Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе

    150 или 170 на валяците не помня,не могат да задействат задния диф.Имаше го като опция на стенда точно за "странни"4х4 коли.
    Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
    Disco 1 бекъп
    Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

    Коментар


    • #32
      От: Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе

      Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
      150 или 170 на валяците не помня,не могат да задействат задния диф.Имаше го като опция на стенда точно за "странни"4х4 коли.
      Не зависи ли от дифа... Нали някои се заключват на четвърт оборот и без да има обороти...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #33
        От: Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе

        Питам защото мен задното не ме изхвърли от валяците, а не бях дръпнал ръчната. Само предните се плъзнаха странично.
        CR-V 2.0i RVSi 147PS

        Коментар


        • #34
          От: Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе

          Kои са тия дето се заключвт на 4-върт?Ние имаме 2 дифа..
          Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
          Disco 1 бекъп
          Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

          Коментар


          • #35
            От: Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе

            Оборотите на валяците са достатъчни за да задействат помпата на задния диф и задните колела да започнат да бутат.Няма да те изхвърлят от валяците поради простата причина,че валяците са сметнати на какви обороти да се въртят за да отчетат нужното съпротивление изискуемо технически за предните спирачки.Това + предаваното усилие в рамките на 30-40% от задния диф по скоро ще ти отчете натоварването и съпротивлението на бутане на задните оси/гуми/т.е.съпротивлението триенето на съединителя на задния диф и триенето/сцеплението/ на задните гуми с циментовата замаска на пода на сервиза.Т.е.при такъв случай задния диф/съединителя му и задните гуми действата като спирачка за валяците,което ще продължи до момент до които трябва да се изравнят оборотите на предните и задните колела-разбираш,стрелките на валяците ще започнат да показват усилие без да натискаш спирачка защото задните гуми не се въртят/се въртят по бавно/,ако продължим нататък да кажем валяците са достатъчно мощни-знаеш ли какво ше се получи,задния мост при всички случай за да изравни оборотите ше завърти поне едната гума.Едната защото задния диф не е блокиращ се и все едната гума ще превърти,като е възможно и да преплъзва и съединителя на задния диф,които ако загре е достатъчно ще се включи предпазния клапан които ще го изключи автоматично.Ако има идеални условия примерно нови задни гуми,достатъчно триене на настилката и обороти на валяците в един момент би могла да избута се избута колата от валяците,но при това малко усилие което се подава от задния диф е по скоро случайност отколкото действителност.
            Виж при 50/50 както е на рафката ми там вече нещата са съвсем други.
            п.п.това описаното съм го писал някъде тука и ми се случи на първия преглед на Хондата,когато не знаех нищо за нея.По спомен тогава,като се включи съединителя на задния диф от въртенето на предните колела преди да превърти някое от тях забави до толкова валяците,че стрелката влезна в зеления сектор все едно съм натиснал предната спирачка.Така горе долу после усмислих колко е процентното бутане от задния диф,т.е малко е колкото все едно да си забравил ръчната и да потеглиш,автомобила тръгва нали,ама нещо се мъчи,еми това е нашето задно,НО то е достатъчно да те избута от там където обикновен автомобил само с предно или със задно няма да може да излезе.
            това е!
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • #36
              От: Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе

              Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
              Kои са тия дето се заключвт на 4-върт?Ние имаме 2 дифа..
              Имах предвид самоблокиращите диференциали, особено тези, които не са с електроника по тях, а за обикновена хидравлична помпа или някакво друго подобно решение.
              При тях блокировката се включва когато има разлика в скоростта на въртене на двете полуоски. А при валяци, движещи се единия напред а другия назад това е много ярко изразено дори при сравнително ниски обороти.
              И при идеални условия съвсем няма да те изхвърли, а ще задържа валяците, все едно натискаш спирачка (едното колело ще се избутва напред, а другото назад - т.е. само ще се опитва да усуче автомобила или да бяга на една страна по валяците).
              В случая съвсем нямам предвид дали ще се счупи автомобила, а отново за коректността на такова измерване на спирачното усилие...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #37
                От: Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе

                При мен така се получи.Докато предните гуми бяха на валяците ,машината отчете съпротивление.Това не е коректно измерено спирачно усилие ,но стига да излезе на програмата която отчита параметрите.Проверяващия точно така се изрази-имало е съпротивление.При задните гуми не се получи.Там натиснах спирачка и отчитането беше коректно. А ако бях натиснал спирачка, когато предните гуми бяха на валяците ,дали щяха да ме изхвърлят без дръпната ръчна? Валяците не знам как се въртят- във една посока или срещуположно. От колата не виждам.А не дават да се присъства когато проверяват други.
                CR-V 2.0i RVSi 147PS

                Коментар


                • #38
                  От: Сервизи за ГТП на 4х4 как си требе

                  Първоначално публикуван от gecata1059 Преглед на мнение
                  При мен така се получи.Докато предните гуми бяха на валяците ,машината отчете съпротивление.Това не е коректно измерено спирачно усилие ,но стига да излезе на програмата която отчита параметрите......... А ако бях натиснал спирачка, когато предните гуми бяха на валяците ,дали щяха да ме изхвърлят без дръпната ръчна?
                  Нямаше да те изхвърлят,ма написал съм ти вече защо-пооодробно!
                  имах и Toyota Rav 4 2006g.
                  Mitsubishi Lancer 2008g.
                  Honda CR-V 1998г.
                  Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X