Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още едно Хaрви (Hr-V)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още едно Хaрви (Hr-V)

    Вчера се разведох с алфата и се сдобих с едно Hr-v .

    Взех го леееко на абордаж, по думи на автоджамбаза, че е добро. Тук е мястото да вметна, че от него взимах и алфата и едно фиатче фюрино, може да се каже че му имам доверие понеже са много добри приятели със зета и до сега не ме е подвеждал, да не се впускам в подробности.

    Та двигателчето запали без проблем, въпреки че не е било палено и цялото беше в лед и сняг, работи добре поне на слух . Изкарах го отвън, изчакахме да дойде един човек с камионче с платформа, тук аз не се наех да го качвам, та продавача го качи, издрапа си нагоре, въртят му сите колела , шумове нещо не се чуват. Гумите са що годе добри зимни, не съм ги мерил колко им е грайфера.

    Но естествено следват и малко въпроси
    1 Резервната гума е някаква "патерица" размера мисля си е по предписание, но е тясна ... абе патерица - нормално ли е и ако се наложи да се ползва има ли значение къде ще се монтира?
    2 Не открих крика май липсва, какъв е стандартния и има ли значение точно такъв ли ще взема?!?

    3 Има едно CD player-че pioneer било оставено на седалката, та продавача само го бил боднал в гнездото, има ли нещо сложно за връзване или е евро букса?!?

    4 при скорост от 90-100 км/ч започват да се усещат леки вибрации във волана, предполагам е от баланс на гумите , другото което може да е са спирачки, но в това време не съм ги ползвал много много, та не мога да кажа. Има ли от какво да се притеснявам, да не е нещо свързано с 4х4 задвижването ?!?

    За по нататък вероятно да изникнат и други питанки, ама на първо време това.

    Сега сигурно и снимки ще искате, та направих едни копия на тея от мобилето, че в тоя сняг не ми се занимава да я снимам, пък и друга работа имам.







    Доволен съм как върви, алфата беше дизел и вървеше в ниските, та я карах с 2000 оборота, тук съм с 3000 и не усещам някаква разлика. Кротко шофЕрче съм .
    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

  • #2
    От: Още едно Хaрви (Hr-V)

    Честито и само безаварийни!

    Първоначално публикуван от mohera Преглед на мнение
    ...
    4 при скорост от 90-100 км/ч започват да се усещат леки вибрации във волана, предполагам е от баланс на гумите , другото което може да е са спирачки, но в това време не съм ги ползвал много много, та не мога да кажа. Има ли от какво да се притеснявам, да не е нещо свързано с 4х4 задвижването ?!?
    ...
    Мини на баланс на предница и балансирай гумите. "Бананите" ще свършат работа за това.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

    Коментар


    • #3
      От: Още едно Хaрви (Hr-V)

      Честито!
      На снимка изглежда супер!

      1. Широчината няма значение, важен е диаметъра.
      2. Не си спомням, какъв е заводския крик, но най-вероятно е нормален, от онези дето хващат ръбчето на прага. Само гледай да не е от Фиорино, все пак гоним височина.
      3. Нема се пуашиш за ЦД-то! Вадиш го, оглеждаш го, оглеждаш и буксата на Харви (има вероятност и тя да не е Евро), и си купуваш съответния кабел-адаптор.
      4. Най-вероятно е до баланс на колелата. Ако са спирачки (диск, накладки АБС) ще вибрира, когато ги натиснеш, нали?!

      Задния диф го пробваш дали е у ред така - от място навиваш волана докрай, и тръгваш с повечко газ, мапред-назад, наляво-надясно. Ако тресе имаш проблем.

      п.п. Не казваш какъв е двигателя, но ако е vtec, "вървенето" ще го получиш към 4500 об/мин и нагоре. Не се стряскай, тва са нпрмални обороти за Хонда
      Последно редактирано от krasi-mir; 20-12-12, 11:13.
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • #4
        От: Още едно Хaрви (Hr-V)

        ай честито и много безварийни!!!
        не споменаваш, но сигурно е с ръчни скорости.......затова пък е с 4 врати но отзад си е все толкова тясно.

        Крика е особен, търси си оригинален или ако взимаш някакъв друг, прави сметка къде ще го сложиш и дали ще може да го вдигнеш хондето, че е височко. Има ръководство в нета на руски и английски.
        обърни внимание на обслужването и по-точно на маслото в дифа- трябва да си е Хонда!!!!

        буксата за радиото е особена - японски стандарт........ или търсиш преходник, или някой който разбира, ти ги връзва кабелите директно.
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #5
          От: Още едно Хaрви (Hr-V)

          Честито колега,

          Много безаварийни километри и от мен. Та и аз имах една такова хондичка. Много надеждна е машината. На мен ми харесваше много ама ми бе малка колицата.За газ не знам какво мислиш ама на мен ми бяха казали че не става. След мен момчето което го купи го газифицира...абе не знам. Но искам да ти кажа едно....СИПВАЙ само оригинални масла закупени от Хонда. За задния диференциал ако сипеш друго масло освен оригиналното, започва да щрака нещо отзад, не знам защо ама аз направих тази грешка и след това се наложи два пъти да сменям маслото с оригинално за да се оправи. Не е много скъпо така че си спести разправиите.
          VW Touareg R5 2005
          Ford Ranger 2.5 Double Cab 2005 Х 2 PC
          Ford Everest 2,5 2006
          Крис

          Коментар


          • #6
            От: Още едно Хaрви (Hr-V)

            Къде ги намирате тия хубави Хондички !?!
            Публикувайте отговор

            Коментар


            • #7
              От: Още едно Хaрви (Hr-V)

              Благодарско за пожеланията, тъпкано да ви се връща

              Двигателчето е 1.6 ама не vtec, т.е. 105к.с. 2001г е.
              Каквото има споделяно тук и в хонда форума (червения, то в другия няма нищо) съм го изчел .

              За маслото отдавна знам, че трябва да е само и единствено хонда, било за цр-в или въпросното прасенце.

              А оборотите не им се плаша, че до колкото разбрах не е добре да се кара в ниските, че ... нещо си не се омаслявало добре , ама на 3000 си е достатъчно тихо, така че . Аз до колкото знам, на един двигател къде му дават оптималния въртящ момент/обороти - това е и сравнително икономичната работа на двигателя, без да се товари и да има сила като го настъпиш да дръпне.

              Още една-две питанки се явиха , нямам дистанционно или нещо такова, заключва се централно с ключа, но като реша да отключа, се отключва само шофьорската врата , при заключване ако всички са отключени се заключват всички - нормално ли е това?!? нещо ми бяга логиката, но пък онея жълтурчетата са с по-различно мислене . И работния ключ ми е "поизяден"(работи си без проблем), ако реша да си правя дубликат, къде и как става това, трябва ли да се програмира или нещо такова?!?

              п.п. за последния пост (преди моя) От Враца дето гарга не каца е колата Повечето избягват да взимат от там
              Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
              И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
              вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

              Коментар


              • #8
                От: Още едно Хaрви (Hr-V)

                Има си чип вътре.Трябва ти баш ключар.Или се прави копие на сегашния чип или се добавя нов системата.Моя ключар добави нов.Изтрих старите от колата да съм спокоен.
                Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                Disco 1 бекъп
                Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                Коментар


                • #9
                  От: Още едно Хaрви (Hr-V)

                  За оборотите си прав. Твоите 135 Nm са при 3400 об/мин, а макс.мощност ти е при 6200 оборота.

                  И моята е най-икономична на 3000 об., ама на 4-та, т.е. овърдрайв, и включен лок-ъп.
                  И нема ти казвам, какво става на баира на 3-та, т.е. директна, на 5500-6000 оборота. Тогава си имам 126 HP и 180 Nm. Ама тогава си погорва ... и масълце, не само бензин.

                  За централното.

                  Не е нормално да отключва само шофьорската, а да заключва всички. Вътре, на края на патрона трябва да има ел.ключе, което подава сигнал към блока за управление на централното. Ако проблемът не е в него, значи е в блока. Не знам къде се намира на Харви, на CRV-то е в шофьорската врата. Нямам представа, дали твоята е имала дистанционно, но винаги можеш да си монтираш едно китайче. Аз нямах и си сложих дистанционно, свързано към блока за централното. Нещо ми се мота, че съм виждал Харви с оригинално дистанционно, даже с отделен бутон само за багажника.

                  Иначе, Маркони ти е казал за чипа.
                  Последно редактирано от krasi-mir; 20-12-12, 14:11.
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                  Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • #10
                    От: Още едно Хaрви (Hr-V)

                    Най-напред - честито и със здраве да си я караш!
                    Аз съм пристрАстен към Хонда, защото вече 13 години имам Сивик 5-та генерация.
                    Ако е гледана добре, няма да имаш никакви грижи.
                    Колкото до въпрос №4 - на пръв поглед, може да е баланс на гуми, но по-скоро е т.нар. "flats" - или плоски места, предизвикани от продължително стояне на място.
                    Обикновено се оправя след известно време, но иска каране.
                    Life is too short to drive dull cars!

                    Fight global warming !
                    ... turn on your A/С !

                    Коментар


                    • #11
                      От: Още едно Хaрви (Hr-V)

                      Ръководство си свалих (на английски), ама "Властелина на пръстените" пасти да яде , кой пише 3800 страници , ако го прочета сигурно ще знам всяко болтче и гайка . Вероятно ще го поглеждам/преглеждам (добре че има съдържание).
                      Има ли някъде сбит преразказ на по-основните грижи, като масла скорости, диференциал кога се сменят, т.е. на какви километри; ремъци ролки,... айде преглед/реглаж на клапани май на 20 000 беше (на 40к май реглаж) и ... че ми се е запалила главата и не включвам в момента за друго, със сигурност има и други периодични неща дето се правят на определен пробег.

                      Колкото до газта, нямам нищо против алтернативите, ама за сега ще карам така, да видя как е и колко поносимо ще е разхода му. С алфата за 5 години нямам 40 хил., много пъти като пътувам гледам да съчетая с някакво пазаруване, та съм с нещо товарно, предполагам и сега надали ще въртя луди километри, та към момента е леко безсмислено , а един инжекцион си е парички, ако пък е и качествен ... ехее.

                      Ще видя кога ще се поосвободя да се чуем с silverfox да се видим, запознаем и да ме води на майстор.
                      Тук е момента да му благодаря за отзивчивостта .
                      Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                      И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                      вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Още едно Хaрви (Hr-V)

                        моето е на руски и е само 395 стр. ето ти два файла за твоите въпроси
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:honda 42.jpg
Прегледи:1
Размер:98.7 КБ
ID:5436345Натиснете снимката за да я уголемите

Име:honda 43.jpg
Прегледи:1
Размер:93.9 КБ
ID:5436346Натиснете снимката за да я уголемите

Име:honda.jpg
Прегледи:1
Размер:108.0 КБ
ID:5436347Натиснете снимката за да я уголемите

Име:honda44.jpg
Прегледи:1
Размер:99.9 КБ
ID:5436348Натиснете снимката за да я уголемите

Име:honda45.jpg
Прегледи:1
Размер:101.8 КБ
ID:5436349
                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар


                        • #13
                          От: Още едно Хaрви (Hr-V)

                          Знам че уж всички го знаят но за всеки случай... за дистанционното (и или ключа) пробвай с повторно натискане на копчето за отваряне (или повторно завъртане на ключа) - би трябвало да отвори всичките врати. При мен е така. Първото отваря само шофьорската врата.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Още едно Хaрви (Hr-V)

                            Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
                            Знам че уж всички го знаят но за всеки случай... за дистанционното (и или ключа) пробвай с повторно натискане на копчето за отваряне (или повторно завъртане на ключа) - би трябвало да отвори всичките врати. При мен е така. Първото отваря само шофьорската врата.
                            Ами пробвах, ама не става , не е болка за умиране или поне на първо време има по-належащи неща, като разни масла/чорби ремъци и т.н.
                            Мерси все пак
                            Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                            И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                            вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Още едно Хaрви (Hr-V)

                              Да питам... Тука едно момченце преди време питаще дали са добри тези Хондички и в последствие се сдоби. При него няма конвенционален ключ за заключване на колата (с ключалка), а всичко става с дистанционно. Пича си смени акумулатора с нов, понеже стария е сдал багажа... Но сега няма да кара 20 дена колата по празниците и се чуди какво би станало, ако акумулатора падне достатъчно от студовете (понеже живее посока полярния кръг), че да не може да отключи?

                              Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                              моето е на руски и е само 395 стр. ето ти два файла за твоите въпроси
                              Това техническо ръководство хартиено ли е или електрическо?
                              Публикувайте отговор

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X