Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос по ходовата част

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос по ходовата част

    Здравейте на всички и на този полезен форум ! От скоро и аз вече карам CRV ! Въпроса ми е следният имам тропане в отпред в ляво по неравностите на нормален път не се проявява много хубаво обаче тропа по черните пътища и това ме притеснява ! Ходих на двама майстори , единия каза ,че видимо нищо няма не е шарнир или биалета и според него била рейката - интересното е ,че тропането не се усеща по волана а по скоро по купето !?? Другия майстор каза ,че това не била рейката ами трябвало да сменя биалетките и тампоните на стаб. щанага и щяло да се оправи ! На последния майстор му нямам вяра , а първия досега винаги ми и оправял перфектно всичките други коли и му имам доверие , но човека си казва ,че няма много опит с CRV ! За това съм доста озадачен ! Моля за съвет или да ми препоръчате майстор в Пловдив който да е на ясно с CRV ! ?

    Благодаря ВИ !

  • #2
    От: Въпрос по ходовата част

    Моето ЦРВ допреди 2 седмици тропаше като каруца-отпред,отзад,отляво и отдясно.Майстора при когото ходя,ми смени тампоните на стабилизиращата щанга отпред и биелетите отзад,и оттогава единствения шум като мина през дупките е от масичката в багажника.
    [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
    [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос по ходовата част

      Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
      ... Ходих на двама майстори , единия каза ,че видимо нищо няма не е шарнир или биалета и според него била рейката ...
      Вътрешни накрайници на рейката. Вдигаш предницата на крик, хващаш гумата с две ръце, отпред/отзад, и клатиш. Ще го усетиш.
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос по ходовата част

        Ами това го пробваха - има луфт но много лек !

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос по ходовата част

          Краси е прав, провери вътрешните накраиници както ти каза, при мен имаше такова тропане и се оказа вътрешен накраиник, каТО ХВАНЕШ ГУМАТА ОБАЧЕ ТРЯЯ ДА СИ СИГУРЕН ЧЕ СИ НАБАРАЛ ЯБЪЛКАТА ВЪТРЕ, ТАМ ЩЕ УСЕТИШ ЛУФТА. Пфф сори ама не мис е преписава
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос по ходовата част

            Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
            Ами това го пробваха - има луфт но много лек !
            Лек, лек, ама яко тропа, аа?
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
            Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос по ходовата част

              Така е луста е едва доловим, но ако наистина го усещаш в ябълката тропа, не знам твоя маистор защо не му е направило впечатление. Иначе маистор в пловдив... има един Гено него много го хвалят и го препоръчват ще ти дам телефон да му звъннеш да я прегледа 0887 46 09 86
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос по ходовата част

                Мерси Zero !

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос по ходовата част

                  Виж,приятелю-може вече да си отстранил проблема,но купен от Италия такъв автомобил идва най -вече с разбити тампони на стабилизиращата щанга отпред и на рейката и биалетки,както и тръгнали или разбити тампони на задния мост.Вчера купихме на колега CR-V, и на него болежките му бяха тия,съветвам те да смениш тези неща дето ти е казал майстора на когото не вярваш,франко цена с труд не повече от около 250-280 лв.но за години напред!Помисли-дал си близо 8000 за колата -300 лева още не би трябвало да са ти проблем,за бюджета,трябва да си го предвидил!!!
                  имах и Toyota Rav 4 2006g.
                  Mitsubishi Lancer 2008g.
                  Honda CR-V 1998г.
                  Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос по ходовата част

                    Значи, малко допълнение, по-скоро уточнение на това ми изказване
                    Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                    Лек, лек, ама яко тропа, аа?
                    Оказа се, че якото тропане не е само от вътрешните накрайници. Имам разбит вътрешен накрайник, и ми тропаше много яко. Миналата седмица смених дясната полуоска с двете карета, а снощи и карето на лявата полуоска. Кво да ти кажа, якото тропане изчезна, остана съвсем леко доловимо тропане. Като се замисля, преди тропаше, както ти каза, на купето, сега тропането се усеща повече във волана.

                    Провери си каретата!

                    п.п. Послушай и Павле, провери си отново цялото окачване, ако трябва при трети майстор. И още нещо, предполагам майсторите го знаят, биалетки се проверяват, когато гумите са на земята, а не вдигнати във въздуха.

                    Успех!
                    Последно редактирано от krasi-mir; 04-05-11, 08:49.
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос по ходовата част

                      CRV- то ми е Английско , тампоните на задния мост наистина са прокъсани ще ги сменя , решил съм да сменя биалетките и тампоните на стаб, щанга ще пиша къв е резултата ! Проблема е в това ,че CRV-ТО много е стояло без да е карано , както и моя майстор установи и му се искаше да покарам повече да се раздвижи добре всичко по ходовата част ! Иначе за луфта със гумата го пробваха това и тогава си каза ,че е проблема е в някаква втулка на рейката !

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос по ходовата част

                        Днеска в мокрото покарах автомобила и най-интересното бе ,че тропането въобще не се чуваше едва доловимо леко тупкане с напрягане успявах да чуя ! Странно !??

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос по ходовата част

                          Първоначално публикуван от dogidog
                          Днеска в мокрото покарах автомобила и най-интересното бе ,че тропането въобще не се чуваше едва доловимо леко тупкане с напрягане успявах да чуя ! Странно !??
                          Няма нищо странно. Когато една кола тропа на сухо, а при мокро е тиха, означава, че някои гумени тампони са се втърдили от времето до степен, при която видимо са здрави, а са твърди като камъни. Водата един вид ги лубрицира и затова не тропат. Аз бих опитал най-напред с тампони на стабилизиращата предна щанга. Едно, че са евтини, второ се сменят супер лесно, за няма и 5 минути. Можеш да смениш и биалетките (накрайниците на стабилизиращата щанга). В Косер преди 2 години ги купих по 27 лв за брой. Някакви белгийски, май Сибем се казваха. Досега са изкарали 63000 км. Неща като карета и полуоски сменяй последно - на пазара е пълно с боклучави карета, особено ако имаш ABS, може и да се филмираш . На ЦРВ първа генерация най-често се сменят:

                          1. Тампони на задни носачи на 30-90 хиляди според зависи. Цена 70 лева Бултрако за брой.
                          2. Тампони на стабилизираща щанга на 5-6 години. Цена под 20 лева за брой Бултрако.
                          3. Биалетки на 40-50 хиляди. Цена 27-35 лева. Има ги масово. За предни препоръчвам от Косер белгийските, задни от Делфи.

                          Неща като амортисьори, съединител, рейка изкарват учудващо дълго ако предният собственик не е бил брутално типче.
                          Vitara 2.0 V6
                          Honda CRV (Gen 1)
                          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                          ВАЗ 2131

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос по ходовата част

                            Виж първо тампоните на стб.щанга,не можах да видя от каде си.Ако си около софия мога да ти препоръчам маистор.Проверен многократно,нормални цени за труд. Пиши ми на лични ,да не стане реклама

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос по ходовата част

                              Сменихме днес тампоните на щангата и тропането изчезна ! Благодаря на всички взели участие в темата !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X