От: Теч в краката на пасажера?
Ами незнам, аз ровейки се, колко повече чета толко по-объркан
Секурит като ... модел ли да го кажа ... от едно време били точно такива - чупят се на сол (малки парченца) Но до колкото разбирам е останало като име, т.е. търговско наименование. На сайта им гледам има в над 50 страни производство "Headquartered in Paris, Saint-Gobain has over 200,000 employees in 56 countries, and is listed on the stock markets of Paris, London, Frankfurt, Zurich, Brussels, and Amsterdam."
И разбира се с различно качество
. Също така се съмнявам на днешно време да са разрешени въпросните стъкла, т.е. пръскащи се на парчета
.
Ще копирам два поста от ланча форума на човек който твърди че със стъкла се занимава:
"Колега, Секурит Сент Гобейн е цялото име на една марка. И под съвсем истинско не знам какво имаш предвид, при положение че фабриката е в ЮАР и грам не си заслужават 260 лв, при положение че са тънки, трошливи с не особенно добра геометрия. Истински Секурит Сеинт Гобен (произведен в Европа), кяаквито са ни оригиналните стъкла никой не внася.
За София не мога да ти кажа кой работи с "Fy"
Пилкингтон по принцип ако е истинско е добро стъкло.
За втора ръка по принцип е вариант, стига стъклото да е в добро състояние и да се свали както трябва без да се накъртят ръбовете на стъклото. За това е най-добре да се свали направо от човека, който ще го монтира.
Всички челни стъкла са триплексни, т.е. 2 слоя стъкло слепени с ламиниращ слой. От повече от 15 години никой не произвежда секуритни стъкла за челни. А надписа "Секурит" е търговска марка, както стана въпрос по-горе. Има и търговска марка "Триплекс"- най-често слагани за първичен монтаж на Нисан."
"И това, че е световно призната марка нищо не означава. Имат различни заводи с коренно различно качество. Стъкло за 1500 лв за новия МЛ се троши като вафла от миниатюрно камъче, но защото се поръчва от Мерцедес и се произвежда от Секурит Сейнт Гобейн означава, че е качествено, но не е.
С автостъкла се занимавам по цял ден и ви казвам на практика как стоят нещата. В крайна сметка всеки сам си решава"
И понеже стъклото е слагано в някоя по-бяла от нашата страна, съм склонен да допусна, че качеството е добро
, въпреки втория пост дето копирах от ланча форума.
п.п. допълнение
Ето какво пише в началната страница на сайта им
http://www.saint-gobain-sekurit.com/en/index.asp
"News
April 2011. New: Heating and sun protection in one windshield
SGS ClimaCoat is the new generation of heatable windscreens of Saint-Gobain Sekurit. As world novelty in automotive glazing it incorporates two key benefits in one windscreen: heatable in the winter and heat reflecting in the summer. End of April, the new all-weather windshield will be introduced as -Klimakomfortverglasung- at the new VW Passat.
та незнам дали са забранени
Ами незнам, аз ровейки се, колко повече чета толко по-объркан
Секурит като ... модел ли да го кажа ... от едно време били точно такива - чупят се на сол (малки парченца) Но до колкото разбирам е останало като име, т.е. търговско наименование. На сайта им гледам има в над 50 страни производство "Headquartered in Paris, Saint-Gobain has over 200,000 employees in 56 countries, and is listed on the stock markets of Paris, London, Frankfurt, Zurich, Brussels, and Amsterdam."
И разбира се с различно качество
Ще копирам два поста от ланча форума на човек който твърди че със стъкла се занимава:
"Колега, Секурит Сент Гобейн е цялото име на една марка. И под съвсем истинско не знам какво имаш предвид, при положение че фабриката е в ЮАР и грам не си заслужават 260 лв, при положение че са тънки, трошливи с не особенно добра геометрия. Истински Секурит Сеинт Гобен (произведен в Европа), кяаквито са ни оригиналните стъкла никой не внася.
За София не мога да ти кажа кой работи с "Fy"
Пилкингтон по принцип ако е истинско е добро стъкло.
За втора ръка по принцип е вариант, стига стъклото да е в добро състояние и да се свали както трябва без да се накъртят ръбовете на стъклото. За това е най-добре да се свали направо от човека, който ще го монтира.
Всички челни стъкла са триплексни, т.е. 2 слоя стъкло слепени с ламиниращ слой. От повече от 15 години никой не произвежда секуритни стъкла за челни. А надписа "Секурит" е търговска марка, както стана въпрос по-горе. Има и търговска марка "Триплекс"- най-често слагани за първичен монтаж на Нисан."
"И това, че е световно призната марка нищо не означава. Имат различни заводи с коренно различно качество. Стъкло за 1500 лв за новия МЛ се троши като вафла от миниатюрно камъче, но защото се поръчва от Мерцедес и се произвежда от Секурит Сейнт Гобейн означава, че е качествено, но не е.
С автостъкла се занимавам по цял ден и ви казвам на практика как стоят нещата. В крайна сметка всеки сам си решава"
И понеже стъклото е слагано в някоя по-бяла от нашата страна, съм склонен да допусна, че качеството е добро
п.п. допълнение
Ето какво пише в началната страница на сайта им
http://www.saint-gobain-sekurit.com/en/index.asp
"News
April 2011. New: Heating and sun protection in one windshield
SGS ClimaCoat is the new generation of heatable windscreens of Saint-Gobain Sekurit. As world novelty in automotive glazing it incorporates two key benefits in one windscreen: heatable in the winter and heat reflecting in the summer. End of April, the new all-weather windshield will be introduced as -Klimakomfortverglasung- at the new VW Passat.
та незнам дали са забранени
!
Коментар