Здравейте,
чудна тема и аз имах същите питанки за моето црв. Е сега се отдавам в търсене не теглич и каравана. Бих искал да попитам обаче , как функционира спирачната система на караваната...свързвали се по някакъв начин с тази на автомобила.
И един въпрос към колегата bracnica - Колега, намерили инфо за това как трябва да се дърпа каравана с включен OD/Off или ...
Здравейте,
чудна тема и аз имах същите питанки за моето црв. Е сега се отдавам в търсене не теглич и каравана. Бих искал да попитам обаче , как функционира спирачната система на караваната...свързвали се по някакъв начин с тази на автомобила.
И един въпрос към колегата bracnica - Колега, намерили инфо за това как трябва да се дърпа каравана с включен OD/Off или ...
Нищо не се свързва. Спирачките на караваните са инерционни. Кара се на изключен овърдраив. Ако имаш въпроси за това какво е инерционна спирачка питай ще се опитам да обясня.
Значи имам същия модел и година, Хонда, ходих в сервиза на хонда да ги питам за какво са означенията 1,2,D3 и D4. Тогава ми обясниха така: Когато теглиш тръгваш от 1,2 и D3. От тогава така го практикувам.
Нищо не се свързва. Спирачките на караваните са инерционни. Кара се на изключен овърдраив. Ако имаш въпроси за това какво е инерционна спирачка питай ще се опитам да обясня.
Благодарско Колега...малко късно отправям благодарности, но за съжаление все по рядко имам възможност да се отдам на любимия си форум Offroad та, ще се наложжи да ми обясниш с 2-3 думи за инерционната спирачка на караваните. Питах и чичко гуугле, ама явно и той не знае всичко Търсих и в wiki педия, ама там инфо само за стандартните спирачки - барабан, дисков, магнитна ... От тук там прочетох нещо за инерционната спирачна с-ма и доколкото разбирам прилича на спирачката на коланите в автомобила...самозатягащи или греша.
Някой знае ли от къде може да се намери инфо за тая хонда автоматик с дърпане на каравана колко ще харчи...
* така и така говорим за каравани, някой чувал ли е дали се отдават под наем. Преди да си купя, много бих искал да пробвам да наема, да я закача на колата и да видя дали наистина ще ми хареса да я дърпам
колега, това звучи много странно. все едно караш ръчна скорост... Хм, нека някой запонат да сподели. Аз като нямам д3 и Д4 да тръгвам с 1 ..2 и послед D? според мен 1..2..д3 е само ако си на лош терен. иначе звучи странно.
Благодарско Колега...малко късно отправям благодарности, но за съжаление все по рядко имам възможност да се отдам на любимия си форум Offroad та, ще се наложжи да ми обясниш с 2-3 думи за инерционната спирачка на караваните. Питах и чичко гуугле, ама явно и той не знае всичко Търсих и в wiki педия, ама там инфо само за стандартните спирачки - барабан, дисков, магнитна ... От тук там прочетох нещо за инерционната спирачна с-ма и доколкото разбирам прилича на спирачката на коланите в автомобила...самозатягащи или греша.
Някой знае ли от къде може да се намери инфо за тая хонда автоматик с дърпане на каравана колко ще харчи...
* така и така говорим за каравани, някой чувал ли е дали се отдават под наем. Преди да си купя, много бих искал да пробвам да наема, да я закача на колата и да видя дали наистина ще ми хареса да я дърпам
Представи си две дълги тръби с различна големина, поставени една в друга. Караваната е прикрепена към външната, а теглича на колата, към вътрешната. Когато натиснеш спирачка, вътрешната тръба потъва във външната и чрез листова система придава напрежение на спирачките на караваната или ремаркето. Когато подадеш газ, съответно тя се връща в изходна позиция и освобождава спирачната система на караваната. По този начин при спускане, въпросното вътрешно тяло, потъва във външното и оказва натиск на накладките на караваната или ремаркето и то/тя не бута колата а спира еднакво с нея. Иначе казано, захващането на караваната спрямо автомобила, не е стационарно и позволява лек ход на приближаване или отдалечаване, но това променя изцяло поведението на караваната на пътното платно и е далеч по лесна за управление. Системата е елементарна и ужасно полезна.
Коментар