Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Контактен ключ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Контактен ключ

    Аз такова имах подръка тогава. Някъде обаче май съм гледал смазка за ключалки. Ще трябва да потърся.
    Honda CR-V, 2001 147 h.p.
    Citroen C4, 1.4 vti

    Коментар


    • #17
      От: Контактен ключ

      Машинно масло е ОК, Нафтата е прекалено скъпа да я харчим по ключалки
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #18
        От: Контактен ключ

        Здравейте.От скоро и аз се здобих ЦРВ 98г 128кс.За да не отварям нова тема реших да попитам за следния проблем с к.ключ.При 1 положение вкарвам ключа,2 положение на контакт светват лампи...,3 запалване на двигателя,връщам на 2 положение колата остава да работи но светват няколко лампи на таблото ,натискане на вътре и завъртане на 3 положение всичко изгасва(лампи и двигател).???
        CRV 1998г 128кс

        Коментар


        • #19
          От: Контактен ключ

          Колега при мен са 4 положенията:
          1-Вкарвам ключа
          2-Нищо не свети радиото тръгва
          3-Контакт всичко светва
          4-Паля
          Като върна на 3 всичко е ок, Но когато върна на 2 всичко без радиото изгасва и почва да ми мига лампата за ключа. Тогава вече натискам и връщам на 1 за да извадя ключа.
          Кажи кои лампи светят да мислим къде е проблема?

          Коментар


          • #20
            Става така:
            1-вкарвам ключа
            2-нищо не се случва
            3-светват всички лампи ,радиото тръгва
            4-остават да светят лампи акомулатор и масло и радио
            5-запалва двигателя

            Назад от запалено положение:
            4-лампи на АВС и ръчна светват
            3-натискам и завъртам и загасва всичко(двигател,лампи и радио)
            2-три пъти премигва жълта лампа ключ ивадя к.ключ
            ?

            Извинявам се стана малка грешка :след запалването 5, к.ключ се връща в положение 4
            3-светват лампи АВС и внимание !(а не ръчна)
            2-с натискане и завъртане всичко гасне
            Последно редактирано от CarTest™; 14-09-12, 08:23.
            CRV 1998г 128кс

            Коментар


            • #21
              От: Контактен ключ

              При мен е така, както го е описал koko__2002, след завъртане на ключа на позиция 1 работи радиото, и двете гнезда за запалки, има отбелязано на патрона ACC - позиция аксесоари, на нея не светят лампи. Лампите светват при подаден контакт. Положението при теб звучи като бутано от джамбазите, ще трябва може би да смъкнеш клемореда, но като го гледах си е бая зор да се смъкне.
              Honda CR-V, 2001 147 h.p.
              Citroen C4, 1.4 vti

              Коментар


              • #22
                От: Контактен ключ

                Ангел нещо не можах да схвана реда на описанието ти? Това което аз съм написал са позициите на ключа а не ред на дейности. От позиция 2 към позиция 1 (вадене на ключа) тогава ми трябва натискане преди това не.Когато отида от позиция 3 към позиция 2, тогава почва да ми мига ключето.

                Коментар


                • #23
                  От: Контактен ключ

                  Реда при мен е както го описах и ми се видя странно ,но майче ще трябва сваляне...
                  CRV 1998г 128кс

                  Коментар


                  • #24
                    От: Контактен ключ

                    Айде и аз в тая тема! Празно няма с тоя японски московец! Та вчера вечерта:

                    1-вкарвам ключа
                    2-нищо не се случва, щото не можах да стигна до 2. Запъна в едно и дотам.
                    3-Извадих, пръснах с WD, погалих ключа с щеката за маслото да го намасля и пробвам отново, но уви.
                    4-Почнах да правя любов с ключалката и едновременно да въртя надясно към позиция две и "Алилуя" захапа. Викам поне до ключар ше стигне.
                    5-Седнах да чета руското ръководство за разглобяване на патрона, стана ми лошо.
                    6- Отидох на ключар, човека абсолютен мастер в областта каза че ще направи нов ключ и ако тръгне ще прехвърли чипа.
                    7-Взе че стана.
                    Извод, не бързайте с разглобяване, ремонти и смяна на патрон! Ключът и той се износва въпреки че видимо не изглежда така. Целият кеф-35лв.
                    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                    Коментар


                    • #25
                      От: Контактен ключ

                      Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                      Айде и аз в тая тема! Празно няма с тоя японски московец! Та вчера вечерта:

                      1-вкарвам ключа
                      Извод, не бързайте с разглобяване, ремонти и смяна на патрон! Ключът и той се износва въпреки че видимо не изглежда така. Целият кеф-35лв.
                      Ан,добре де, ти втори ключ нямаш ли си да пробиш първо с него,па тогава на мастер.И моя първия е излъскан до жълно и кога ли ша ревна,ама аз винаги си нося и втория с мене
                      имах и Toyota Rav 4 2006g.
                      Mitsubishi Lancer 2008g.
                      Honda CR-V 1998г.
                      Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                      Коментар


                      • #26
                        От: Контактен ключ

                        То хубаво ключа ама при мен взе все по често да ми прави номера да не дава на контакт. Само прицърква нещо и толкова. Налага се няколко пъти да връщам в изходна позиция и после пак на контакт докато зацепи.Явно скоро ще се сменя клемореда

                        Коментар


                        • #27
                          От: Контактен ключ

                          Аз след моя случай направих няколко процедури на окъпване на патрона с оръжейна смазка и от тогава до сега никакъв проблем дори с износения ключ, пу пу да не го урочасам.
                          Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                          Citroen C4, 1.4 vti

                          Коментар


                          • #28
                            От: Контактен ключ

                            Първоначално публикуван от MIMO74 Преглед на мнение
                            Аз след моя случай направих няколко процедури на окъпване на патрона с оръжейна смазка и от тогава до сега никакъв проблем дори с износения ключ, пу пу да не го урочасам.
                            Обади се пак на Люси за съвет,гледал съм при него по рафтовете и специални смазки.Ще прескоча и аз да си обслужа ключалките ,че тоя пепеляк от риболова,познай къде отива.
                            Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                            Disco 1 бекъп
                            Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                            Коментар


                            • #29
                              От: Контактен ключ

                              С оръжейната смазка такава чернилка излезе от вътре, че чак не знам как е работил нормално този патрон.
                              Honda CR-V, 2001 147 h.p.
                              Citroen C4, 1.4 vti

                              Коментар


                              • #30
                                От: Контактен ключ

                                Здравейте и отмене ,също и аз не искам да отварям нова тема .И аз имам проблем ,не точно с ключалката а с имобилаизера. Закакво става въпрос
                                колата пали няма проблем но по някои път изкарвам клуча таблото остава светнато,натиснали сперачки изгасва но се включва перката на радиатора ,ако пусна спирачката таблото светва отново ,но ако отворя бъгажника изгася таблото и включва отново перката на радиатора за да охлажда , дори един път изкарах ключа колата дори не изгасна после като му скимни целят този проблем изчзва когато си поиска, сащо така и идва когато си поиска това е положението
                                закъчих компа на колата излиза грешка с имобилайзера (имобилайзер или лоша връска или несъществува).Има около 12 точи имобилаизера
                                аз мислиа че е пеоблема в дачика в клучаката но не сам сигорен .АКО НЯКОЙ ЗНАЕ НЕЩО ДА ПОМАГА ЩЕ МУ БЪДА БЛАГОДАРЕН.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X