От: Има ли някой с CR-V 97-00г.навъртял повече от 50хил.на пропан-бутан ?
Колеги, аз си мисля че дилемата с газифицирането стои пред 90% от хората каращи бензинови коли, особено при тези които са имали вече газифицирани. Моите предишни коли карах първата година след купуването винаги на бензин поради ред причини:
1. Страх от некъдърни газаджии, все пак е развиващ се бизнес и доста аматьори решиха че е техния.
2. Винаги стои проблема с неудобството с бутилката и опасността от нея.
3. Непрекъснатите проблеми с чек енджин лампите в резултат на което ЕКУ-тата на едни модели са по чувствителни други не толкова, това при стандартните уредби, а не газовите инжекциони.
В един момент на човек обаче му пада пердето от непрекъснатото набутване по бензиностанциите за скъп и нискокачествен бензин и се мята на газта. Аз това го направих при всичките си предишни коли и то на втората година и никога не съм съжалявал, особено с газовия инжекцион при последната ми кола. Обаче пропускаме и един много важен психологически момент: Като сложиш газовото и почваш да караш доста повече вече освободен от финансовите спирачки и в края на годината какво се получава: Изминал си двойно повече километри от предната година на бензин или си дал същите пари, а пък уж пестиш, че и за нова глава. Във хонда форума споровете още продължават тъй че всеки сам си взима решението, като си претегли плюсовете и минусите и най-вече колко и как мисли да кара.
Колеги, аз си мисля че дилемата с газифицирането стои пред 90% от хората каращи бензинови коли, особено при тези които са имали вече газифицирани. Моите предишни коли карах първата година след купуването винаги на бензин поради ред причини:
1. Страх от некъдърни газаджии, все пак е развиващ се бизнес и доста аматьори решиха че е техния.
2. Винаги стои проблема с неудобството с бутилката и опасността от нея.
3. Непрекъснатите проблеми с чек енджин лампите в резултат на което ЕКУ-тата на едни модели са по чувствителни други не толкова, това при стандартните уредби, а не газовите инжекциони.
В един момент на човек обаче му пада пердето от непрекъснатото набутване по бензиностанциите за скъп и нискокачествен бензин и се мята на газта. Аз това го направих при всичките си предишни коли и то на втората година и никога не съм съжалявал, особено с газовия инжекцион при последната ми кола. Обаче пропускаме и един много важен психологически момент: Като сложиш газовото и почваш да караш доста повече вече освободен от финансовите спирачки и в края на годината какво се получава: Изминал си двойно повече километри от предната година на бензин или си дал същите пари, а пък уж пестиш, че и за нова глава. Във хонда форума споровете още продължават тъй че всеки сам си взима решението, като си претегли плюсовете и минусите и най-вече колко и как мисли да кара.

Коментар