Здравейте,
След като Тераното ме слуша през последните 13 години, дойде време да го сменя с нещо по-съвременно.
След близо година четене (особено темата на Спарки), ровене по различни сайтове, гледане, тестване се спрях на този работен кон:
Италианец, без ръжи и видими следи от инциденти, достатъчно мощен за мен (150кс), с приятна возия, достатъчен товарен обем и товароподемност.
В тази тема ще се опитвам да описвам всичко което съм правил по "камиона", за да е полезна за всички, който имат интерес към марката и модела.
Към момента съм направил едно бързо обслъжване - масло, ремък и всички филтри.
Двигателя е с верига и не съм я сменял.
От както съм го взел съм изминал около 2000 км - впечатленията са ми много добри, като пътно поведение, динамика и стабилност.
Оборудвах го с хардтоп (все пак е зима) и му монтирах теглич (пернишки парктроник), за разни дето бързат и им преча
Ето едно клипче където му тестват способностите - https://www.youtube.com/watch?v=BJkiKcjGKD0
Поздрави.
След като Тераното ме слуша през последните 13 години, дойде време да го сменя с нещо по-съвременно.
След близо година четене (особено темата на Спарки), ровене по различни сайтове, гледане, тестване се спрях на този работен кон:
Италианец, без ръжи и видими следи от инциденти, достатъчно мощен за мен (150кс), с приятна возия, достатъчен товарен обем и товароподемност.
В тази тема ще се опитвам да описвам всичко което съм правил по "камиона", за да е полезна за всички, който имат интерес към марката и модела.
Към момента съм направил едно бързо обслъжване - масло, ремък и всички филтри.
Двигателя е с верига и не съм я сменял.
От както съм го взел съм изминал около 2000 км - впечатленията са ми много добри, като пътно поведение, динамика и стабилност.
Оборудвах го с хардтоп (все пак е зима) и му монтирах теглич (пернишки парктроник), за разни дето бързат и им преча
Ето едно клипче където му тестват способностите - https://www.youtube.com/watch?v=BJkiKcjGKD0
Поздрави.
Коментар