От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Значи първият майстор я закачи на стенд (не знам как се казва, май мотортестер) и там на осцилоскопа се виждат токовете и на четирите свещи.Закачат се едни кабели с щипки върху кабелите към свещите.След това, по пътя до втория майстор колата прекъсваше яко,но когато той (майсторът)се качи да я пробва нямаше проблем.Следва разглобяване, сглобяване и каране до Горубляне и после до ул. Козлодуй, което си е доста голямо разстояние и по време на което колата прекъсваше яко,едвам стигнах в софийското задръстване.Смених палеца на аварийки пред магазина и колата се оправи в миг.За мен няма съмнение, че е палеца.
А това е част от първия ми пост:"Това го прави и на газ, и на бензин, на бензин с една идея по-леко."
По повод на това" Ами това че на студена кола го нямаш проблема и после идва? ", вторият майстор ми каза,че студена колата работи на смукач, с по-богата смес и не е толкова чувствителна към влошеното запалване.Освен това прекъсването се появяваше на приливи и отливи, като на моменти съвсем изчезваше(2-3 пъти).
В бързината съм описал само най-важните неща и може да съм изпуснал някоя подробност, да не е станало съвсем ясно за което моля да ме извините.
Ако с още нещо мога да помогна ,моля питайте!
PS Сега ми хрумна,ако някой има съмнения за вината на палеца,мога да му го пратя ,за да си го монтира и лично да се убеди!За софиянци - при мен на място!
Значи първият майстор я закачи на стенд (не знам как се казва, май мотортестер) и там на осцилоскопа се виждат токовете и на четирите свещи.Закачат се едни кабели с щипки върху кабелите към свещите.След това, по пътя до втория майстор колата прекъсваше яко,но когато той (майсторът)се качи да я пробва нямаше проблем.Следва разглобяване, сглобяване и каране до Горубляне и после до ул. Козлодуй, което си е доста голямо разстояние и по време на което колата прекъсваше яко,едвам стигнах в софийското задръстване.Смених палеца на аварийки пред магазина и колата се оправи в миг.За мен няма съмнение, че е палеца.
А това е част от първия ми пост:"Това го прави и на газ, и на бензин, на бензин с една идея по-леко."
По повод на това" Ами това че на студена кола го нямаш проблема и после идва? ", вторият майстор ми каза,че студена колата работи на смукач, с по-богата смес и не е толкова чувствителна към влошеното запалване.Освен това прекъсването се появяваше на приливи и отливи, като на моменти съвсем изчезваше(2-3 пъти).
В бързината съм описал само най-важните неща и може да съм изпуснал някоя подробност, да не е станало съвсем ясно за което моля да ме извините.
Ако с още нещо мога да помогна ,моля питайте!
PS Сега ми хрумна,ако някой има съмнения за вината на палеца,мога да му го пратя ,за да си го монтира и лично да се убеди!За софиянци - при мен на място!

Коментар