Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч в краката на пасажера?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Теч в краката на пасажера?

    А защо смяташ, че зимата няма конденз от климатика?
    И къде отива според теб примерно, влагата от стъклата като се запотят отвътре и пуснеш климатика да ги изчисти?
    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

    Коментар


    • #62
      От: Теч в краката на пасажера?

      Емич и на мен ми се запотяват стъклата НО пускам вентилатора на топло или студено, не климатика. Така, че какво общо има наистина конденза с климатика зимата?

      Коментар


      • #63
        От: Теч в краката на пасажера?

        Климатикът по всяко време на годината абсорбира влагата от купето, и я изхвърля навън. Oсобено ако копчето за топлото е на 32 градуса - чисти запотени стъкла за норматив.
        В случая, явно, я "изхвърля" под мокета
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #64
          От: Теч в краката на пасажера?

          Коко , може би - незнаеш!?
          Значи запомни това което ще ти напиша , после пробвай ,а след това сподели:
          Зимата когато си на включено парно, /врътката ти е на червеното/ вентилатора си духа топло, а стъклата отвътре ти се изпотяват ,просто ВКЛЮЧИ климатика да работи ,без да пипаш врътката / топло-студено/ и изпотяването /конденза/ от стъклата ще изчезне за няколко /5-6/ секунди, особенно ако и струята на въздушния поток ти е насочена към стъклото!
          Влагата /конденза/ от задното стъкло като пуснеш реотана -къде отива?
          Така , а сега те оставям да помислиш ,къде всъщност отива и се полепва тази влага / конденз / от стъклата?

          п.п. На по-новите коли с климатроник ,обикновенно като ти се запотят стъклата отвътре през зимата, не е нужно да включваш климатроника , а само да промениш посоката на въздушната струя- да е към стъклото и той сам автоматично се включва, след изчистването на стъклата просто натискаш копчето и го спираш!
          При мен е точно така. Дано това ти е полезно.
          / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

          Коментар


          • #65
            От: Теч в краката на пасажера?

            Колеги, нещо не ми се вижда издържана версията Ви.
            Въпрос 1:
            При изключен климатик как точно същия ще обира конденза?
            Въпрос 2:
            При домашния климатик вкъщи като е вкючен зимата и са ми запотени стъклата що не изтича кондензна вода през дренажа на вътрешното тяло?

            Съгласен съм, че през зимата суши предното стъкло, но според мен, кондензът от стъклата просто си се изпарява и се изкарва навън по естествената вентилация на колата или в последствие отново кондензира.
            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

            Коментар


            • #66
              От: Теч в краката на пасажера?

              До колкото разбрах климатика било нормално да не може да заработи като такъв при ниска околна температура . Както и да е.

              Ето няколко снимки, понеже имаше питане за отвеждащото маркуче.



              Не можах да наместя ей това перчатото (подобно на щипка) та му кръцнах едно краче , ама то така или иначе не е в главната роля, ама все пак го наместих.
              Странно, но при промивката не излезе нищо
              А подобието на бълбукане беше като бяхме закачили маркуче от към двигателя, но не бяхме махнали вътре от към радиаторчето.

              ето още няколко, набързо щтракнати и някои не са с добър фокус-мокус






              Да вметна, че това са снимки от honda Hr-v, тъй като в темата основно за Cr-v се говореше, та някой чел недочел да не се обърка.

              Надявам се да се поизсуши, поне от към водача върви добре от вчера, ама го дават да се разваля времето, дано успея поне от едната стана да изсуша, че евентуално ако е от другаде при дъжда дето се чака да си проличи .

              п.п. едно допълнение в отговор на това:
              "Защо се търси връзка с конденз от климатик като зимата няма такъв. Доколкото разбрах колегата отскоро е подмокрен."

              Ами честно казано взех да се чудя от кога е мокро, и нещо ме съмнява да е от скоро, че е доста мокро а не виждам от къде ще се изсипе толко конденз дори и да е било запушено. Аз нямам много навъртяни км от както я взех (някъде към 300-400, като около 150 са извън градско)
              Незнам ще видим до къде ще я докарам. Като начало да успея да изсуша, пък после ще си покаже.
              Последно редактирано от mohera; 23-01-13, 10:51.
              Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
              И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
              вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

              Коментар


              • #67
                От: Теч в краката на пасажера?

                Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                Колеги, нещо не ми се вижда издържана версията Ви.
                Въпрос 1:
                При изключен климатик как точно същия ще обира конденза?
                Въпрос 2:
                При домашния климатик вкъщи като е вкючен зимата и са ми запотени стъклата що не изтича кондензна вода през дренажа на вътрешното тяло?

                Съгласен съм, че през зимата суши предното стъкло, но според мен, кондензът от стъклата просто си се изпарява и се изкарва навън по естествената вентилация на колата или в последствие отново кондензира.
                На 1-ви въпрос - затова го ВКЛЮЧВАШ да обира конденза, иначе при изключен няма как да стане!
                На 2-ри въпрос - Домашния няма нищо общо с автомобилния/който духа само студено/! При домашния, вътре в помещението духа топло и питата на вътрешното тяло ти е топла ,а на външното тяло е студена и затова там се лепи влагата и заскрежава! При разкрежаване на външното тяло ,водата изтича през дренажа на външното тяло!И обратния вариянт лятото, когато питата на вътрешното тяло е студена, по нея се образува конденз от топлия въздух в помещението и вече изтича през дренажния маркуч!
                Сега разбра ли?
                / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                Коментар


                • #68
                  От: Теч в краката на пасажера?

                  Емич, сори ама не разбрах! Въпрос 1 го зададох щото колегата едва ли пускал често климатика зимата да суши след като казва че дори не му тръгва при низки температури. Чесно казано не знам при завъртяна на топло парно и включен зимата климатик каква е температурата на въздуха който излиза през духалките и откъде идва и се смесва. Как ще докажеш че прави конденз в случая?
                  Въпрос 2- Отлично съм запознат с дренажа на домашните климатици и принципа на действие, но ще се радвам да обясниш огромните разлики между него и този на колата освен че на втория му е забранено да включва при низки температури и работи само в режим охлаждане при което "вътрешното" тяло кондензира лятото и понякога засмърдява.
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • #69
                    От: Теч в краката на пасажера?

                    Аз пък изобщо не познавам устройството и работата, нито на домашния, нито на автомобилния климатици.
                    Знам само, че по всяко време на годината, и независимо от температурата на двг., като врътна трите копчета на мах, климатикът ми се включва автоматично, и потта от стъклата изчезва за -5 секунди
                    Това ме устройва, доволен съм.
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                    Коментар


                    • #70
                      От: Теч в краката на пасажера?

                      Малко офф се получава ,ама да го изясниме докрай, че или не четеш какво пиша, или найстина не го разбираш-в което няма нищо лошо.
                      Значи сушене и абсорбиране на влага са различни неща и климатика не суши в случая.
                      А изпотяване/влага/конденз в купето, се получава от разликата в температурата /студено купе-топъл въздух от парното/! Или казано просто -топлия въздух от парното се лепи по студения интериор на купето ,но най-добре го виждаш на стъклата, в следствие на което се получава изпотяване/влага/конденз и пускането на климатика я абсорбира!
                      Иначе Вентилатора на парното върти и смесва въздуха- засмуква го минаваики през вътрешните радиаторчета на парното и това за климатика и го издухва в купето!Винаги температурата на въздуха които излиза ще е голяма и положителна,защото климатика охлажда до около17-18гр. а парното /антифриза е загрят до 60-90гр./ и дава много по-голяма топлина!
                      По този въпрос, по-добре не мога да ти го обясня- дано си разбрал!

                      По 2-я въпрос, въобще не си запознат-не те обиждам и нямам това за цел!
                      Разликата е ,че домашния климатик духа топло и студено /благодарение на четирипътния винтил ,който обръща режимите/, докато автомобилния духа само студено /защото колата си има парно/!
                      И защо се заблуждаваш , че му е забранено да включва! В купето засмърдява не само лятото -даже се усеща повече зимата и то от филтъра , но ти кажи защо?

                      п.п. Мохер ,абе снимките лоши ,ама това там около тръбата, не е ли ръжда /4-та снимка/? Ако да , да не вкарва вода от там и да те наводнява?
                      И на същата снимка над тръбата, го виждам все едно се е стичала мръсна вода и е позасъхнала- огледай отгоре!
                      Последно редактирано от emicha1; 23-01-13, 20:03.
                      / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                      Коментар


                      • #71
                        От: Теч в краката на пасажера?

                        Здравейте,чукчи!Ония ПДФ-и японците за кого са ги писали?Вчера един чичка му ремонтирам Паджеркото и го питам тва суперселект знае ли коя ръчка за кво е.Естствено хабер си нямаше.То и не работеше де,ама тва е друга тема?Та всяка съвременна машина си има юзърменюъл,ама явно е под достойнството на българина откривател на компютъра да я прочете.ТОва относно работата на климатика ви бъзикам.Ама и другите елментарни работи са така.
                        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                        Disco 1 бекъп
                        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                        Коментар


                        • #72
                          От: Теч в краката на пасажера?

                          Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
                          ....
                          п.п. Мохер ,абе снимките лоши ,ама това там около тръбата, не е ли ръжда /4-та снимка/? Ако да , да не вкарва вода от там и да те наводнява?
                          И на същата снимка над тръбата, го виждам все едно се е стичала мръсна вода и е позасъхнала- огледай отгоре!
                          Ами аз се позачудих дали да пиша какво е това, че вярно прилича на ръжда , не това е дунапрен който някога отгоре е имал залепено някакво гумено покритие, ама въпросното е вече е станало трошливо с годините. Предполагам е за някаква шумоизолация. То всъщност и това беше доста мокро.

                          Вчера от шофЕрската страна вече е сухо, аз даже не мислех, че ще изсъхне толкова бързо.
                          Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                          И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                          вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                          Коментар


                          • #73
                            От: Теч в краката на пасажера?

                            Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
                            Малко офф се получава ,ама да го изясниме докрай, че или не четеш какво пиша, или найстина не го разбираш-в което няма нищо лошо.
                            Значи сушене и абсорбиране на влага са различни неща и климатика не суши в случая.
                            А изпотяване/влага/конденз в купето, се получава от разликата в температурата /студено купе-топъл въздух от парното/! Или казано просто -топлия въздух от парното се лепи по студения интериор на купето ,но най-добре го виждаш на стъклата, в следствие на което се получава изпотяване/влага/конденз и пускането на климатика я абсорбира!
                            Иначе Вентилатора на парното върти и смесва въздуха- засмуква го минаваики през вътрешните радиаторчета на парното и това за климатика и го издухва в купето!Винаги температурата на въздуха които излиза ще е голяма и положителна,защото климатика охлажда до около17-18гр. а парното /антифриза е загрят до 60-90гр./ и дава много по-голяма топлина!
                            По този въпрос, по-добре не мога да ти го обясня- дано си разбрал!

                            По 2-я въпрос, въобще не си запознат-не те обиждам и нямам това за цел!
                            Разликата е ,че домашния климатик духа топло и студено /благодарение на четирипътния винтил ,който обръща режимите/, докато автомобилния духа само студено /защото колата си има парно/!
                            И защо се заблуждаваш , че му е забранено да включва! В купето засмърдява не само лятото -даже се усеща повече зимата и то от филтъра , но ти кажи защо?

                            п.п. Мохер ,абе снимките лоши ,ама това там около тръбата, не е ли ръжда /4-та снимка/? Ако да , да не вкарва вода от там и да те наводнява?
                            И на същата снимка над тръбата, го виждам все едно се е стичала мръсна вода и е позасъхнала- огледай отгоре!
                            Иий Колега, инат си ма и аз такъв! Темата хич не отива в оффа щото търсим връзка Мохера да се наводнява зимата от дренажа на климатика и е необходимо да изясним имали вода в дренажа, няма ли? Нал тъй? За принципа на работа на климатика няма да споря щото явно ще стигнем до последния клапан и филтър. Естествено като е предвиден да работи в два режима домашният ще има повече чаркалъци. И кво оттуй, принципът на работа е същия- Термопомпа. Доколкото знам добре работещ климатик духа около 12-13 градуса лятото, зависи естествено и от температурата на входящия въздух. Не само по филтъра а най вече по хладната пита на климатика се натрупва миризлив налеп/ тва за офа/
                            А сега моля да бъде надлежно обяснено как аджеба климатика обира конденза/ физическия процес/ и особено ако не съм затворил клапата да върти само вътрешен въздух? Никой да не се сърди нали се учим всички
                            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                            Коментар


                            • #74
                              От: Теч в краката на пасажера?

                              Научно-технически не мога го обяснЪ, обаче си прав

                              Забравил съм да го спомена в предишния си пост - освен трите врътки на мах, натискам и копчето, да ми върти въздуха само в купето. Е те тогава те абсорбирането на влагата е факт!
                              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                              Коментар


                              • #75
                                От: Теч в краката на пасажера?

                                Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                                Научно-технически не мога го обяснЪ, обаче си прав

                                Забравил съм да го спомена в предишния си пост - освен трите врътки на мах, натискам и копчето, да ми върти въздуха само в купето. Е те тогава те абсорбирането на влагата е факт!
                                Добре това е при включен климатик, тогава абсорбира влагата и обдухва прозорците много бързо, като е логично и да кондензира. Но ако не е включен климатика и е пуснато само парното, то тогава как климатика ще обира влагата в купето и ще кондензира. Мисля, че това е въпроса на който търси отговор колегата HONDAEXPLORER.
                                Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                                Citroen C4, 1.4 vti

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X