От: Теч в краката на пасажера?
Наистина трябва да се разграничи понятието влага,конденз и изпотяване.В общия случай климатика/климатроника пуска компресора зимата ,когато селектора на посоката е на предно стъкло и нямаме температура над 35 градуса на водата.Целта е да се изравнят температурите от двете страни на стъклото,за да може да се подкара колата по- бързо.Климатики не асорбира никаква влага и няма такава цел.По принцип купето винаги е отворена система и влажността се променя при отваряне на врата/багажник и т.н.Отзад в подкалника има едни прозорци,които са да кажем половин квадрат,дето си разтоварват налягането от купето и винаги е вързан вътрешен и външен въздух.
С две думи:стъклото е леко запотено без капки от вътрешната страна-климатика ще оправи изпотяването за 10 сек.Стъклото е запотено,с капки,които се стичат от вътрешната страна-климатика ще оправи положението частично-по-добре да се забърши с гюдерия и да се чака парното.3ти вариант изпотеното стъкло е замръзнало и от вътре-и господ не помага-чака се парното.Цялата тая влага независимо дали е на капки или пара не се изхвърля от колата ,само се мести към задните седалки.Климатика зимата работи само 10 сек,затова и дума не може да става за изсушаване.,кондензиране и изхвърляне на влагата.Влагата си се върти вътре и,само си сменя мястото и формата.
Лятото е съвсем различно положението,...ще го обсъждаме на лято
.
Наистина трябва да се разграничи понятието влага,конденз и изпотяване.В общия случай климатика/климатроника пуска компресора зимата ,когато селектора на посоката е на предно стъкло и нямаме температура над 35 градуса на водата.Целта е да се изравнят температурите от двете страни на стъклото,за да може да се подкара колата по- бързо.Климатики не асорбира никаква влага и няма такава цел.По принцип купето винаги е отворена система и влажността се променя при отваряне на врата/багажник и т.н.Отзад в подкалника има едни прозорци,които са да кажем половин квадрат,дето си разтоварват налягането от купето и винаги е вързан вътрешен и външен въздух.
С две думи:стъклото е леко запотено без капки от вътрешната страна-климатика ще оправи изпотяването за 10 сек.Стъклото е запотено,с капки,които се стичат от вътрешната страна-климатика ще оправи положението частично-по-добре да се забърши с гюдерия и да се чака парното.3ти вариант изпотеното стъкло е замръзнало и от вътре-и господ не помага-чака се парното.Цялата тая влага независимо дали е на капки или пара не се изхвърля от колата ,само се мести към задните седалки.Климатика зимата работи само 10 сек,затова и дума не може да става за изсушаване.,кондензиране и изхвърляне на влагата.Влагата си се върти вътре и,само си сменя мястото и формата.
Лятото е съвсем различно положението,...ще го обсъждаме на лято
.

Коментар