Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

    Сега ако кажеш и от къде си взел тези втулки или как си ги направил цена няма да имаш.

    Коментар


    • #17
      От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

      Първоначално публикуван от lamercheto Преглед на мнение
      Сега ако кажеш и от къде си взел тези втулки или как си ги направил цена няма да имаш.
      Хайде де ,чакаме указания за втулките,от какво ги изряза,не хлопа ли колата,не скърца ли и дай една снимка на колата от страни да видим как стои!
      имах и Toyota Rav 4 2006g.
      Mitsubishi Lancer 2008g.
      Honda CR-V 1998г.
      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

      Коментар


      • #18
        От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

        Всички се наредихме на опашката да чакаме инфото.
        Honda CR-V, 2001 147 h.p.
        Citroen C4, 1.4 vti

        Коментар


        • #19
          От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

          Колеги , най-напред да се извиня за забавения отговор . За тези втулки доколкото помня се пробвах да пиша някъде във форума още миналата година когато ги сложих , но тогава имах проблем с качването на снимките. Специално на мен ми излязоха почти безплатно . Материала го купих от вторични суровини на цена лев за килограм , вече не помня колко тежеше , но цената не беше повече от 10 лева , а изработката е дело на мой приятел - стругар. Точните размери помня ,че ги имам записани някъде, но евентуално мога да потърся в неделя, като се прибера вкъщи. Като цяло втулката представлява цилиндър с три различни диаметъра : в горния край външния диаметър беше толкова колкото втулката да влезе в чашката на пружината. В долния край втулката има външен диаметър като този на чашката и дебелина на стената като на чашката. Средния диаметър външно е по-малък от долния единствено за олекотяване на втулките , а вътрешно толкова , че да осигури периферия на която да легне пружината. Доста сложно го обясних май , но тези дни ще потърся точни размери и ще кача една скица-чертеж за малко онагледяване. На въпроса за хлопането - не , няма как да хлопа - пружината притиска постоянно втулката към чашката , а за снимки - ето една от миналото лято с поставени втулки отзад , за съжаление преди това не съм я снимал.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:119.3 КБ
ID:5464090

          Забравих да спомена , че височината на втулките беше толкова , че да се изравни височината на предните с тази на задните колела /около 5-6см./ и материала който купих е дебелостенна желязна тръба - късо парче с подходящите размери. Естествено може да се използва и алуминий ,че е по-лек, но е и по-скъп и по-трудно се намира.
          Последно редактирано от ebattipi4a; 21-03-13, 19:21.

          Коментар


          • #20
            От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

            Колега, браво за ентусиазма, но мен ли ми се струва или наистина задното ти колело е станало с малко тип "Татра" наклон навътре в сравнение с отпред.Доколкото знам при меки пружини се проявява обратния ефект, тъй че си помислих да не би при теб да се е случило противоположното. Я пусни една снимка отзад.
            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

            Коментар


            • #21
              От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

              Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
              Колега, браво за ентусиазма, но мен ли ми се струва или наистина задното ти колело е станало с малко тип "Татра" наклон навътре в сравнение с отпред.Доколкото знам при меки пружини се проявява обратния ефект, тъй че си помислих да не би при теб да се е случило противоположното. Я пусни една снимка отзад.
              Не ти се струва,ами точно това се получава когато на един правоъгълен триъкълник му променяш дължината на катетите,а запазваш хипотенузата една и съща по размер.Приеми че задната част на купето ти е единия катет,правия ъгъл е където е втулката,пружината с амортисьора ти е другия катет,а задния мост ти е хипотенузата.Увеличи дължината на амортиссьора и правия ъкъл при същата дължина на рамото на задния мост/хипотенузата/вече става остър и се свива навътре.Не мисля,че ще е много фатално за напън и опън на втулки и болтове,но при всички случай има увеличено постоянно напрежение там за разлика от заводско пресметнатото.Не зная обаче колко е заводско допустимото такова увеличение-повдигане и въобще дали има предвидено такова за Хондата.
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #22
                От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                Математиката изглежда вярна и изводът би трябвало да бъде- Ако погледнати отзад колелата са перпендикулярни по вертикала на пътя, не би следвало да се счита че пружините са омекнали. Така ли е на практика, обаче?
                Ето какво бих добавил и за зрителната измама:
                # Дъгите на задните калници са по малки от предните/ по малко изрязани/, което при съпоставяне на предница и задница води до заблуда, че колата отзад е "Полегнала ми Тодора"
                # Колите с теглич определено изглеждат по-ниски погледнати отзад. Друго си нищо да не ти пречи дет се вика да видиш пробката на задния диф.
                # Шофьорите на десни волани като мен, чувстват колите си по-ниски от тези с ляв докато карат поради факта, че повечето от пътищата имат лек наклон към канавката.
                "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                Коментар


                • #23
                  От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                  Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                  Математиката изглежда вярна и изводът би трябвало да бъде- Ако погледнати отзад колелата са перпендикулярни по вертикала на пътя, не би следвало да се счита че пружините са омекнали. Така ли е на практика, обаче?
                  Ето какво бих добавил и за зрителната измама:
                  # Дъгите на задните калници са по малки от предните/ по малко изрязани/, което при съпоставяне на предница и задница води до заблуда, че колата отзад е "Полегнала ми Тодора"
                  # Колите с теглич определено изглеждат по-ниски погледнати отзад. Друго си нищо да не ти пречи дет се вика да видиш пробката на задния диф.
                  # Шофьорите на десни волани като мен, чувстват колите си по-ниски от тези с ляв докато карат поради факта, че повечето от пътищата имат лек наклон към канавката.
                  Сам си си отговорил на повечето въпроси,основното е че производителя всичко си е пресметнал и предвидил в определени граници.Останалото е карай си колата и си върши работата с нея!
                  имах и Toyota Rav 4 2006g.
                  Mitsubishi Lancer 2008g.
                  Honda CR-V 1998г.
                  Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                  Коментар


                  • #24
                    От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                    Колеги за съжаление чертежи на втулките не намерих , но се надявам предното пояснение да е достатъчно за тези които се интересуват . За вертикалния наклон на колелата сте прави , ако пружините са меки и колата е "клекнала" независимо дали отпред или отзад, гумите не са вертикално стъпили на пътя.Наклона на задните гуми може да се регулира,за разлика от предните, но аз лично предпочитам да подложа втулка на пружината за достигане на височина не по-малка и не по-голяма от конструктивно изчислената (перпендикулярни спрямо пътя и успоредни една на друга гуми). При някои ЦР-Вта моите втулки може да са твърде високи, а при други - не достатъчно високи, всеки сам трябва да си прецени.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                      Здравейте! И аз да се включа по темата. В неделя бях във Велинград и видях една хонда като моята , но беше почти два пъти по висока.
                      Ето снимките, които успях да натравя с телефона. Гумите са стандартни 205/70/15.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00884.jpg
Прегледи:1
Размер:157.5 КБ
ID:5467998Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00885.jpg
Прегледи:1
Размер:146.5 КБ
ID:5467999Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00886.jpg
Прегледи:1
Размер:108.0 КБ
ID:5468000Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00887.jpg
Прегледи:1
Размер:170.2 КБ
ID:5468001
                      [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

                      Коментар


                      • #26
                        От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                        А отзад що не я снима, там не беше ли повдигната?
                        "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                        Коментар


                        • #27
                          От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                          Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                          А отзад що не я снима, там не беше ли повдигната?

                          Беше, ама не знаех, че се води такава дискусия във форума.
                          [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

                          Коментар


                          • #28
                            От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                            Доста стара тема, но да попитам някой скоро време да е повдигал цр-в първа генерация и как го е постигнал? Моята е точно 2.5 см. по-ниска отзад мерено до ръба на калника и да си призная доста ме дразни като я погледна отстрани. Вариант е също така да сменя пружините. Виждам, че има хора правили го това и да помоля някой да изрази мнение как се държат новите след известно време и дали омекват бързо.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                              Първоначално публикуван от loxxxly Преглед на мнение
                              Доста стара тема, но да попитам някой скоро време да е повдигал цр-в първа генерация и как го е постигнал? Моята е точно 2.5 см. по-ниска отзад мерено до ръба на калника и да си призная доста ме дразни като я погледна отстрани. Вариант е също така да сменя пружините. Виждам, че има хора правили го това и да помоля някой да изрази мнение как се държат новите след известно време и дали омекват бързо.
                              Да-а-а-а!С течение на времето отзад пружините омекват.Хроничен проблем.И моята вече се понаведе и не изглежда така наперена като преди 5 години.Нищо не съм и сменял отзад.А сетих се сменях и едни биалетки на стабилизиращата щанга,но защо ти пиша това.Защото вече нищо произведено не е същото както,когато са произведени автомобилите ни.Наскоро отказаха да ми сменят предните дискове с чисто нови защото след около 2000 км се кривили уж дори оригинални.Какво да ти кажа.Може новите пружини да те изкарат 6 месеца и да клекнат даже повече от старите.Аз не бих ги сменял.Е!че няма визия няма ама като си върви какво от това.Ако пък ситуацията е толкова зле-смени ги,но тогава ще трябва да смениш и амортисьорите.Не е задължително разбира се,но ти гарантирам,че след смяна на пружините много скоро ще се наложи да смениш и амортисьорите.Аз бих сменил само тях!
                              имах и Toyota Rav 4 2006g.
                              Mitsubishi Lancer 2008g.
                              Honda CR-V 1998г.
                              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                              Коментар


                              • #30
                                От: Усилени пружини за CR-V 1-ва генерация?

                                Аз повдигнах моята. Отстъргах си два фланеца от полиамид (110х52х25) 25 мм високи и ги подложих между горната упора на амортисьора и купето. Сложих и по дълги високоякостни болтове за целта. Височината на подложките получих с проби - докато наклона на гумите се изправи и разстоянието, визуално отпред и от зад се изравни. (нарочно не исках да я задигам повече за да не променя геометрията).

                                Като съвет, ако някой реши да повдига задницата, при сглобяване да разхлаби и отново да стегне всички останали тампони, така че да се избегне натягане на тампоните при новото положение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X