Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулатор за CR-V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Акумулатор за CR-V

    Днес сутринта акумулатора сдаде... май. Понеже досега не ми се е случвало подобно нещо да питам така ли се случват нещата по принцип:
    Дадох на контакт и всичко си светна, обаче като напънах стартера и имаше едно виу-виу и край - лампите угаснаха, багажника се отключи, светнаха индикаторите и на двата мигача, алармата нещо измяука и CRV-то остана да виси пред блока .
    Досега не съм имал ядове.. т.е. откакто съм си я взел пали след малко развъртане, обаче четох че те нашите стартери принципно така си палят - изглежда все едно аха да угасне и тръгва. Мисълта ми е възможно ли е така отведнъж да се скапе тая батерия, при положение че досега не съм забелязал никакви симптоми, нито излишни ламби да светят, нито нищо. Вчера вечерта само имах чувството, че подпали тегаво и това беше. И номера с отключването на багажника и индикаторите ме изненада тоже.

    Едит: За CR-V I 2001 иде реч, че ми го няма в подписа
    'Облагането с данъци е изтънчен начин да искаш пари със заплаха'

    Коментар


    • #32
      От: Акумулатор за CR-V

      Свалих го и го турих да се зарежда... и му долях водица, че беше станал на сух принудително... обаче ме изненада, че като го закачих и волтметъра на зарядното показа ~12v. Аз не разбирам, ама не е ли редно като/ако е сдал, да показва по-слабо напрежение?
      'Облагането с данъци е изтънчен начин да искаш пари със заплаха'

      Коментар


      • #33
        От: Акумулатор за CR-V

        Ще покаже - не се безпокой.
        Просто трябва да го натовариш с нещо.
        Я фарове, я статер...
        Пробвай със заряд но по симтомите, които си описал - едва ли ще стане нещо положително.
        Акумулатор се мери под товар - затова са "вилките" на акумулатроджиите.
        Най-добре като го приемеш за зареден го откарай на акув тест.
        Враг усраине

        Коментар


        • #34
          От: Акумулатор за CR-V

          Първоначално публикуван от ntashev Преглед на мнение
          не е ли редно като/ако е сдал, да показва по-слабо напрежение?
          Не.
          Щом е успял да изсъхне - и да доливаш, все тая. Умрял е.

          Коментар


          • #35
            От: Акумулатор за CR-V

            Аз го прежалих вече, пък и има маркировка, че е сложен 2008, така че си е дал своето... само да дръпне малко и да ме закара до магазина за нов
            'Облагането с данъци е изтънчен начин да искаш пари със заплаха'

            Коментар


            • #36
              От: Акумулатор за CR-V

              Моят акумулатор си замина по идентичен начин. До вечерта нямаше никакви проблеми, а на сутринта изобщо не завъртя, а даже не беше останал сух. След зареждане запали, но на следващия ден пак същото, а беше само на 3 години. Сега съм с един exide на незнайно колко години, че ми изпадна без пари и си карам вече няколко месеца безгрижно.

              Коментар


              • #37
                От: Акумулатор за CR-V

                Първоначално публикуван от a.aleksandrov Преглед на мнение
                ... а беше само на 3 години. Сега съм с един exide на незнайно колко години, че ми изпадна без пари и си карам вече няколко месеца безгрижно
                За съжаление ... така ще е занапред!
                Honda CR-V 1-st Generation

                Коментар


                • #38
                  От: Акумулатор за CR-V

                  Само да кажа да не се занимавате с реанимиране на акумулатори. Старата Варта един ден от раз ме предаде, вероятно имаше мъртва клетка. Та попаднах на една рецепта за съживяване, която се състоеше в следното- изливам киселината и наливам дестилирана вода, след което няколко цикъла заряд и разряд през лампа, като идеята беше да падне налепа от клетките. 2 дни си играх, врътна 2 пъти, умре и накрая го върнах като ми прихванаха някакви парици за новия който е AFA и към момента съм доволен. Не мога да разбера обаче защо винаги ми е омазнено отгоре върху него, мерил съм зарядното напрежение мисля че максимум идваше 14,6 което за тоя тип калциеви акумулатори не е уж страшно. Но понеже е необслужваем подозирам че рано или късно електролита ще падне и съм дотам.
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Акумулатор за CR-V

                    Аз му долях чешмяна вода, че нямаше откъде да търся дестилирана по нощите, зарежда се около 24ч. и си кипна хубаво. Сутринта го сложих и запали нормално. Иначе нямам намерение да го реанимирам, искам само да изкара още няколко дена до заплата А за реанимация вчера ми разправяха, че ставало с по един аспирин във всяка клетка... и било тествано уж, но аз не мисля да разчитам на насилствено съживяване на нещо, което вече е поело към вечните ловните полета ... еле пък като си возя семейството.
                    'Облагането с данъци е изтънчен начин да искаш пари със заплаха'

                    Коментар


                    • #40
                      От: Акумулатор за CR-V

                      Хахаха, това за аспирина е готино, представям си ако е с витамин С.
                      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                      Коментар


                      • #41
                        От: Акумулатор за CR-V

                        Revive dead car batteries
                        If you get behind the wheel only to discover that your car’s battery has given up the ghost — and there’s no one around to give you a jump — you may be able to get your vehicle started by dropping two aspirin tablets into the battery itself. The aspirin’s acetylsalicylic acid will combine with the battery’s sulfuric acid to produce one last charge. Just be sure to drive to your nearest service station.
                        ... в интерес на истината и Витамин С-то е киселина, така че може и то да проработи
                        'Облагането с данъци е изтънчен начин да искаш пари със заплаха'

                        Коментар


                        • #42
                          От: Акумулатор за CR-V

                          В началото на 2011 взех БОШ и тази пролет згъна на 3 и 3 месеца при 3 г гаранция цяло лято карах на аванта но сега ще взимам смятам с по голям ампераж

                          Коментар


                          • #43
                            От: Акумулатор за CR-V

                            Сега акумулаторите ги правят да се скапват,не да държат! Може би -година след гаранцията ,си заминават-сите! Помня на старата дачия, Вартата изкара 9 години! Купувал съм стара военна техника, с акумулаторни батерий на повече от 20 години, и още има живот в тях! Така и ми казаха след като сменях акумулатора на една от колите! -Сега се правят да се развалят, не да изкарват-световна практика! Така че ,един акумулатор от среден клас,с две години гаранция,би бил добра инвестиция! Карам от скоро-рибарска кола- хонда ЦРВ 98г ,десен волан 2.0 128к.с. и вече усещам как акумулатора се итива, върти ,трудно в по студените утрини,леко се заиграх с проблемен ел позорец, и на сутрината едва завъртя! Та на хонда ЦРВ 98 2.0 128 КС Акумулатора с десен, или ляв +Е?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Акумулатор за CR-V

                              Първоначално публикуван от ribara Преглед на мнение
                              Та на хонда ЦРВ 98 2.0 128 КС Акумулатора с десен, или ляв +Е?
                              Едва ли има значение.Ако стигат кабелите до клемите, не виждам проблем.Ориентира е дължината на кабела.
                              CR-V 2.0i RVSi 147PS

                              Коментар


                              • #45
                                От: Акумулатор за CR-V

                                Малко късно се включвам но на този модел е с десен +. Моят ексайт сдаде багажа след 3 годинки и нещо и няколко дена чата, и търся в нета след обстойна проверка на магазините и сравнение на цени. Спрях се първо на български акумулатор искра 45А и 400 А пусков ток, но се оказа че се изчерпани и не се произвеждат вече. Към момента съм поръчал корейски Solite с 45 А и 430А пусков ток. Проверено е че се слагат заводски във колите на Киа и Хюндай и издържат по 6-8 години. Примен ако изкара 4-5 ще съм доволен.
                                Honda CR-V I 2000 г.
                                0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X