Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

    30см клириънс ? къде го мериш ?

    На мойто камионче (4рънер) разхода извън градско със 32" АТ-та е 9/100. Да не говорим,че съм и с 2.5" лифт и пак 30 см просвет нямам

    Темата вярно много фенска

    Коментар


    • #17
      От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

      Темата е за Хонда и тука си хвалим само нея Хич не ни вълнува кои къде се катери, кои къде гази, бързи, бавни, разсход, преразсход, колата кефи, казвам колата щот наистина е като кола, кои друг сув джип или квото и да вдига 100 за 10.8 сек тва че е 4х4 чат пат може да е само предимство
      E тука две клипчета на двама дето са изгубили пътя
      Да е проходима колкото пасат 4х4 горе долу толкова. http://www.youtube.com/watch?v=_LyimRnoeBk
      http://www.youtube.com/watch?v=Um2Ew...eature=related
      Таман ни беше заскучало в раздела за Хонда да се чудим кво да си приказваме и ето появи се тая тема да размърда малко форума.
      За мераклиите дето ще продължат да ни убеждават каква скъпа скрап сме си купили и каква Не кола е тва, моля заповядаите ще приемем фактите ви с усмивка
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #18
        От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

        Макар че е лека на тегло,багажникът на ЦРВ е огромен (за разлика от витарите
        Сравнявай с Витара дълга база, Кия, Фрилендър, Санта фе и подобни от тоя клас.
        Цената на 12 годишно ЦРВ с десен волан е около 4 хил. в момента.
        Витара с десен волан е около 200 - 1000 паунда. Нека си говорим за реални нормални коли, а не от морги или с неправилна дирекция.
        Разхода който за бензинова кола със 126 коня е невероятен
        Бензинов Авенсис с такава мощност гори 6.5 до 130км/ч и 10.1 до 180км/ч извън града и 8.1 без икономии в града с климатроник постоянно.
        като имаме в предвид клиренса (30 см)
        Днес случайно карах зад една такава. От най-ниската точка на задния мост до асфалта нямаше повече от 15-20см.
        Вътрешното пространсво е много голямо,4 врати (няма гимнастики стани да седна като при витарите
        Ще те изненадам, но има и много Витари с 4 врати. Също и Кия, Фрилендър, Санта фе и подобни от тоя клас.
        А ти притежавал ли си ЦРВ?
        Не. За себе си открих че ми е по добре да имам три коли по предназначение отколкото една универсална. Икономично мини за града, мощна лимузина за извън града и хард джип за работна кола и свободно време.

        Не искам да споря. Вярно форума е в Хонда и единствено заради заглавието си позволих да пиша в темата. По горе се каза, че това е универсален форум и информацията е хубаво да е реална и полезна за всички. Някой като чете темата ще си помисли, че има само къси двуврати Витари който се обръщат на всеки завой и не могат да тръгнат като росне малко сняг, а ЦРВ вози по добре и от Майбах и е доста по стабилен от болид от формула 1. Не харесвам Витарите. Харесвам Хонда. След Тойота това ми е производител фаворит, но нека наричаме нещата с истинските им имена.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #19
          От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

          Във връзка с темата, която започва уж с въпрос, пък в съдържанието на първия пост няма нищо въпросително - ето едно мнение взето от Вестник "Авто Пазар" от 2005г, което според мен отразява най-добре възможностите и предназначението на CR-V, въпреки факта, че повечето вестникарски статии нямат нищо общо с истината. В случая са се справили доста добре:

          Опитите да се съчетаят в едно качествата на няколко типа возила днес едва ли могат да учудят някого. В началото на 90-те обаче странната комбинация от всъдеход и комби с двойно предаване изглеждаше твърде рискован експеримент. В крайна сметка кому е нужен автомобил, който външно напомня джип с всичките му атрибути като резервна гума на задната врата и увеличен клиренс, но няма нито "бавни" скорости, нито блокируеми диференциали, а на всичко отгоре използва платформата, окачването и двигателя на лека кола? Твърде скоро обаче се оказа, че купувачи за такива хибриди определено има. Продажбите на пионера сред "паркетните" всъдеходи Toyota RAV4 до такава степен пришпориха модата на най-малките SUV-ове, че за има-няма четири години пазарът буквално се наводни с тях. Със свое предложение излязоха дори класиците от Land Rover, чийто Freelander и досега се смята за непростимо падение от ортодоксалните почитатели на марката.

          Историята на компактния британски всъдеход обаче трябва да се проследи малко по-назад в годините, когато сътрудничеството между Rover и Honda все още беше взаимоизгодно. Тогава японците продаваха колите си с емблемата на английската фирма, а в Страната на изгряващото слънце Discovery беше по-известен като модел на Honda. По същото време се ражда и съвместният проект за компактен всъдеход СВ40, който помага на най-големия производител на мотоциклети в света да представи своя разработка само две години след дебюта на RAV4, макар да няма никакъв опит с подобни автомобили.

          За разлика от сънародниците си от Toyota обаче, в Honda се целят малко по-високо от сърфистите и кокетните студентки. Техният CR-V (Compact Recreational Vehicle - Компактно Возило за Отдих) е по-дълъг с цели 40 см от версията на RAV4 с пет врати и предлага доста повече полезен вътрешен обем. Това го прави подходящ за семейства, без да се налагат компромиси с маневреността и нужното за паркиране пространство. В CR-V спокойно могат да се возят петима души, а салонът предлага множество варианти за реорганизиране на пространството според моментните нужди. Освен всичко друго, за шест години на конвейера японският SUV се доказа като абсолютно безпроблемен в техническо отношение автомобил, което в съчетание с многофункционалната каросерия го превръща в почти идеална семейна кола. Сянка върху идиличната картинка хвърлят само високите цени на употребяваните екземпляри, макар че след представянето на второто поколение през 2002 г. пазарът ги регулира до известна степен.

          За качествата на Honda CR-V говори най-красноречиво фактът, че 91 на сто от собствениците биха купили отново същия автомобил, като болшинството от останалите 9% мотивират нежеланието си само с липсата на дизелова модификация. Японският SUV неизменно заема и призовите места в статистиките за най-малко дефекти, а повечето критики обикновено са свързани с неправилното разбиране за предназначението на този тип автомобили. Така например мнозина собственици се оплакват от прекалено ниското допустимо тегло, което CR-V може да тегли. Хиляда и двеста килограма наистина са прекалено малко за онези, които възнамеряват да използват Honda-та за влекач на каравана. По-добра работа в случая действително би свършил "нормален" всъдеход от среден клас. Други 17% от притежателите пък са недоволни от офроуд способностите на CR-V и по-специално от ауспухна система, чиято абсолютна незащитеност обезсмисля клиренса от 200 мм. Иначе японският SUV не се отличава по нищо от съотборниците си в "паркетния" клас. Постоянно задвижващи са само предните колела. Задният мост се включва автоматично чрез многодисков хидравличен съединител в маслена баня. От такава конструкция не може да се очакват чудеса извън пътя, но за сметка на това CR-V демонстрира удивителна стабилност и послушно поведение на нормални настилки, а комфортът на возията се сочи за еталон.

          Един от малкото недостатъци на Honda CR-V е липсата на избор от двигатели. Моделът се оборудва с един-единствен бензинов четирицилиндров мотор с обем 2.0 литра, доразвит от 1 600-кубиковия агрегат на Civic. Преди модернизацията на модела през 1999 г. мощността му достига 128 к.с. - колкото при основния конкурент Toyota RAV4. Подобно на останалите двигатели на Honda, моторът често показва "мотоциклетен нрав" и мнозина критикуват спецификациите на въртящия момент. Оплаквания се чуват и от разхода на гориво, който нерядко надхвърля 11-12 литра на 100 км. След промените по впръскването, ауспухната система и препрограмирането на електрониката през 1999 г. инженерите на Honda успяват да повишат мощността на 147 к.с., като съществено оптимизират кривата на въртящия момент. Разходът също е намален в рамките на 10 литра, без това да се отрази ни най-малко на динамичните характеристики. Дори напротив - обновеният CR-V вдига почти 180 км/ч и лепи стотака за десетина секунди.

          Според статистиките пробегът на най-старите екземпляри на SUV-а на Honda вече е надхвърлил 200 000 км. Цифрата е достатъчно меродавна за преценка на надеждността на най-натоварваните възли и агрегати по автомобила. Качеството на японските агрегати е почти пословично, но CR-V удивлява дори обръгналите на всичко германски експерти. До момента никой не е успял да открие нито един характерен дефект по двигателите. В пълна изправност са дори мотори на над 250 хил. км. Същото важи за другите възли, подложени на най-висока амортизация, като стартер, алтернатор и хидравлика.Изолирани случаи на проблеми с трансмисията са отчетени през първите две години от производството. Дефект на многодисковия съединител на двойното предаване засяга 3.5% от колите. Изразява се в шумове в задната част на автомобила при остри завои и се улавя най-лесно при изпълнение на "Змейка". Дефектът не е непременно фатален, но за да се избегнат излишни рискове от инвестиране в нов съединител, би било разумно такива коли да се избягват.

          Honda CR-V се представя в най-добрите японски традиции и във всички останали аспекти, които засягат съдържанието на портфейла на собственика. Накладките на предните спирачки например се нуждаят от смяна чак след 60 000, а понякога и след 100 000 км. Макар SUV-ове като този да се използват главно в града, ауспухната система започва да се обажда чак на петата година, а техническата безпроблемност на автомобила щеше да достига абсолютния максимум, ако не бяха оплакванията на 2.5-3 на сто от притежателите от своенравието на имобилайзера, който понякога категорично отказва да позволи стартирането на двигателя.

          Honda CR-V е чудесен избор както за млади хора с активен начин на живот, така и за по-улегнали семейни купувачи. Единственият проблем при такива автомобили както винаги е цената на употребяваните екземпляри, която остава висока от една страна заради актуалността на SUV-овете, а от друга защото собствениците добре познават и ценят безупречното качество на Honda-та.
          Та ставайки въпрос за цената да отбележа, че при минимална цена от около 6000лв в момента за ляв волан, аз моя си го купих преди по-малко от година за 8200лв 1998г. Как се намират и в какво състояние за 4000лв...??? Другия момент е разхода. Не знам защо, но този в статията ми изглежда нормален. Както спомена и бат'Марто - как се мери тоя разход до десети ми е няпонятно, но моята мисля под 10 не слиза. За газ да не говорим. Естествено винаги съществува варианта някой да ни дърпа. А освен фенска, темата се обърна и на директно противапостявяне между моделите - зависи кой се обади пръв с друга марка. Нещо ...
          Факт обаче е също така и това, че доста пъти колеги с CR-V са вадили от калта доста по-големи и "истински" джипове.
          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

          Коментар


          • #20
            От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

            Значи,пич говоря за разход извънградско,без допълнителен багаж,освен задкормилното устройство,при скорост 80-90 км./час,без вкл. климатик или парно и резултата е 7.2 мерен по метода пълно до отказ,каране извънградско и пълнене пак до отказ в същата бензиностанция на същата колонка.Иначе градския разход е 12/100.И като резултат,средния разход наистина е някъде около 9,5-10л./100км.
            На Джамбазов ще кажа,че говорим за 12 годишен СУВ,а не за чисто нова лека кола!?Толкова ли е трудно да стопли тази дребна подробност?
            За серийните екстри не обелваш и дума.Клиренса наистина е 20мм,но както казах,проходимостта е поставена на последно място!!!
            И пак,както казах,УНИКАЛНОСТТА на ЦРВ е съчетанието на тези качества!!!
            [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
            [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

            Коментар


            • #21
              От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

              Първоначално публикуван от 4i4o_doc Преглед на мнение
              Значи,пич говоря за разход извънградско,без допълнителен багаж,освен задкормилното устройство,при скорост 80-90 км./час,без вкл. климатик или парно и резултата е 7.2 мерен по метода пълно до отказ,каране извънградско и пълнене пак до отказ в същата бензиностанция на същата колонка.Иначе градския разход е 12/100.И като резултат,средния разход наистина е някъде около 9,5-10л./100км.
              На Джамбазов ще кажа,че говорим за 12 годишен СУВ,а не за чисто нова лека кола!?Толкова ли е трудно да стопли тази дребна подробност?
              За серийните екстри не обелваш и дума.Клиренса наистина е 20мм,но както казах,проходимостта е поставена на последно място!!!
              И пак,както казах,УНИКАЛНОСТТА на ЦРВ е съчетанието на тези качества!!!
              Точно подобно обръщение(пич) ме накара да ти спамя в темата...Познаваш ли лично колегата?
              Обичай си каляската,няма лошо...Ама как ги засичате тези разходи(7.2/100),това не проумявам...
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • #22
                От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                Не знам що се захващате за разсхода, аз очаквах тая голяма лека кола да гори поне 15 в града. Но вече 18 месеца от как я имам приятно ме изненадва и никога не си е помислила да ми изгори повече от 12л. газ!!! в Пловдив. Е, ще ме извинявате ама на мен ланчата 1.6 ми гореше 12, фиата 1.6 16V -10, реното 1.7- 11, БМВто 1.8 - 14, нисана 1.6 -12, Извън града нещата стоят съвсем малко по друго яче, много рядко я засичам да гори по малко от 11, иначе казано никога под 10.5 не съм я свалил дори да карам с 100. Така че разсхода на тая кола ми е наи малкия проблем. Ако изключим суперлативите и погледнем реално на нещата ще ви кажа мен какво не ми харесва в нея. Наи много от всичко шумоизолацията, колата си е шумна ако си с по кални гуми или зимни шума от тях в купето е доста отчетлив и пътуването на дълги разстояния с по високи скорости от 120 не са особено комфортни. Другото което ще спомена незнам косур ли е или положителна черта. Късите скорости, заради тях можеби извън града разсхода си е висок защото за да караш с 120 ти трябват 4000об.м. но пък има друго предимство, изпреварвам без да сменям предавки, само газ и она подскача другия плюс и ниския разсход в града явно се дължи пак на тях защото по булевардите смело си карам на 5 та с 2000об.м и с 60
                Инак аз лично въобще не я числя към колите с висока проходимост, ползвам си я като голяма кола която може да ме свали до язовира за риба без особено да съм внимателен с всеки стърчащ камък, и толкова. А 4х4 то до колкото е такова е добре дошло зимата да ме качи до село без вериги и това е което искам от нея. Ако някои ден намеря време и нерви да я обезшумя малко ще е супер но едва ли Та така, не искам да я сравнявам с които и да е друг СУВ или Джип още повече, за мен тва си е една голяма висока и удобна кола Ако сега трябваше да купувам пак бих я купил, взех я за 10 и не съжалявам за нито лев даден за нея, за тез 18 месеца само газ и масла Оп извинявам се тряя сменя гарнитурата на картера 13 лева не е толкова здрава колкото я представих, ааа и един вътрешен накраиник за 18 лева е сменен. На фиата за тва време почти всичко се беше обадило
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #23
                  От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                  Първоначално публикуван от 4i4o_doc Преглед на мнение
                  .
                  Цената на 12 годишно ЦРВ с десен волан е около 4 хил. в момента.(А витарите държат цена).
                  Защо ли Витарите държат цена?
                  Колега "пич", ако се опитваш да правиш сравнения, забелязвам че сам си отговаряш.

                  П.П. Харесвам ЦРВ-то, но все пак това си е едно леко повдигнато комби. Проходимостта на автомобила зависи и от качествата на задкормилното устройство

                  Поздрави.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                    Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                    Защо ли Витарите държат цена?
                    Колега "пич", ако се опитваш да правиш сравнения, забелязвам че сам си отговаряш.

                    П.П. Харесвам ЦРВ-то, но все пак това си е едно леко повдигнато комби. Проходимостта на автомобила зависи и от качествата на задкормилното устройство

                    Поздрави.

                    Джамбазов
                    Витара с десен волан е около 200 - 1000 паунда.

                    ....А сега,...държат ли цена Витарите или ...да?


                    [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
                    [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

                    Коментар


                    • #25
                      От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                      Аз мисля ,че достатъчно разпъвахме локуми ! Няма смисъл да се задълбава , защото разговорът загрубява ! Иначе фактите са красноречиви !

                      Коментар


                      • #26
                        От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                        Стига бре, колегата пусна темата да види аджеба само ние тука 10 тина човека ли си пишем на воля или има и други дето хвърлят любопитно око в раздела на ХОНДА, и явно имааааааа
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • #27
                          От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                          Не знам що се захващате за разсхода, аз очаквах тая голяма лека кола да гори поне 15 в града. Но вече 18 месеца от как я имам приятно ме изненадва и никога не си е помислила да ми изгори повече от 12л. газ!!! в Пловдив. Е, ще ме извинявате ама на мен ланчата 1.6 ми гореше 12, фиата 1.6 16V -10, реното 1.7- 11, БМВто 1.8 - 14, нисана 1.6 -12, Извън града нещата стоят съвсем малко по друго яче, много рядко я засичам да гори по малко от 11, иначе казано никога под 10.5 не съм я свалил дори да карам с 100. Така че разсхода на тая кола ми е наи малкия проблем. Ако изключим суперлативите и погледнем реално на нещата ще ви кажа мен какво не ми харесва в нея. Наи много от всичко шумоизолацията, колата си е шумна ако си с по кални гуми или зимни шума от тях в купето е доста отчетлив и пътуването на дълги разстояния с по високи скорости от 120 не са особено комфортни. Другото което ще спомена незнам косур ли е или положителна черта. Късите скорости, заради тях можеби извън града разсхода си е висок защото за да караш с 120 ти трябват 4000об.м. но пък има друго предимство, изпреварвам без да сменям предавки, само газ и она подскача другия плюс и ниския разсход в града явно се дължи пак на тях защото по булевардите смело си карам на 5 та с 2000об.м и с 60
                          Инак аз лично въобще не я числя към колите с висока проходимост, ползвам си я като голяма кола която може да ме свали до язовира за риба без особено да съм внимателен с всеки стърчащ камък, и толкова. А 4х4 то до колкото е такова е добре дошло зимата да ме качи до село без вериги и това е което искам от нея. Ако някои ден намеря време и нерви да я обезшумя малко ще е супер но едва ли Та така, не искам да я сравнявам с които и да е друг СУВ или Джип още повече, за мен тва си е една голяма висока и удобна кола Ако сега трябваше да купувам пак бих я купил, взех я за 10 и не съжалявам за нито лев даден за нея, за тез 18 месеца само газ и масла Оп извинявам се тряя сменя гарнитурата на картера 13 лева не е толкова здрава колкото я представих, ааа и един вътрешен накраиник за 18 лева е сменен. На фиата за тва време почти всичко се беше обадило
                          Аз също имам CR-V 1998г автоматик и е на газ, това което си написал е 100% вярно от към разход и проходимост и всичко друго. От статията в авто пазар, разбрах че моята е от дефекните, в остър завой се чува това виене в задния диференциял. Има много, ама много здрав двигател на 170 000км е, а е като нов! Ловец съм, ходил съм на лов но с нея и странното е че се представяла доста добре на разкалян терен, имам и Мицубиши Паджеро 1984г, дизел, той е основния автомобил за лов!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                            Първоначално публикуван от Валка Преглед на мнение
                            Аз също имам CR-V 1998г автоматик и е на газ, това което си написал е 100% вярно от към разход и проходимост и всичко друго. От статията в авто пазар, разбрах че моята е от дефекните, в остър завой се чува това виене в задния диференциял. Има много, ама много здрав двигател на 170 000км е, а е като нов! Ловец съм, ходил съм на лов но с нея и странното е че се представяла доста добре на разкалян терен, имам и Мицубиши Паджеро 1984г, дизел, той е основния автомобил за лов!
                            Ако попрочетеш из раздела ще разбереш даже и какво да направиш, ако не е "дефект".
                            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                              Ако пък те мързи да четеш, смени маслото в дифернциала с оригинално на ХОНДА (единствено и само такова) 1 литър на цена 29.50 от бултрако и ще забравиш и за тоя проблем
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • #30
                                От: Honda CR-V 1 ген.-най-икономичния,функционален,евтин и проходим SUV втора ръка?

                                Първоначално публикуван от 4i4o_doc Преглед на мнение
                                .
                                Макар че е лека на тегло,багажникът на ЦРВ е огромен (за разлика от витарите),така че в никой случай,не е лека кола,по-скоро лекотоварна.Единствено по 2 неща се доближава до леките коли:1.Возията която е разкошна и 2.Разхода който за бензинова кола със 126 коня е невероятен.
                                Цената на 12 годишно ЦРВ с десен волан е около 4 хил. в момента.(А витарите държат цена).
                                Проходимостта не е най-силното му качество,но като имаме в предвид клиренса (30 см),при всички случаи е по-проходим от един Пасат 4х4.Особено на сняг и кал в градски условия и лек офроуд на излет.
                                Екстри като климатик/климатроник,ел стъкла,ел огледала...са серийни (пак за разлика от витарите).
                                Вътрешното пространсво е много голямо,4 врати (няма гимнастики стани да седна като при витарите).
                                Не съм ловец или офроуд маниак,за моето семейство тази кола е идеална.
                                След като изчетох една камара мнения и спецификации,реших че това ще моят СУВ и нямам желание да притежавам друг.
                                А ти притежавал ли си ЦРВ?

                                Приятели,въобще не ми пука,какво мислят и плачат тези с витарниците.Важното е че ние сме щастливи собственици на колата която харесваме,и няма да се впечатлим от мненията на хора които нямат право да се обаждат в нашия форум!Не че съм впечатлен много от техните мнения.Просто нямам време да се разправям с разни комплексари.Затова ще кажа само: Радвайте се на своето ЦЕЕРВЕ и да не ви пука каво мислят раЗни навлеци в нашия форум!!!
                                [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
                                [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X