Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хайде да поразсъждаваме II ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хайде да поразсъждаваме II ?

    Карам Хондата по магистралата с около 140 км/ч , пускам по инерция освобождавам от скорост и температурата на водата започва да се покачва нагоре от нормалното състояние и става доста високо след това включвам на скорост и след няколко секунди нещата се нормализират . Същия ефект се получава примерно ако изкачвам голям стръмен мост с як форсаж след като се пусна надолу на свободна - същия ефект ! Други проблеми нямам в градко каране изобщо не мърда стрелката дори и да се включва перката на радиатора .
    Някакви идеи или съвет ?

  • #2
    Re: Хайде да поразсъждаваме II ?

    Ми докато ускоряваш желязото се нажежава, после изключваш от скорост оборотите падат>намалява циркулацията (водната помпа е с по-малко обороти) и желязото не може да се охлади от голямото натоварване допреди секунди...

    Коментар


    • #3
      От: Re: Хайде да поразсъждаваме II ?

      Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
      Ми докато ускоряваш желязото се нажежава, после изключваш от скорост оборотите падат>намалява циркулацията (водната помпа е с по-малко обороти) и желязото не може да се охлади от голямото натоварване допреди секунди...
      Това ще да е...
      Не знам какви са уплътненията, на водната помпа, но като са по-дебели( В което сълно се съмнявам, но пък има някакъв шанс), циркулацията пада, поне при аватара
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • #4
        От: Re: Хайде да поразсъждаваме II ?

        Вариантите са няколко. Единият е ниско ниво на охладителна течност, вторият е запушен (задръстен) радиатор или същия е със значително повредени ламели. Друг вариант е антифризът да е "замърсен" (случва се по много причини), от което губи качества. Ако в градски условия не се усеща проблем, то по-скоро предполагам, че проблемът е в радиатора.
        Последно редактирано от P.G.; 17-05-12, 22:09.

        Коментар


        • #5
          От: Хайде да поразсъждаваме II ?

          Водна помпа
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

          Коментар


          • #6
            От: Хайде да поразсъждаваме II ?

            Газова уредба имаш ли щото ако имаш нищо от горе изписаното може да не е вярно ще те излекуваме лесно бързо срочно
            Последно редактирано от zero; 18-05-12, 06:54.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #7
              От: Хайде да поразсъждаваме II ?

              Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
              Карам Хондата по магистралата с около 140 км/ч , пускам по инерция освобождавам от скорост и температурата на водата започва да се покачва нагоре от нормалното състояние и става доста високо след това включвам на скорост и след няколко секунди нещата се нормализират . Същия ефект се получава примерно ако изкачвам голям стръмен мост с як форсаж след като се пусна надолу на свободна - същия ефект ! Други проблеми нямам в градко каране изобщо не мърда стрелката дори и да се включва перката на радиатора .
              Някакви идеи или съвет ?
              Мога да опиша,подобен проблем с ей оназ кола в подписа ми Нисана,но е дизел и беше се спукал маркуча на масления радиотор и ми бе оцвъкал радиатора и този на климатика.Правеше подобни простотий,карам по Тракия,спирам на Доналца и температурата ,тутуут,нагоре,веднага перки забръмчават и всичко добре.Климатика също зор,не духа както трябва.Казаха ми първо да си проверя радиатора и го изчистя-леле какво се беше навряло между ламелите.Обезмаслители,препарати,пароструйки и всичко си доъде на мястото.Да, но това при дизела!Тукаа не зная,дано да е малък проблема!А,а?А пробвал ли се като спускаш по наклона да я форсираш,да и даваш обороти,да видим дали тогава ще мръдне темпер.Ако тогава не мърда върви към водната помпа проблема или липсата на течност!Пробвай?
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #8
                От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                Не е водна помпа момци, тва е хонда бре, на коя Хонда се е скапала водната помпа а и кво може да и стане
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #9
                  От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                  Абе Слави, не моа те откри из форумите, да ти пожелая да си жив и здрав! И най-вече късмет, че нали знаеш за ония на Титаник!
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                  Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • #10
                    От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                    Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                    Не е водна помпа момци, тва е хонда бре, на коя Хонда се е скапала водната помпа а и кво може да и стане
                    Ей, Слави на тебе пак ти се иска, нещо да е свързано с газовата!
                    А иначе, на водната помпа,може да са износени лопатките на перката, и нали се сещащ какво се получава с дебита и циркулацията!?!
                    Да не кажа, че съм виждал и такива перки, дето лопатките въобще ги нямаше!
                    А иначе и задръстен радиатор ,не е за подценяване, обаче като се има предвид, че човека е написал, че след няколко секунди всичко си идва на мястото- то колегата от пост#2 майче е най-прав!
                    Дано тези секунди не са хиляди,че ще!
                    Последно редактирано от emicha1; 18-05-12, 13:07.
                    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                    Коментар


                    • #11
                      От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                      Така така, тои ни остави да разсъждаваме и ни гледа сеира Емич знам за лопатките но верваи ми не са износени, просто мога да гледам на боб чекаи да се появи колегата да каже и ще му поставя диагнозата И колегата от пост 2 не е прав, нема такъв филм желязото се нагрявало, ако охлаждането е ок и си върши работата не може да има такава анумалия, моето желязо не се ли нагрява!? Аз имах същите симптоми като автора на темата и не само аз, тва е чест проблем и се решава бързо, само да каже има ли газова и ще го светна, преди да почне да сваля радиатори и помпи, все пак нека тръгнем от наи лесното Ако няма газова тогава вече нещата стават по сложни и скъпи, а и самата газова не е виновна за случващото се виновен е мастора
                      Краси мерси за пожеланията, нали знаеш че на скаипа съм вечно дежурен
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #12
                        Re: От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                        Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                        Така така, тои ни остави да разсъждаваме и ни гледа сеира Емич знам за лопатките но верваи ми не са износени, просто мога да гледам на боб чекаи да се появи колегата да каже и ще му поставя диагнозата И колегата от пост 2 не е прав, нема такъв филм желязото се нагрявало, ако охлаждането е ок и си върши работата не може да има такава анумалия, моето желязо не се ли нагрява!? Аз имах същите симптоми като автора на темата и не само аз, тва е чест проблем и се решава бързо, само да каже има ли газова и ще го светна, преди да почне да сваля радиатори и помпи, все пак нека тръгнем от наи лесното Ако няма газова тогава вече нещата стават по сложни и скъпи, а и самата газова не е виновна за случващото се виновен е мастора
                        Краси мерси за пожеланията, нали знаеш че на скаипа съм вечно дежурен
                        Под "желязото" имах предвид двигателя с все масла, води и радиотори. И много ясно, че е от пада на оборотите съответно рязко намалялата циркулация.
                        Що тогава на колите с турбо компресор се препоръчва след като си се движил и колата е достигнала работна температура или по-висока, и след това спреш да изчакаш няколко минути да поработи на място и тогава да я гасиш? Пак май е за да може цялото тва "железо" да се поохлади.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                          Ще ти отговоря без да се замислям, щото мотора го охлажва антифриза но турбото или по точно втулката му я охлажда маслото, за това тряя да се остави да поработи за да се свали температурата на турбото а не на двигателя Под желязото аз също имах предвид това което и ти Просто на колегата термостата му не работи коректно заради грешно връзване на изпарителя.

                          п.п. Това мнение е на колегата пуснал темата което доказва че има газ " Аз съм с рейка Хоризон нямам ядове . Омаслителя за клапаните - там темата е дълга за коментиране - имам приятел..." така че съвсем скоро всичко ще излезе на яве, само искам да ми каже изпарителя му за баипаса на главата ли е хваната водата му или за парното или друго място
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                          Коментар


                          • #14
                            От: Re: От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                            Ето тук съм го обяснил на кратко в друг форум, факт е че не всеки страда от този проблем но доста колеги страдат малко или много :
                            Не е една и съща тръбата, тази която си описал е точно там и е голяма колкото на парното, ролята и е да облива термостата с прясна "вода" с "информация" за температурата в главата, така термостата работи коректно. Връзването на изпарителя там "разсхожда" водата до него и губи част от "информацията" (разбираите топлината) и термостата започва да отваря по късно, или въобще не отваря. Интересното е че има колеги които са им там вързани изпарителите и нямат проблеми, каква е причината не знам. Но колегите с проблеми са в пъти повече от тези без проблеми До сега не съм чул някои да си прегрее колата щото там му е била вързана газовата, но не е приятно да гледаш до вчера закованата стрелка на температура как заплашително приближава червената зона, и не включиш ли на скорост да даваш газ охлаждане няма. Които иска да се лиши от този баи пас нека рискува, аз там изпарителя няма да вържа ако ще турско да стане. Тръбичката за подгрева на колектора е доста по тънка има няма 8мм дупка, излиза пак някъде от тоя раион минава през една S образна метална тръбичка и отива в колектора. За капацитета на изпарител за обикновена АГУ може да не е достатъчна но за малките изпарителчета на ГИ за мен греенето на изпарителя е в границите на нормалното. Ако толкова ви притеснява топло ли му е на изпарителя ще жертвате парното
                            За това казвам нека се игнорира този фактор като проблем понеже е наи вероятен и наи лесен за оправяне и ако не, тогава да се захваща с радиатори и помпи, нали не е по умесно да смени водна помпа или да свали радиатор и да се окаже че нищо не помага. Да караме по ред.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                            Коментар


                            • #15
                              От: Re: От: Хайде да поразсъждаваме II ?

                              На газ съм , но изпарителя не вързан към колектора !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X