Здравейте колеги! Продадох стария рейнджър и маздата, за които съм питал какво ли не тук, и взех един Рейнджър - 3,0 автоматик 2007-ма, обаче няма край мъката на купуващия втора ръка "отлична" кола в България.
Тепърва ще отстанявам десетки проблеми и верятно ще ви досадя
, но в случая имам принципен въпрос. На старите ми коли, и на рейнджъра, и на маздата, имаше бутон RFW, който изключваше зацепването на двете предни гуми, когато се изключи 4х4.
Знаете ли при автоматичната скоростна кутия как се случва този процес? Виждам че двата соленоида, които командват актуатора са на същото място, където бяха и при старите ми коли, но нямам бутон за RFW. Предполагам, че става автоматично по някакъв начин, но ми е интересно да разбера.
Тепърва ще отстанявам десетки проблеми и верятно ще ви досадя

Знаете ли при автоматичната скоростна кутия как се случва този процес? Виждам че двата соленоида, които командват актуатора са на същото място, където бяха и при старите ми коли, но нямам бутон за RFW. Предполагам, че става автоматично по някакъв начин, но ми е интересно да разбера.
Коментар