Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба BRC За Honda CRV

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Газова уредба BRC За Honda CRV

    Понеже нямам време си запазих час за утре сутрин в един сервиз в Кюстендил,Фирмата се казва Трио Елит,ползвал съм техните услуги и съм доволен.
    Инжекциона е Ланди Ево.Може ли да ми дадете информация,ако има нещо специфично в инсталацията на моя автомобил за да съм подготвен и ако хората са разбрани,а мисля че са и да им кажа как да доиспипат монтажа и настройките.С риск да се повторя ставаше дума за Honda CR-V Rd1 1999 двг.B20Z1 147 коня.Информацията ми трябва спешно,за да знам че утре всичко ще е наред.

    Коментар


    • #17
      От: Газова уредба BRC За Honda CRV

      Мерси съм от тея сбирщаин доказани марки dogidog кво им е доказаното че след монтажа през няколко седмици си в сервиза да сменят реики, мапове, компове и прочие докато я нагодят да работи. Аз го ядох дебелия на "доказаните марки" и се изръсих за БРЦ от тогава за миг не съм съжалил, и сега да беше пак щях да се изръся за него щото от както е сложено съм забравил че колата има уредба е тва е разликата Получаваш точно толкова за колкото плащаш ни повече ни по малко
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #18
        От: Газова уредба BRC За Honda CRV

        Първоначално публикуван от koko_bongo_ton Преглед на мнение
        Може ли да ми дадете информация,ако има нещо специфично в инсталацията на моя автомобил за да съм подготвен и ако хората са разбрани....
        Най специфичното е от къде ще ти хванат водата за изпарителя, кажи им да е или от парното или от подгрева на колектора, наи добре от подгрева, е те ще ти кажат че там дебита не е достатъчен но ти едва ли може да спориш с тях От където искат да го хванат само да не е от един U образен маркуч от зад зад главата, обикновено махат него и там закачат подгрева, в никъв случаи не се съгласяваи на тоя вариант ако не искаш после да береш ядове с прегряване на колата.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • #19
          От: Газова уредба BRC За Honda CRV

          Благодаря за информацията.Това за водата ще го имам предвид!
          Когато се газифицирам ще драсна да споделя мнение.

          Коментар


          • #20
            От: Газова уредба BRC За Honda CRV

            Вчера сложиха газовата.Първите ми впечатления от монтажа и отношенията са на ниво.Помолих тактично да ми хванат водата от подгряването на колектора и в никакав случай от U-образния маркуч зад главата,и точно както каза (Zero) казаха че няма проблем но дебита на маркуча за колекторите е малък и от там не може,трябва от парното,аз не спорих.Бутилката се води 35л и се събра супер под масичката,29литра събра което ме устройва.Знам,че е рано да си правя изводи,но минах около 30км на газ и колата ми се струва не една идея по слаба,а можеби две.Примерно преди с 80км на равно бях на 2500 обор.м. а сега съм на 2700-2800 обор.м.Не ми е светнал чека но и съм минал малко километри.Според вас нормално ли е

            Коментар


            • #21
              От: Газова уредба BRC За Honda CRV

              Първоначално публикуван от koko_bongo_ton Преглед на мнение
              Вчера сложиха газова...Знам,че е рано да си правя изводи,но минах около 30км на газ и колата ми се струва не една идея по слаба,а можеби две.Примерно преди с 80км на равно бях на 2500 обор.м. а сега съм на 2700-2800 обор.м.Не ми е светнал чека но и съм минал малко километри.Според вас нормално ли е
              Здрасти градски..,за съжаление доста късно виждам темата..,но според мен не си направил най-правилния избор на "сервиз" за монтаж на "ГИ" (и то пък на Хонда)..! Ако си попрегледал форума..,би трябвало да ти е ясно ,че с добре монтиран и настроен "ГИ", разлика във вървежа "почти" не трябва да се усеща,само разхода е с 10-15% по висок..,но пък цената на газта го компенсира.. Щом ти се струва че колата не върви..,ходи ги тормози за допълнителна настройка(в движение с лаптоп)..,а това за оборотите се заблуждаваш..,не би трябвало да има разлика в оборотите..(или ако не си на друга предавка)! За чека не бързай..,той светва след 50 или 100 км .. и грешката най-често е №45(бедна или богата смес)... Ако имаш някакви въпроси питай смело..,форума е за това..! Успех!
              SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

              Коментар


              • #22
                От: Газова уредба BRC За Honda CRV

                Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                Най специфичното е от къде ще ти хванат водата за изпарителя, кажи им да е или от парното или от подгрева на колектора, наи добре от подгрева, е те ще ти кажат че там дебита не е достатъчен но ти едва ли може да спориш с тях От където искат да го хванат само да не е от един U образен маркуч от зад зад главата, обикновено махат него и там закачат подгрева, в никъв случаи не се съгласяваи на тоя вариант ако не искаш после да береш ядове с прегряване на колата.
                Zero ще дадеш ли малко повече инфо за въпросния U образен маркуч от зад зад главата, че ми стана интересно...При мен май изпарителя е хванат точно от там, но досега не съм обръщал внимание, защото не съм имал проблеми, а газовото е слагано от някой преди мен. Та от скоро,от както смених термостата, взе да грее чайника...от два дни съм с трети по ред нов термостат и вече се съмнявам да е от там проблема.

                Коментар


                • #23
                  От: Газова уредба BRC За Honda CRV

                  Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
                  Аз не виждам смисъл да се дават излишни пари за BRC - така или иначе Фобос и BSM са си достатъчно добро и доказани !
                  BSM са ми съседи - имах автоаларма от тях - 7 години изкара без забележка, накрая колата отиде за скрап... Освен всичко друго, макар да звучи банално, помислете и над това, че като си купите БГ продукт стимулирате БГ икономиката, а не италианската...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    От: Газова уредба BRC За Honda CRV

                    Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                    Здрасти градски..,за съжаление доста късно виждам темата..,но според мен не си направил най-правилния избор на "сервиз" за монтаж на "ГИ" (и то пък на Хонда)..! Ако си попрегледал форума..,би трябвало да ти е ясно ,че с добре монтиран и настроен "ГИ", разлика във вървежа "почти" не трябва да се усеща,само разхода е с 10-15% по висок..,но пък цената на газта го компенсира.. Щом ти се струва че колата не върви..,ходи ги тормози за допълнителна настройка(в движение с лаптоп)..,а това за оборотите се заблуждаваш..,не би трябвало да има разлика в оборотите..(или ако не си на друга предавка)! За чека не бързай..,той светва след 50 или 100 км .. и грешката най-често е №45(бедна или богата смес)... Ако имаш някакви въпроси питай смело..,форума е за това..! Успех!
                    Надявам се,че няма да имам пробеми и че нещо си втълпявам за вървежа.
                    Ще покарам тази седмица и ако наистина колата осезаемо е по слаба ще ходя да пипнат компа на газовата.
                    Иначе вече минах +200км. и чека не свети,затова все си мисля че сместа е добра и може да имам друг проблем.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Газова уредба BRC За Honda CRV

                      Първоначално публикуван от ebattipi4a Преглед на мнение
                      Zero ще дадеш ли малко повече инфо за въпросния U образен маркуч от зад зад главата, че ми стана интересно...При мен май изпарителя е хванат точно от там, но досега не съм обръщал внимание, защото не съм имал проблеми, а газовото е слагано от някой преди мен. Та от скоро,от както смених термостата, взе да грее чайника...от два дни съм с трети по ред нов термостат и вече се съмнявам да е от там проблема.
                      идеята на тоя маркуч е да праща много горещата вода от главата право при термостата, така понеже тои е малко на вътре в тва "глухо" тяло разчита точно на тая вода за коректното му подгряване и съответно работа, като хванат от там водата то тя първо отива до изпарителя и чак тогава се връща при термостата, което отнема част от температурата и , и термостата съответно закъснява с отварянето. Проблема се проявява наи често по инерция, или при изкачване на баир на висока предавка, развърти ли се мотора всичко се оправя но като цяло проблема е неприятен и дори може да е опасен за прегряване. Вида може да си хванеш от парното, на мен не ми се режеше и си я хванах от подгрева на колектора, казват че дебита бил малък, но за мен си е напълно достатъчен, изпарителя работи на 65 градуса което за мен е ок при положение че дори термостата отваря на 78 Което не значи че мотора работи на 78 тои би трябвало да е на 88-90-92
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #26
                        От: Газова уредба BRC За Honda CRV

                        [QUOTE=zero;2388329]идеята на тоя маркуч е ...
                        Zero благодаря ти за точния отговор, вече ми е ясно и още днес ще я погледна

                        Коментар


                        • #27
                          От: Газова уредба BRC За Honda CRV

                          Първоначално публикуван от koko_bongo_ton Преглед на мнение
                          Вчера сложиха газовата.Първите ми впечатления от монтажа и отношенията са на ниво.Помолих тактично да ми хванат водата от подгряването на колектора и в никакав случай от U-образния маркуч зад главата,и точно както каза (Zero) казаха че няма проблем но дебита на маркуча за колекторите е малък и от там не може,трябва от парното,аз не спорих.Бутилката се води 35л и се събра супер под масичката,29литра събра което ме устройва.Знам,че е рано да си правя изводи,но минах около 30км на газ и колата ми се струва не една идея по слаба,а можеби две.Примерно преди с 80км на равно бях на 2500 обор.м. а сега съм на 2700-2800 обор.м.Не ми е светнал чека но и съм минал малко километри.Според вас нормално ли е
                          Я се замисли малко . Двигателя е свързан със скоростната кутия, а тя с диференциала. Те си имат някакво предавателно число. Като върти двигателя с еди колко си оборота, на еди коя си предавка диференциала предава с някакво предавателно число това движение на гумите. Единствено със съединителя може да се променя отношението между предаваното движение от двигателя към скоростната кутия.
                          Така, че не виждам как ще има разлика между оборотите и скоростта преди и след газовото. Ако не е хубаво газовото, по-бавно ще ускорява колата. Не се подавайте на такива първосигнални усещания.
                          Ако искаш да разбереш колко ти е паднала мощността, качваш един приятел с тебе и правиш 4-5 засилвания от 0 до 100км/ч или до 150 колкото прецениш и караш другия с един хронометър да ти засича времето. Не е нужно да изцеждаш колата, просто трябва да сменяш скоростите еднакво (примерно всеки път на 3000 оборота или нещо такова). Правиш това засичане на бензин и на газ, вземаш средното време. Ако на газ ти ускорява от 0-100 за 12сек, а на бензин за 10 - значи с 20% ти е паднала мощността.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X