За да не отварям друга тема, пиша тук.
Преди няколко дни , първо спря да пръска дясната пръскалка на десния фар , вчера вечерта спря и пръскалката на левия фар!
Веднага след като спряха да пръскат пръскалките, моторчето /работи/ стана много шумно?
Интересното е , че като съм на на фарове, моторчето е шумно , а като са изключени фаровете , си работи нормално и си пръска на челното и задното стъкло!?
Ясно е , че за да пръска на фаровете , те трябва да са включени!
Допускам ,че пръскалките , или маркучетата са се запушили и затова моторчето става много шумно!?
Въпросът е , едно или две са моторчетата /за стъклата и за фаровете/,защото по схемата излизат като две , или това са някакви ел.клапани за самото моторче и те да определят на кои пръскалки да отива водата!?
И второ : ако сваля корите подкалници , дали ще мога да стигна до пръскалките на бронията ,за да ги отпуша , или трябва да свалям цялата брония!?
Позиция 3 - помпа за пръскалки фарове. Имаш 3 отделни помпи. Резервоарът, изглежда е в калника. Позиции 30 и 32 - пръскалки фарове. Може да е запушен възвратния клапан позиция 33. Помпата за фаровете е най-отдплу на резервоара, демек на най-мръсното място.
Май няма се разминеш без сваляне на бронята.
Последно редактирано от krasi-mir; 24-08-12, 16:44.
Мерси ,Краси и по мойта схема, излизат 3 помпи, ама преди в другия форум спореха, че е 1 !
Но твоита схема е по-подробна от тази която имам и е достадобра информация!
Ноооо.... да се похваля - проблема е отстранен и то по-лесен начин!
Откачих преди малко ,корите подкалници и то само в предния край и се отвори достатъчно място ,откъдето бръкнах до бронията ,откачих зегерките на пръскалките,след това самите пръскалки от маркучетата,продухах цялата система с силна струя вода,почистих пръскалките и сглобих всичко!
Маркучетата са прекъснати с т.н. бърза връзка и е страшно удобно!
Още е дин път благодаря!
Коментар