Колеги,пускам тази тема за улеснение на всички които искат да притежават и притежават този автомобил овреме да знаят какво ще им предстои,като работа/смяна/по него в процеса на експлоатация и като обобщение на всички болежки които се появяват и за които питаме и пускаме отделни теми.Горното е на база инфо събирано от приятели познати с такива автомобили,от сервиза и потвърдено от пусканите от вас теми-та-а-а,ако нещо пропусна моля допълнете,че или още не се е появил проблема или просто имаме късмет,но-о-о до кога?И така-
Всеки закупен от нас автомобил към десетата година,разбирасе ако не е каран зверски му заминават тампоните на задния мост,след това тампони на стабилизиращата щанга,после и биалетки-сменят се със нови.
След 10 годиНи експлоатация почти всяко CR-V-пука радиатор - обиковенно горното казанче по направление на надлъжния слепен шев или около гърловината-с времето остарява,изпича се и изтънява-сменя се със нов-лепене няма.
Пак почти всяко 10 годишно возило има омасляване в предния край на картера,избива масло-в повечето случай дори с това омасляване кара без да се налага да се сменя гарнитурата,но-о-о ако ви е много тежък крака,ще се наложи да я смените.
Пак почти на 70% от автомобилите избива и се появява теч от тампончето на кормилната кутия, рано или късно и при другите ще се появи къде по голям,къде по малък-спада маслото на хидравликата-налага се доливане,ако е по голям теча кара-но-о-о капещата хидравлична течност разяждатампоните на предната стабилизираща щанга и носач и кофти-и-и!Не е болка за умиране-сменя се трудно и след това следва една камара напасване и центроване на волан и рейка.
Пак почти всяко автомобилче,след време започва да му свети индикатора на ръчната спирачка най -вече през зимата и като загрее и покара малко да гасне-в повечто случай е от датчика над казанчето за спирачна течност-оправя се или като се сменя или като казанчето се пълни до над мах-до само капачката и се слага една бележчица-"при смяна на накладките първо със сринцовка източи излишната спирачна течност"-няма проблем ако забравите-но като натиснат новите накладки при слаганено и блок-всичко от казанчето навън-мазно-о-о,гадноно.
Почти при всички,като се покарат у България годинка,две и започват на тропат тампоните на предната стабилизираща щанга и биалетки-сменят се със нови.
Пак почти на всички има една черна тапа на капака за клапаните отстрани и започва от нея да сълзи масълце-не зная за какво е,но се оправя като се почисти е стермо устоичив силикон се подмаже под ръбовете й. Повечето от хавтомобилте ни-има цяла тема за това-но е хронична болежка дори и счисто нов акумолатор палят все едно ей сегичка ще му свърши тока-не е никакъв проблем.
Пак почти всяко хавтомобилче при включване на скорост и потегляне чука леко отзад в кардана и задния диф,не зная каква хлабина е точно,но не е никакъв проблем,може да кара така.По рядко,но се случва задния диф-да скърца и не включва-каран е с различно от препоръчаното от Хонда масло-в повечето случай се оправя като се смени маслото с оригинално-о-о. Пак почти на всяко CR-V му е изгорял часовника вътре в купето-о-о-писано е как се оправя в темите-може и без него.За това се сещам аз-Ваш ред е!
Всеки закупен от нас автомобил към десетата година,разбирасе ако не е каран зверски му заминават тампоните на задния мост,след това тампони на стабилизиращата щанга,после и биалетки-сменят се със нови.
След 10 годиНи експлоатация почти всяко CR-V-пука радиатор - обиковенно горното казанче по направление на надлъжния слепен шев или около гърловината-с времето остарява,изпича се и изтънява-сменя се със нов-лепене няма.
Пак почти всяко 10 годишно возило има омасляване в предния край на картера,избива масло-в повечето случай дори с това омасляване кара без да се налага да се сменя гарнитурата,но-о-о ако ви е много тежък крака,ще се наложи да я смените.
Пак почти на 70% от автомобилите избива и се появява теч от тампончето на кормилната кутия, рано или късно и при другите ще се появи къде по голям,къде по малък-спада маслото на хидравликата-налага се доливане,ако е по голям теча кара-но-о-о капещата хидравлична течност разяждатампоните на предната стабилизираща щанга и носач и кофти-и-и!Не е болка за умиране-сменя се трудно и след това следва една камара напасване и центроване на волан и рейка.
Пак почти всяко автомобилче,след време започва да му свети индикатора на ръчната спирачка най -вече през зимата и като загрее и покара малко да гасне-в повечто случай е от датчика над казанчето за спирачна течност-оправя се или като се сменя или като казанчето се пълни до над мах-до само капачката и се слага една бележчица-"при смяна на накладките първо със сринцовка източи излишната спирачна течност"-няма проблем ако забравите-но като натиснат новите накладки при слаганено и блок-всичко от казанчето навън-мазно-о-о,гадноно.
Почти при всички,като се покарат у България годинка,две и започват на тропат тампоните на предната стабилизираща щанга и биалетки-сменят се със нови.
Пак почти на всички има една черна тапа на капака за клапаните отстрани и започва от нея да сълзи масълце-не зная за какво е,но се оправя като се почисти е стермо устоичив силикон се подмаже под ръбовете й. Повечето от хавтомобилте ни-има цяла тема за това-но е хронична болежка дори и счисто нов акумолатор палят все едно ей сегичка ще му свърши тока-не е никакъв проблем.
Пак почти всяко хавтомобилче при включване на скорост и потегляне чука леко отзад в кардана и задния диф,не зная каква хлабина е точно,но не е никакъв проблем,може да кара така.По рядко,но се случва задния диф-да скърца и не включва-каран е с различно от препоръчаното от Хонда масло-в повечето случай се оправя като се смени маслото с оригинално-о-о. Пак почти на всяко CR-V му е изгорял часовника вътре в купето-о-о-писано е как се оправя в темите-може и без него.За това се сещам аз-Ваш ред е!

Коментар