Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хайде да поразсъждаваме II ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Хайде да поразсъждаваме II ?

    Просто карай надолу без да исключваш от скорост.... Тук икономията на гориво ще ти излезе бая солено.
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #17
      От: Re: От: Хайде да поразсъждаваме II ?

      Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
      На газ съм , но изпарителя не вързан към колектора !
      Именно, НЕ Е вързан към колектора, нали това казваш? кажи къде е вързан тогава.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #18
        От: Хайде да поразсъждаваме II ?

        Като караш по магистралата двигателят е на високи обороти. Моторът е натоварен и отделя много топлина обаче антифризът се върти бързо в системата. Освен това имаш насрещен въздух който допълнително помага. Като изключиш от скорост двигателят е на минимални обороти - на празен ход и антифризът има минимална скорост на циркулация. Затова не охлажда вече загрелия двигател и около двигателя във водната риза се повишава температурата. Това ти го измерва датчика и ти го показва на таблото. Като включиш пак на скорост оборотите се вдигат и антифризът се върти по-бързо. Температурата около цилиндрите пада веднага.
        Веднъж така ми се изкара акъла. Карам ГО - Велико Търново през Арбанаси. Лятно време, климатика работи, баир, след това като влезеш във ВТ - градско + баир до Петрол при Военното училище. Спирам на Петрола да заредя. Зареждам, давам контакт - температурата на една черта под червеното. За половин минута температурата падна. Консултирах се с познати и се оказа че като няма циркулация на антифриза се получава такъв ефект. И ме посъветваха да не прекалявам защото в един момент ще сменям гарнитура на главата. И гледам да не прекалявам.
        Аз не изключвам от скорост като карам надолу защоно не се прави икономия, винаги има някакъв разход - разхода на празен ход. Просто гледам да поддържам над 2000 оборота (бензин) като подбирам подходяща предавка - електрониката сама прекъсва горивото.

        Коментар


        • #19
          От: Хайде да поразсъждаваме II ?

          ТВа теоретично е така, ама и не е така и с 150 да караш щом стрелката седи на 90 градуса начи главата и мотора са си охладени, изключването от скорост не може да вдигне температурата с повече от 3-4 градуса което на стрелката почти не се забелязва !!!!! Фкат неоспорим!!!! няма такъв филм не и при хонда!!! тя е пословична с закованата си на средата стрелка и размърда ли се от там начи има проблем, няма баир, няма магистрала, няма 20 няма 160, стрелката е в средата!
          Адаш ето какво казваш ти:
          Спирам на Петрола да заредя. Зареждам, давам контакт - температурата на една черта под червеното.
          Което ще рече че си загасил колата, и точно така се получава даваш контакт и температурата рипа горе, спор няма това на всеки се е случвало, ако не я беше загасил дали щеше да загрее . Но това не е същото като да пуснеш колата по инерция и тя да ти вдигне 20 градуса повече, няма как да стане ако помпата и радиатора са ок и изпарителя е вързан където трябва. Проблема на колегата е или с изпарителя или с запушен радиатор, работата е 50 на 50, на тоя мотор не може да е помпа, ако ще да е и на 500 000 км. освен ако не се е въртяла в антифриз а в шлаиф паста. Но едва ли колегата не си е обслужил колата като я е купил, поне така от форума като го знам е съвестен собственик, затова и така убедително говоря
          Предлагам му един много прст тест да направи, врътката на парното на топло, без да пуска вентилатори и дори да затвори клапата на външния въздух, да не кажете че парното ще помага на охлаждането, просто ще се увери как циркулацията през парното ще му оправи проблема не за друго ми щото термостата ще заработи как трябва, понеже маркуча на парното дето се връща е точно до маркуча на баипаса на главата, ако тва не му помогне значи спокоино може да се насочи за проверка на запушен радиатор. Не му ли направи впечатление че проблема му се появи от как се позатопли и врътна парното на студено
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #20
            От: Re: От: Хайде да поразсъждаваме II ?

            Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
            Именно, НЕ Е вързан към колектора, нали това казваш? кажи къде е вързан тогава.
            На байпаса ! Едния маркуч е на блока другия на главата ! От миналата година от както съм купил хондата не съм сменял антифриза такъв е какъвто си е бил , добавях концентрат само - в момента системата е пълна на макс ! Не съм сменял водна помпа и термостат иначе по радиатора вече се забелязват места където има паднали ламелки , но са много малко !
            Този ефект се получава за няколко секунди даже дори и да оставя колата дълго време по инерция температурата след време пак се възстановява , но с малко повече чакане !

            Коментар


            • #21
              От: Re: От: Хайде да поразсъждаваме II ?

              [QUOTE=dogidog;1852411]На байпаса !.......

              Имаме победител! За момент си помислих, че колегата страда от "ленив" термостат.
              "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

              Коментар


              • #22
                От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                Колега , като загрее колата провери си радиатора ако можеш с опипване дали е горещ от горе до долу равномерно, като внимаваш да не се изгориш де , защото може би имаш проблем с термостата , въпреки ,че може да е от доста други неща твоя проблем . Ако имаш газ провери да не ти смесва газта с охладителната течност (прави газова възглавница и не може да охлажда) Проверява се лесно - с кибрит или запалка подаваш огънче докато развиваш и отваряш капачката на радиатора...останалите вероятности са по-сложни за проверка ... успех

                Коментар


                • #23
                  От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                  Слави,аз не съм твърдял, че му е скапана в. помпа , а само Казах, какво може да и се скапе, за да не охлажда!
                  Дори само малко заоблени ,ръбовете на лопатките на перката,намаляват циркулацията! Това и частично запушен радиатор,както и неточен термостат, може да доведе до некоректна работа на датчика!
                  Естествено ,за газовите нямам и понятие, та затова в този сегмент, Ти си моя ГУРО!
                  И накрая, естествено ,че момчето ще почне от по-елементарните и лесни неща за ремонт!
                  / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                  Коментар


                  • #24
                    От: Re: От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                    Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
                    На байпаса ! Едния маркуч е на блока другия на главата ! !
                    Ем тва е няма какво да говорим, възстанови си маркуча на баи паса и си хвани вода от другате, ако искаш от парното с троиници, или като мен от подгрева на колектора с два умалителя че там са тънки маркучи и ще забравиш за проблема. От мен е това, от теб остава да деистваш
                    Емич аз тебе в нищо не съм те обвинявал че си казал бре, просто съм имал същия проблем и бях сигурен в решението му
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                    Коментар


                    • #25
                      От: Re: От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                      Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
                      На байпаса ! От миналата година от както съм купил хондата не съм сменял антифриза такъв е какъвто си е бил , добавях концентрат само - в момента системата е пълна на макс ! !
                      Кой ви учи да добавяте концентрат. Концентрата е "суровина", а не за сипване в двигателя.
                      Ако има течове се добавя разтвор на концентрата и дестилирана вода в необходимата пропорция за съответната температура.
                      Ако има загуба от естествено изпарение /макар и минимално при затворените системи/ се добавя само дестилирана вода.
                      Концентрата /етиленгликола/ не се изпарява.
                      Преди години едни специалисти бяха сипали на банковия джип Чероки концентрат защото "те така се карали". Джипа разбира се загряваше необичайно. Шофьора вика "системата е пълна, в сервиза я доляха". -С какво я доляха? - С концентрат!
                      Източване от радиатора, алхимии докато го догодим на температура /разтвора/.
                      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                      Коментар


                      • #26
                        От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                        Така е, концентрат антифриза има много ниски стоиности на топлообмен, аз вина ги го разреждам поне 1:1 или го глася за -20/25 градуса.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X