Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч в краката на пасажера?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Теч в краката на пасажера?

    ГоУем си късметлия

    Пристигам вчера на работа, и хоп ... на паркинга ме чака CR-V '01-ва, с капандура! Ама си бях забравил покета, и трябваше да пиша на шльоковица.

    Таа, предните отвори на люка са с вътрешен диаметир 10 мм. Маркучите минават вътре в предните колонки, а водата се стича по калобраните. Понеже оттам изтича и водата от коритото под чистачките, се си мисля, че маркуча от капандурата свършва в това корито. Ама защо свършва с клапан, и къв е тоя клапан не знам?! Сигурно е възвратен, да не се връща водата от коритото в покрива
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

    Коментар


    • #17
      От: Теч в краката на пасажера?

      Мерси за инфото, клапанът вероятно е да не влизат буболечки или газове , а иначе това корито дето го описваш под чистачките, визираш под решетките предполагам, мога ли да видя къде се излива без да ги свалям тях?
      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

      Коментар


      • #18
        От: Теч в краката на пасажера?

        Тц, без да свалиш чистачките, и решетката, нищо няма да направиш.
        Най-много да сипваш вода и да гледаш, къде ще потече.
        Сваляш всичко, проверяваш, почистваш, и тетака.

        И преди да питаш как ...

        Чистачките - лесно, само помниш, или маркираш, къде са били върху стъклото.
        Решетката - горните кръгли щипки (точно под стъклото) са на две части. С 2 шила повдигаш докато щракне ( 5-10 мм), и после със същите 2 шила вадиш долната, основна част. Другите щипки (при двигателя) са почти правоъгълни. С клещи завърташ щипката на 90°, и ако не излезе като я дръпнеш нагоре не псувай японците. Отдолу има крачета, със същите клещи ги стискаш, и воалаааа ... щипката изскача.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #19
          От: Теч в краката на пасажера?

          Такааа, като дръпнах люка, около двата дренажни отвора беше влажно, тоест концепцията че уплътненията на шибедаха не пропускат се разби на парчета. Оттам натътък реших да ги продухам и отидох на най-близката бензиностаниция и общо взето събрах доста погледи качен на прага на предната врата и помпещ нещо тавана. Като се прибрах взех шише с вода и почнах да наливам в отворите. След няколко секунди протече отвън до калобрана/ престилката по просто казано/ на предното колело където се и очакваше според Краси. Така и от двете страни. След това излях същата бутилка под чистачките и протече от същото място. Обяснението за наводнението ми е, че е вероятно уплътненията да пропускат повече и дренажните отвори да не смогват да източват като по този начин е започнало да прелива отстрани по предната и средната кора/ в последствие установих, че и вдясно пред задната седалка е влажно и не ми прилича да се е разнесло. Дано с продухването нещо да съм подобрил дренажа, което ще стане ясно в следващия порой. Вероятно японеца все пак е помислил, че е по добре да ми е мокро в краката отколкото на главата и преливането е в посока към периферията а не към центъра над главите на хората. Хрумна и и още една идея- при следващия порой влизам в колата, дърпам долния капак на шибедаха и при затворен такъв с огледалце и фенерче гледам дали отворите поемат водата или не смогват.
          "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

          Коментар


          • #20
            От: Теч в краката на пасажера?

            Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
            Такааа, като дръпнах люка, около двата дренажни отвора беше влажно, тоест концепцията че уплътненията на шибедаха не пропускат се разби на парчета...
            Концепцията си е съвсем читава. Тези отвори са нужни дори и да са добре уплътненията - за случаите в които ще отвориш шибедаха в дъжд, или ще отвориш мокър от дъжд шибедах с насъбрани капки по него, или - в простия случай в който всичко ще е затворено, но ще се получи конденз от вътрешната страна. Отворите са си стандартна необходимист.

            Не казваш дали след продухването пред калобраните е имало локвичка гняс и клечки, но така или иначе - както писах по-горе, при митцубишито ми продухването реши нещата.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #21
              От: Теч в краката на пасажера?

              След поредния порой съм отново наводнен в краката! Тоя път колата не е карана в дълбоки локви и на 100% съм убеден че теча е от шибедаха. Уплътненията са за смяна щото явно прииждащата вода е повече от оттичащата се през дренажите. От друга страна, що пък все откъм моята страна ще прелива, а самото овлажняване започва откъм страничната греда под вратата и стига до средата точно под краката? В случая имаше и лек обратен наклон към противоположната страна като я паркирах и почна големия дъжд? Някой сменял ли е подобни уплътнения? Накрая ще взема да сложа от тия гумените самозалепващите ленти за прозорци по периферията на шибедаха на неподвижната част и тъй ще го затворя, и без това не го ползвам. Другия вариант е да тръгна да разглобявам кори да проследя дренажния маркуч което ще отвори чудна работа.
              "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

              Коментар


              • #22
                От: Теч в краката на пасажера?

                А ти сигурен ли си, че някой от дренажите не е запушен ?

                Коментар


                • #23
                  От: Теч в краката на пасажера?

                  По-нагоре бях писал, че преди това тествах и двата дренажа като наливах вода и си протече еднакво от подкалника.
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Теч в краката на пасажера?

                    Може да са затлачени и не съвсем запушени...
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #25
                      От: Теч в краката на пасажера?

                      горе е писал че ги е продухвал........ което не значи, че не са се запушили междувременно де. На хондата нямам шибидах, но на Субаруто протече зимата, когато подкалниците бяха пълни със замръзнал лед и сътветно снега на покрива тръгна да се топи и ..се просмука малко в купето - това е типичен пример, какво се получава при затапен дренаж. иначе не протича и в най-големия дъжд.

                      на Реното обаче ме побърка, ей така протичаше при всеки дъжд, добре че поне на пасажерската седалка.......... уплътненията бяха добре.......продухвах дренажите /бяха си добре/ залепих го с широка лепенка и накрая бях решил да ходя при тенекеджия да го затапи с ламарина, та точно преди тази крачка реших да седя вътре и да гледам, а колега да полива с кофата...оказа се, че пропуска между стъклото и рамката /корозия по метала/, която го държи, а не от уплътненията на самия шибидах /той се и прибира, и се вдига/ половин туба силикон и проблема се реши.
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • #26
                        От: Теч в краката на пасажера?

                        Може би продухване не е достатъчно, знам ли...

                        Единствените случаи в които съм виждал пропускащи уплътнения на шибедаха на японска кола са:

                        - Първи собственик карал сума ти години без никога да го отвори (има ги такива), несъвестна поддръжка в сервиза където уплътненията не се проверяват и мажат, втори собственик който радостно започва да ползва опцията. Но там ще има физически следи.

                        - Японска кола от края на 20ти век, сглобена в Англия с английски уплътнения. Нисанчетата английска сглобка едно не съм видял което да няма проблеми де що има уплътнение.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          От: Теч в краката на пасажера?

                          Добре де, земИ ги махни накрая тия лайстни, и виж кво се случва в улука под тях
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар


                          • #28
                            От: Теч в краката на пасажера?

                            Днес изчетох около 10 страници в чужд форум, за един колега с ново CR-V 2008 при който се получава същия проблем и след няколко месечно разтакаване по дилъри, официални сервизи и прочие при което след всеки път когато оттам му заявавали че е оправен проблемът той отива в първата автомивка за тест и отново е подмокрен. Човека чак започвада си мисли да връща колата или да я продава на безценица. В единия сервиз даже по невнимание му извадили дренажа и тогава 90% от водата влязла в купето. Накрая се оказали някакви уплътнения, които не били залепени добре доколкото разбрах се намират отпред на нещо като преливник, които трябвада ръжат око той се препълни и почне да прелива. Както и да е става въпрос за кола произведена 2008 обаче човека споменава че голяма част от уплътненията му са слагане все едно от аматьори, та си мисля дали и мойта не попада в списъка на кофти UK монтаж. Други предположения които четох са- подлизване по жилото за отваряне на предния капак, запушени дренажи на самата врата, кабели към вратата за ел. стъклата които влизат в таблото/ такива имам и дефакто се притискат между уплътненията при затваряне на вратата. Може би създават неплътност. Краси тая операция с лайстните ме притеснява, на щипки ли са как да подходя към тях? Иначе надлъжни греди за багажник нямам, както бях споменал. Ако не го оправя, ще трябва да сипвам луга скоро под седалката
                            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Теч в краката на пасажера?

                              Ъпдейт: Снощи имахме интимна вечер в дъжда. Говорихме си доста докато чаках да се подмокри. И тя не се забави. Отворих сенника под шибедаха и с фенерче огледах покрай уплътненията. Останах приятно изненадан, когато в силния дъжд само на едно място сълзеше и то по една капка на 10 секунди. Вероятно е имало и други минимални такива защото по периферията оттичащата шина беше влажна. Но за препълване и преливане на шината и дума не може да става, тоест отворите поемат а водата влязла в тях не беше толкова много колкото се появи в краката. Огледах предната врата, уплътненията бяха сухи, кабела за ел стъклата, който притискат също. Колата беше в покой и вариант за влизане отпред откъм педалите от отвори от газаджии и алармаджии отпада. Остава предположението на Краси, който очаквам да ми пише как да изтръгна лайсната на покрива. Тя се клати в предната си част в напречна посока, но ме е страх да напъвам да не откъртя нещо. Ако след махане на лайстната не видя нещо подозрително, ще махам кори и мокет от мойта страна и ще наливам вода на различни места отвън докато протече. Това което към момента съм сигурен е че водата идва отдясно точно под пластмасовата греда-степенка пред лоста за отваряне на капака на резервоара.
                              "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                              Коментар


                              • #30
                                От: Теч в краката на пасажера?

                                Да се е** у подполковника
                                Ама ти си за бой С тия капандури, и писаници в предишните постове, ме Устави с убеждението, че водата ти се стича по средната колона, между вратите.

                                Та така - започваш с антенката. Две винтчета, подсушаваш и силиконизираш
                                Сипваш вода, ама много вода, в канала на лайстната. Ако не протече, псуваш яко антенката и си свиркаш. Ако протече сваляш лайстната.
                                Как - не знам, аз съм с греди за багажник.
                                Обаче, в предния край лайстната е с широка, плоска, пластмасова щипка, която се щрака в ... нека го наречем глава на пирон, стърчаща от покрива. Назад моите лайстни са свободни, и са натиснати от гредата. Твоята лайстна предполагам има същите щипки и назад. Махат се като буташ лайстната назад. Ако не стане, минаваш на план "Б" - дърпаш лайстната нагоре. Шанса да счупиш щипка е 50/50, даже и по-малък.

                                п.п. Аз залагам на антената, но може и да е ръжда, по-точно дупка, околопредното стъкло, под лайстната.
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                                Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X