Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

    Значи пичове,разходих се из подфорумите на колегите,и по специално на Сузуки.И какво открих-Сузуки Витара бензин,извънградско до 90км. -8/100,някакъв се беше изцепил със 7.5/100.
    Моето Цеерве при тези условия го докарва до 7,2/100км. и за разлика от витарата не е нужно специална акробатика (тип стани да седна),за да си седнеш на седалката (децата ми се разхождат в купето като в градски парк).
    Зимата на заснежените баири в моя град просто нямам конкуренция (е това не е тежък офроуд в гората,но засега не съм закъсвал и там).
    И като се има в предвид че цеерветата са евтини,просто си умирам от кеф че притежавам Honda CR-V 1 ген.
    [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
    [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

  • #2
    От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

    Честито. Аз под 8 не съм успявал да я сваля никога. Това за 260 000 км. Ти явно знаеш как. Минимален 8, максимален 19.2. Иначе казано колкото показва километража без нулата. 110 - 11, 150 - 15. и т.н.
    Хубаво е човек да си обича колата, но не е хубаво да я боготвори. Всяка кола си има силни и слаби страни. На ЦРВ-то уникално слаба страна и е пътното поведение и в частност поведението в завои. Също така не съм доволен и от представянето и на сняг по път със завои.
    Абе с една дума наздраве и на теб!

    Коментар


    • #3
      От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

      Пич,имаш грешка.Цеервето НЯМА проблем на завои със сняг!Точно там му е силата-равен път със сняг,особено на баир...!(бе щом витарите ми казаха евала)Не знам от къде имаш такава информация,щом караш Нисан Терано?
      И освен това нямам навика да боготворя...!Чисти факти приятел!!!...
      [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
      [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

      Коментар


      • #4
        От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

        Верно е, имаш грешка, прегледаи си ЦРВ-ето, за такъв камион се държи уникално в завои, единствената кола която ми се е държала добре в завои беше една ланча дедра сле днея всичко де съм карал е жив ташак. Е тоя сув обаче има уникален точен прецизен и чувствителен волан, усещаш завоя в волана, от тв апо хубуу кво. За возията му да не говорим , не знам от гумите ли ми или от кво но аз кола с по хубава возия до ся съм няма, а съм карал и прословутото рено 21 дет возело кат лодка както обичам тая кола так единствено дедрата съм си обичал тъи че лоша дума да не чувам, витара митара е там по чукарите да се доказват, на асфалта да не ми се перят
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • #5
          От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

          Понятията "проходимост" и "СУВ" не могат да се употребяват в едно изречение.

          Та за какво е темата-да се похвалите с хондата си, или да оплюете витарите? Не знам кой е вашия град, но на неутъпкан сняг може да ги сборим... На утъпкан всяка кола с електронен контрол на задвижването ще покаже добро поведение.

          Та от кой град си, ако си близо да ги мерим а?
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

            Ако си забелязал,качеството проходимост е подредено на последно място...,и в случая УНИКАЛНОСТТА на ЦРВ е съчетанието на тези качества?А пък баирите са в гр.Тутракан,така че на зима можем да се пробваме на неутъпкания сняг по най-стръмните баири на града ако искаш.Вярно че в планината на тежък офроуд Витарата няма конкуренция,но на онроуд в сняг по баир,ЦРВ се представя много добре.
            [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
            [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

            Коментар


            • #7
              От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

              До зимата ще забравя, сигурен съм. Но ако искаш-напомни ми, все ще намеря някоя свободна снежна неделя. Но отсега си знам-на неутъпкан сняг не можеш да ме победиш. Е, и снега да не е 2 см разбира се
              Иначе по пътя електрониката си казва думата, но все пак имам едно наум...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                Заглавието кефи,както и разхода,измерен до десети...Хвала!Следващата ми кола ще е ЦРВ!
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • #9
                  От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                  Ще видим кой драпа по-успешно на заснежен баир,ЦРВ е само1400кг.,и с оптималните зимни гуми 195/80/15 (които въобще не фигурират в спецификацията му),просто ме накара да му повярвам безрезервно.Само да не забравя до зимата.И не забравяй че у дома и баирите помагат....
                  [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
                  [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

                  Коментар


                  • #10
                    От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                    Това в заглавието щеше да е вярно ако тая Хонда беше наистина СУВ, ама тя си е лека кола. Има един СУВ който отговаря на тези характеристики за БГ, ама не е тая Хонда. Какво и е ефтиното. Една справка в специализираните сайтове показва, че за скрап 98г се искат над 7к. Един куп СУВ струват по малко. Икономичноста, също голям смях. За толкова лека кола с толкова малки възможности гори много. В гората е проходина колкото Пасат 4х4. За сравнението на сняг пак голям смях. Изкачването на един снежен баир е въпрос на маса и сцепление. Масата е ясна, сцеплението е въпрос на гуми и добър тракшън контрол който може да бъде електронен или биологичен. Само да попитам автора, колко други СУВа е имал? За мен лично тази Хонда е същото недоразумение като Фри-то. Уж имаш нещо, а пък нямаш нищо.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Понятията "проходимост" и "СУВ" не могат да се употребяват в едно изречение.

                      ...
                      А защо? "СУВ" и "SUV" едно и също ли са?
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                        Уважаеми колеги,не спорете един с друг,статията е в раздел хонда и е нормално да е за яки фенове на CR-V,не ни е лоша колицата,всеки си я обича по свой начин.Мене лично заглавието на темата ми направи "душевин оргазъм",но-о-о да не забравяме,че за други в това заглавие може да е всяка друга марка автомобил.Поради това уважаеми колеги нямащи CR-V,моля Ви оставете ни да си се кефим както си знаем.Обичаме Ви,защото ако не бяха другите марки нямаше да разберем за предимствата на обичаната от нас Honda CR-V.О-опс,позволявам си да се извиня от името на колегата на колегите с Витарки,те са си ги взели да си ги използват за това за което ние пък не сме ги взели,така,че хондаджий давайте вече изпитани плюсови на нашите возила и-и-и не забравяйте всички "жена и кола не се хвали,а се ползва"!"6" за заглавието на темата!
                        имах и Toyota Rav 4 2006g.
                        Mitsubishi Lancer 2008g.
                        Honda CR-V 1998г.
                        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                        Коментар


                        • #13
                          От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                          Само, че това не е фенски сайт, а офроуд форум, където би следвало да се дава точна представа за възможностите на различните марки и модели! Иначе глупости доста се изписаха в тази тема, която освен всичко е и рядко безполезна, повтаряща доста казани вече неща.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Това в заглавието щеше да е вярно ако тая Хонда беше наистина СУВ, ама тя си е лека кола. Има един СУВ който отговаря на тези характеристики за БГ, ама не е тая Хонда. Какво и е ефтиното. Една справка в специализираните сайтове показва, че за скрап 98г се искат над 7к. Един куп СУВ струват по малко. Икономичноста, също голям смях. За толкова лека кола с толкова малки възможности гори много. В гората е проходина колкото Пасат 4х4. За сравнението на сняг пак голям смях. Изкачването на един снежен баир е въпрос на маса и сцепление. Масата е ясна, сцеплението е въпрос на гуми и добър тракшън контрол който може да бъде електронен или биологичен. Само да попитам автора, колко други СУВа е имал? За мен лично тази Хонда е същото недоразумение като Фри-то. Уж имаш нещо, а пък нямаш нищо.
                            .
                            Макар че е лека на тегло,багажникът на ЦРВ е огромен (за разлика от витарите),така че в никой случай,не е лека кола,по-скоро лекотоварна.Единствено по 2 неща се доближава до леките коли:1.Возията която е разкошна и 2.Разхода който за бензинова кола със 126 коня е невероятен.
                            Цената на 12 годишно ЦРВ с десен волан е около 4 хил. в момента.(А витарите държат цена).
                            Проходимостта не е най-силното му качество,но като имаме в предвид клиренса (30 см),при всички случаи е по-проходим от един Пасат 4х4.Особено на сняг и кал в градски условия и лек офроуд на излет.
                            Екстри като климатик/климатроник,ел стъкла,ел огледала...са серийни (пак за разлика от витарите).
                            Вътрешното пространсво е много голямо,4 врати (няма гимнастики стани да седна като при витарите).
                            Не съм ловец или офроуд маниак,за моето семейство тази кола е идеална.
                            След като изчетох една камара мнения и спецификации,реших че това ще моят СУВ и нямам желание да притежавам друг.
                            А ти притежавал ли си ЦРВ?
                            [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
                            [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

                            Коментар


                            • #15
                              От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                              Темата е доста смешна. Карам и поддържам две ЦРВ - първа и последна генерация. Имам опит и с Витара. Разход 7.5, даже и да е постигнат веднъж при супер оптимални условия, е много далеч от истината. Тази кола харчи от 8 нагоре бензин извънградско. Градско много повече според зависи. Първото поколение НЕ е толкова стабилно в завои при висока скорост. Често минавам през Витиня с над 110-120 и понякога ми се изправя косата, изпреварвайки ТИР в завой. Като покарате трета генерация, ще разберете колко нестабилна е първа . Няма най-икономичен, функционален, евтин и проходим СУВ! Витарата има трагикомично пътно поведение, има какво да се желае като проходимост, но пък има бавни. Това не е за подценяване. Въобще двете коли са много различни. За офроуд Витарата е по-добра, изключвайки неотъпкан пухкав снежец и хлъзгави участъци, където е зле. За път, ЦРВ има чудна мека возия и стабилност до 90-100 км/ч. За тези пари Хондата е според мен най-читавия избор стига да не се налага истински офроуд. Чарковете й са доста евтини.
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X