможе да се прецени точно 13,8 ли е 14 ли е или 14,2. Та не е и от нея, смених и свещите с нормални и от тях не е, и за пореден път се убеждавам че с иридииките определено има разликаСя остава някои ден да я закарам на диагностика да видим ще покаже ли нещо нема ли. НО открих нещо дето го нямаше преди помня го щото преди да сменя дистр.капачка го имаше. Като бодна рязко педала на газта в първия момент за миг заглъхваше и после се изфорсираше, смених капачката с палеца и се оправи. Но сега пак е така, като бодна педала на газ и първия момент заглъхва и после се форси. На бенз е много по добре.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Това, че пишеш че и на бензин го е имало е озадачаващо и то при не светещ чек? Мен никога не ми се е омазвал бензина освен ако не светне чека. Да не би някой бензинов инжектор да е несигурен в себе си?"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
И да се е омазал колата бачка предимно на газ, през времето в което бачка на бензин не е достатъчно да омаже времената си мисля. По скоро ме навежда на мисълта за кофти газ и омазване на времената от газта. Другия път ще заредя другаде да видим.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Да ти кажа честно..,и аз като теб зареждам предимно на Лукойл(заради пустата отстъпка),но напоследък имам чувството..,че всеки път когато заредя..,пратката е различна..
! Лошото е че тук в Кюстендил..,няма друга алтернатива.. Шел...,както навсякъде, така и тук всички го плюят..
,а другите .. включително и Петрол.., си имат лоша слава отдавна.. П.П. Дано по скоро откриеш проблема..
.
SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Извинявам се, че се намесвам, но моята кочинка го прави същия проблем, само даето няма газ, на бензин, между 2000 - 2500 , след като загрее, същият ефект на удавена коза, когато подам газ. Не са филтри - сменени са.
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Майсторче ква беше твоята ? тея проблеми са наи кофти, и на диагностика може нищо да не покаже. Нека видим как ще е с друга газ, ама ква лиПоследно редактирано от zero; 22-04-13, 20:59.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Струва ли ми се или не, но последните две зареждания ги направих от друга газ станция и проблема с умирането изчезна, толков али да са скапали газта тея лукоилицПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Абе,то това било заразно,бре и моията онзи ден в задръстването из София в жегата,като се загря както трябва и почна да включва и перките ми направи вчипетление,че като реша да я резна на 3-та от 2000-2200 оборота докато ги качи на 3000 баси и изведнаж се отпуши хвръкне.Ми не зная от какво е,след малко се оправи,после пак го прави,сега е добре.Баси загадката.Аз зареждам вече само на Петрол и съм доволен от газта.Направи ме вчепетление,че като съм на светофар и почна да помпя със спирачката оборотите и се вдигат до 1000 на празен ход и после пак си падат плавно на 700.Дали е от това,някои вакум или серво?
имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: Нещо и става в ниските между 1500-2500об.
Абе,чакайте пак да питам,мойта почна сега като загрее и като си икарам из София в момента в който изключа от скорост оборотите падат почти до 0,но не гасне и после пак се връщат на нормалните.Отварях капака,двигателя само за миг трепва като паднат и пак възстановява работата си.От що е това кълване бре.Само като е загряла,на студено го няма,и на бензин го прави,но по слабо кълве тогава.Само за протокола нито съм чистил дросел,нито моторче за празен ход,ни съм сменял свещи и палци,кое първо да пипна??А!имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар