Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

    Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
    И все пак, за да се върнем към темата, че и на мен ми е интерсна. Колко хора лично са минали с техните ЦРВ 50 хил. км на газ?

    Дотук не е писал нито един!
    И на мен ми е интересно, доста се бях навил да купувам CR-V, но заради проблемите на Хонда с газта почти се отказах, после пуснах тема:
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=110018
    И ми казаха, че не било проблем... в крайна сметка най-добре е някой, който е минал над 50 000 км да каже наложил ли се е ремонт на двигателя или публикуване на обява в mobile.bg или продължава да си я кара по живо, по здраво?

    Коментар


    • #32
      От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

      За сервизите общо взето е, че при реглаж на клапаните нама да има проблем. Питал съм на няколко места. Но това си е и нормална процедура за тази кола, в листа за поддържката си е описано колко и на кви километри.
      В този форум няма хора които са карали повече от 20-30к за сега, поне не пишат. Ще трябва да изчакаме година две.
      Мен друго ми е интересно, доста хонди се внасят с вече инсталирани газови уредби и на по 200к /реални/. Интересно какво се случва с тия коли. Директно в ремонтните работилници ли отиват или ги мачкат за скраб. Лошото е, че аз такива хора не познавам да ги питам и да ми се изясни веднъж за винаги ситуацията.

      Коментар


      • #33
        От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

        Първоначално публикуван от b37 Преглед на мнение
        Темата очевидно стана за газови уредби, та реших да се включа с един въпрос. На софийския автосалон, май беше миналата година, едни юнаци предлагаха газови уредби, при които газта постъпвала в двигателя в течна фаза. Вече съм позабравил подробностите, но помня, че имаше два варианта уредби според ходовия обем или според мощността. Казаха ми, че хондичката (CR-V) е почти на границата, ама ще мине с по-малката, която струваше някъде от порядъка на 3000 лв.Чувал ли е някой нещо по въпроса и има ли някакви отзиви?
        Това е възможно наи хубавата газова уредба марката е VIALE мотора работи с течна газ. (няма изпарител, не се изпарява)
        Газов инжекцион с течна фракция е съвършенната газова система.Представлява газов аналог на бензинов инжекцион с помпа в бутилката,входяща/изходяща газ и електрически инжектори работещи с течна фракция.Течната газ се впръсква в колекторите,подобно на другите ГИ.Но тук имаме изпарение непосредствено до клапаните.В този момент газта увеличава собствения си обем 275 пъти.Вследствие на това в работата на мотора се усеща тъй наречения "турбо ефект". Другото което е тази изпарена на момента газ изстудява околния въздух, а студения въздух е по богат на кислород от там още повече мощност. Така тази газова дава намотора повече сила от колкото бензина може да даде. Но пък и цената и е така само за хора със синя кръв Не си струва да се слага на кола чиято стоиност е по малка от газовата
        IXEOS ти си гъзомразец бре кво ти е направила газта ние гледаме да сме по екологични не че да спестим некои лев, всяка глътка въздух от тебе трябва да ти напомня че в него се съдържат малко по малко вредни емисии благодарение на гъзарите като нас За това никои не се сеща, все клапаните ви в главите тоя живот не е само глави и клапани Те японците за тва са сложили по 16 броки та кат омрат 8 да имаш още 8
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • #34
          От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

          Първоначално публикуван от Deian_g
          Мен друго ми е интересно, доста хонди се внасят с вече инсталирани газови уредби и на по 200к /реални/. Интересно какво се случва с тия коли. Директно в ремонтните работилници ли отиват или ги мачкат за скраб.
          Един познат варненец купи такава. "С оригинална газова уредба" слагана в Италия. Налива една бака масло от смяна до смяна, псува и кара. Де ще иде ...

          Ето малко линкове по темата:
          http://www.ecademy.com/node.php?id=135879

          When I got it there, this time the installer reckoned, as it happened before the LPG kicked in, it must be an engine temperature sensor. He replaced this, and at the same time checked the valve clearances, which he says had "closed up terribly".

          His best advice was to sell it while I could. When I pointed out that it still had finance on it, and I couldn't afford to, he suggested replacing the engine "which would cost less than replacing the head again".
          Ето и мнение от потребител с красноречивото име fobos , който има 8 Хонди:

          Нека хора които не карат хонди да не взимат участие в темата. Първата ми хонда беше Шатал 98г. 50000 след като и сложих газ по време на едно патуване до Швеицария прогоря клапан на 1 цилиндър. След това на всяка следваща хонда настоики на калпаните на 10000 ,а откакто ползваме омаслители профилатична проверка на 20000.
          Държа да вметна, че имам лични и служебни 8 хонди.
          http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276
          Първоначално публикуван от zero
          IXEOS ти си гъзомразец бре кво ти е направила газта ние гледаме да сме по екологични не че да спестим некои лев, всяка глътка въздух от тебе трябва да ти напомня че в него се съдържат малко по малко вредни емисии благодарение на гъзарите като нас
          Газта лично на мен доста нерви и ядове ми е причинила и затова съм се отрекъл от нея. Наливам бензин, свиркам и карам. Не мога да разбера едно - за какви драстични икономии от газ се говори тук, след като няма един направил 50000 км?
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #35
            От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

            И аз не се сещам защо в нашата мила родина не се толерира използването на пропан-бутан или метан в автомобилите след като тези горива са екологични
            А относно карането на газ-Д15б2 измина 132 000км на газ като на магистралата не се кара мн.често в ограниченията и досега не съм усетил някакъв проблем с мощноста(клапаните)но пък често ми горят тръбите между гърнетата,явно там е слабото място на изп.система

            Коментар


            • #36
              От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

              Аз сам навъртял на едната 150 000хил. на другата 120 000хил. но двигателя беше D15B2, а на B20Z1 сам навъртял 60 000 и не мога да Ви разбера какъв Ви е проблема? Ми купете си WV GOLF и така всяко " прасе" ще си е в кочината, те издържат най много на LPG. Хайде купете си ги дават ги две за лев.

              Коментар


              • #37
                От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                Аиде бе човек, от кога те чакаме да се появиш тук. Ти си от малкото които имат право да пишат в тази тема. Поздравявам те и да навъртиш още много километри без пробелми.

                Коментар


                • #38
                  От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                  Абре нема ли модератор да закачи поста на колегата Didо като рекламен банер в началото на раздел Хонда, та да е нещо емблема или символ ли кво да кажа Бре кви са тея митове че ша ви се скапе мотора на 50 х км бре Както казах и по горе които не е сигурен да не бърза да купува кола, ейме на аз съм на към 20 близо, деан е малко повече маи 30 двамата му другари и те са към 30, изчакаите още 2-3 годинки даже и 5 да видим колко ще изкарат наще пък тогава преценете дали да купувате (абре къде ми е зъбатата иконка да го ева ) хора до де се наканите ще им мине модата на тея коли а пък толкова ми харесват, бих си купил още една, ама ако се скапе на 50 ко ша ги правя две скапани
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #39
                    От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                    Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                    ......Колко хора лично са минали с техните ЦРВ 50 хил. км на газ?

                    Дотук не е писал нито един!......
                    Извинявам се , че пак се намесвам в темата ( лично мен не ме касае особено , щото двигател Хонда имам единствено на един агрегат за ток със вградена заваръчна машина , едноцилиндров , четиритактов и си работи безупречно вече 1000 моточаса ) , но както писах по-горе имам близък с ЦРВ и газов инжекцион .
                    Бил съм в грешка . Човека вече е навъртял 45 000 на газ за 2 години . Приемаме , че в момента на покупка газовата уредба е била на 0 км. Според мен са и били навъртяни не по-малко от 20 хил , ама айде да е на о !
                    ... и понеже е делови човек и няма време да пише по форумите , а си кара Хондата - каза че като навърти още 5000 км. ( а това ще е до 2-3 месеца) , ше ти се обади лично .

                    Със здраве ! И който мрази газта - да кара на бензин . А който мрази бензина - да кара на нафта ! ... аз лично мразя комшийката от долния етаж . Но не убеждавам колегите от форума да я мразят заедно с мен ... демокрация !
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                      Някъде в нета четох, че новия Civic ще се продава с фабрична метанова уредба, ми то колегите които ги е страх за техните глави да изчакат и да си купят от тях, дай боже всеки му........
                      Понеделник ще ходя да гледам и една HR-V за бащата, че ме изяде и тя ще е на ГИ, че човека с една пенсия за кое по напред........
                      аз така и така ги сменям по често та тази ще е дълго в семейството и ще пиша за наблюденията си ...............
                      Ако имам шанс на пролет ще си откупя Civic които е на газ от близо 130 000, ама сегашния му собственик нещо не му се чува за продажба...
                      И нещо друго питате ли колегите които дизели страдат от дюзи заради хубавата ни нафта....... дюзи започващи с цени от 1200 лв. ами ако са 6 бр. или 8 бр...... малиииииииии

                      Коментар


                      • #41
                        От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                        Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                        А кой модел на DENSO IRIDIUM POWER е за B20B? Аз вече поръчах 4 оригинални свещи, иначе можеше да се замисля да си взема Denso.
                        Шефа на монтажниците на Ло..то България монтира и регулира газови уредби от 90-те години на миналия век и се кълне, правилната свещ при употреба на Пропан бутан се казва Бриск - от 5лв/бр. Има и научно обяснение - почти само те са останали на пазара без вграден резистор. А газта си изисква малко по-силна искра. Толкова за свещите.

                        Сега малко за колегата Ixeos :

                        1. Октаново число - съгласно БДС - приравнено съдържание на чист октан /хим. съединение/ в бензина. Ще рече неговата чистота като основно хим. съединение в бензина. А приравнено е защото октана има химико физични характеристики които се изследват. Една от най-важните е скорост на разпространение на взривната вълна. По спомен около 30 000м/с за октана. Поради нуждата да се забави тази скорост се добавяше тетраетилолово /което не е олово а течност/. В последствие се премина на органични добавки постигащи същия ефект. Без никакви мазилни качества. Нито пък охлаждащи такива.

                        2. Хонда от доста години произвежда хибридни автомобили - вкл. на метан LNG - втечнен, но за Японския и Канадски пазари където има такива зарядни станции. Те си имат завдски монтирани и малки бензинови резервоарчета. Доколкото ми е известно няма корекции в двигателя. Един Гоблин знае само :-).

                        3. Пропан Бутана - съгл. БДС практически не съдържа серни съединения - респективно не образува такива при изгарянето си..... мисля че няма нужда обяснявам какво означава това. А приравненото октаново число на същия е над 100. Ще рече че детонира доста по бавно и безопасно от октана. В същото време калоричността му е по ниска - ще рече по-висок литров разход и по-ниска температура на изгаряне.....

                        При изгарянето си газта образува в пъти по-малко сажди поради нулевото съдържание на тежки въглеводороди. Ще рече по-малко зацапва маслото и понижава вероятността по работните ръбове на клапаните да се образува нагар , като така ги съсипе.

                        4. От 1990 година /с 6 мес.прекъсване/ карам само Хонди само на газ. Брат ми също. Това са над 500 000 км. общо. Аз съм механик , той машинен инженер- ДВГ. До ден днешен не сме идентифицирали проблем дължащ се на употребата на газ.

                        Нито една от колите ни не е била ЦРВ - само братовчед ми има. И в нея не съм видял нищо което да навежда на мисълта , че ще духне клапани например.

                        С други думи , който може да си позволи ГУ с течна фаза да скача смело - аз ще завиждам по малко.
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #42
                          От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                          Единственото логично виждам за клапаните е, че поради по бавното горене е възможно клапана да се отваря още преди горивото да е изгоряло напълно и клапана да е подложен на огън. Поради това и много хора смятат за правилно при работа на LPG да се променя аванса за да се запалва по рано горивото. Само, че на мен не ми е ясно как се съизмерват тия времена. До колкото съм чувал би трябвало количеството гориво да е така изчислено, че да има горене до отваряне на клапаните за да се постигне постоянно въздеиствие върху буталото и от там максимална мошност на двигателя.
                          Ще се радвам ако някои по на ясно обясни този процес и евентулното му отношение към темата.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                            Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                            Единственото логично виждам за клапаните е, че поради по бавното горене е възможно клапана да се отваря още преди горивото да е изгоряло напълно и клапана да е подложен на огън.
                            Е бавно бавно - колко да е бавно? Да отговоря с една позатъркваща се приказка.

                            Всяко бутало си засмуква гориво-въздушна смес /на атмосферните мотори/. Обема на тази смес няма как да е по голям от обема на цилиндъра. След това го смачква /компресира/ 10-тина и повече пъти. Получава се обемче от порядъка на 50 см3 за 500 сс цилиндър и тогава свещта го пали. Полученият взрив избутва буталото надолу. Процеса на изгаряне завършва доста преди ДМТ дори за дизелите. Изпускателните клапани започват да се отварят чак след това. Разни аномалии могат да се появят при сбъркана гориво-въздушна смес и т.н. и т.п. Това достатъчно ли е?
                            0888932647

                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар


                            • #44
                              От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                              .....Е бавно бавно - колко да е бавно?

                              ....
                              Ами питай брат ти де
                              По логигата за по-бавното изгаряне на газта , би трябвало ъгълът на изпреварване да се увеличи с 1-2 градуса преди ГМТ . Демек : Да му дадеш по-голям аванс . Но това се установява опитно за всяка марка и модел двигатели . Защото всеки се държи различно . Например : Москвича се държи противно на всякаква логика . При него съм установил през годините оптимален процес на изгаряне при закъснение от около 2 градуса в сравнение с бензина . Ама този змей по принцип гореше 86 октана етилиран . Картината за двигател , изискващ 98 октана безоловен е различна . Така че - за всеки мотор : конкретно !
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?

                                Мога да ти отговоря и по друг начин.

                                Специално по отношение на ъгъла на предварението мисля , че основно разликите идват като резултат от различната степен на сгъстяване /компресия/. Както при различните модели двигатели , така и заради различното износване. Аз мойта не съм я пипал щото няма нужда. Или поне така ми изглежда. Различните горива пък се държат по различен начин също. А скоростта на изгаряне при различни налягания, температури и гориво-въздушни съотношения не са дори наука а направо изкуство. То заради тези неща и никой не го регламентира точно , а се търси по метода проба-грешка. И се правят разни състезания , ралита и пр. да потвърдят или отхвърлят една или друга хипотеза на учените глави.
                                0888932647

                                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X