Момчета, дойде и моят ред да се жалвам!От два дни Хондата се изфорсира трудно.Има стабилни малки обороти,при галене на газта поема, но при по-рязко подаване на газ моторът забива, все едно свършва газта.Това го прави и на газ, и на бензин, на бензин с една идея по-леко.Освен това-на празен ход по-малко, в движение-повече.Това на загрял двигател.На студен няма проблем - работи си на 1500 оборота, като постепенно с повишаване на темп. оборотите намаляват и прекъсването започва.Водих я до най-близкия доктор,той установи, че при рязко подаване на газ токовете към свещите изчезват.Каза,че не знае какво се е пре---ло в делкото, нямал апаратура за такава диагностика.Помагайте с ъкъл или кажете къде в София могат да диагностицират проблема?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Свий
X
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Не вярвам в диагнозата - бобина. Тя или работи или не. А да си подбира само оборотите според температурата .....тц. Или някое вакумче или оклепан датчик - TPS или някой от по засуканите за подналягане или температура там. Не светва ли чек?0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Два пъти съм го минал това упражнение - топъл двг, рязко газ, глъхне, прекъсва, и ако не върнеш газта гасне. Първият път смених цяло делко, щот не бях в час, как се поръчват части за JDM-ка. Вторият път, с малко повече телефонни разговори, си купих само бобина.
п.п. Никога, ама НИКОГА не вадете кабели на свещи, на работещ двг Хонда. Освен ако нямате резервна бобина в шкафа!Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Възможно ли е да е от дебитомера?Принципно точно това са му и симптомите - натискаш здраво педала на газта и муцуната забива,чак след няколко секунди поема...Но пък сега като се замисля би трябвало check engine да светне..First Man, then Machine!
Lada Niva
Honda XR 400
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Абе, Краси споделя опит,може да е и бобина,но Зеро си беше чистил един егер клапан,нещо такова се наричаше,драсни му на лични,може таз джаджа от мръсотия да прави такива проблеми,а иначе аз мога да споделя опит но от обикновенна газова-тогава при същите симптоми,но не на хонда ,а на Ауди 80,карбуратор,проблема беше разхлъбила се медна тръбичка на всмукателния колектор за вакума на газовата уредба,гледам,че сега и газивия ми инжекцион има такава джаджа и си го проверявам през седмица за всеки случай!имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Човекът го е казал ясно, и точно, по-скоро майсторът на човека :
Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение... че при рязко подаване на газ токовете към свещите изчезват. ...Последно редактирано от krasi-mir; 09-05-12, 12:10.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Абе колеги още във въпроса си rivan е написал "Водих я до най-близкия доктор,той установи, че при рязко подаване на газ токовете към свещите изчезват" Това от вакум на обикновена газова уредба не се получава . Не съм сигурен кое точно изпълнява функцията на датчик за оборотите при ЦР-В , но за мен проблема си е по тока , или е от сигнала за оборотите или най-вероятно е бобина .
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Днес се засилих да купя бобина, но продавачът ме разубеди(евала), че не била ефтина и първо да си направя качествена диагностика с точно определяне на проблема.Засилих се към един сервиз на симеоновско шосе(започва с ю), но там пък можели да ме запишат за след два дни.И така при друг майстор, който по принцип не прави диагностика,но ми поддържа колата.Обяснявам му аз нещата, качи се той да направи едно кръгче и майтап - на колата нищо и няма - върви на шест.Отвори той делкото,свали капачката, палеца и вика - бегай да черпиш.Пробит палец - те това беше!Токовете го бяха пробили и е искряло към остта на делкото.А защо с тези симптоми - господ знае.Смених палеца с някакъв, уж японски за 15 лв. и край,работата заспа. Не ми се чакаше два дни за оригинален за 33 лв.А иначе ми предложиха комплект капачка с палец, оригинални за 96 лв.Само искам да кажа още, че старият палец е набор на колата и е произведен 1998 г.,колата е на 170 000 км по километраж - и това ако не е качество - здраве му кажи.И още нещо, последно - според прадавача тези симптоми могат да бъдат предизвикани от поне 20 различни причини, с което вече съм съгласен и след наученото днес се извинявам за тъпия въпрос,който поставих вчера.Благодаря на всички, които писаха и изразиха мнение и макар, че никой не позна, вярвам, че всички сме научили по нещо(поне още от какво можеше да е).После ще кача снимка на палеца.Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин
Коментар
-
Последно редактирано от rivan; 10-05-12, 08:12.Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
тези симптоми могат да бъдат предизвикани от поне 20 различни причини,
Та нали за това е форума,да изтъкнем 20 различни причини,и то да се окаже 21,та после ,който чете,ако не е същия проблем да работи по другите.Радвам се че сподели проблема и всичко вече е наред.имах и Toyota Rav 4 2006g.
Mitsubishi Lancer 2008g.
Honda CR-V 1998г.
Honda CR-V 3 2008 2.4 automat
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
За мен това са нетипични симтоми на пробив на палеца.Би трябвало по-скоро да загасне двигателят,но ето, случва се и да работи с прекъсвания.В началото и аз бях на мнение ,че е бобината, същите болежки имах на опела, но там е цял бобинен блок, с 4 бобини ( модул на запалването) и не се знае точно бобината ли е или нещо друго в блока.Между другото , майсторът, който диагностицира проблема каза, че от години не е отварял делко с палец, явно системата е на доизживяване.Но от друга страна пък, за мен е много по сигурна и лесна за поддържане и диагностика от всичките там нови електроники, които искат само специализиран сервиз.Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин
Коментар
-
От: crv-128 кс,B20B3, не се изфорсира
Аз съм малко скептичен колега относно това, че си решил проблема. Ти сам пишеш, че се е оправила от само себе си преди да смениш палеца, а и каква е логиката на газ и на бензин да има различие ако е тока. А майстора как установи че изчезва тока закачи ли свещ на изкаран кабел? Ами това че на студена кола го нямаш проблема и после идва?"Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар