Здравейте!
От три месеца съм собственик на Форд ренджър 2013 година, Лимитед . Двигателя е 2.2 с ръчна скоростна кутия . Това е първият ми 4х4 автомобил. Точно от тук започват и дилемите ми, има ли разлика в обслужването и какво по спецялно трябва да обърна внимание. За жалост не живея в България, механиците при мен са на доста ниско ниво по моя преценка и с мойте оскъдни знания. За пример маслото се сменя на 3000 км защото въздуха бил прашен, имам в предвид пълна синтетика. Имах и доста дразнеща случка с пластмасовият накрайник на маркуча за излишната нафта който струва 300€ но след кратко ровене в нета го намерих за 40€ четирите
И така малко за въпросите който ме мъчат. Те са много но засега ще пиша за основните. При потегляне се чува някакво тракане отпре под краката ми, след преглед беше установено, че и аз незнам как да го обясня метален прът с каре който излиза от кутията към кардана. Та въпроса ми е как се казва тази част?И трябва ли да има маншон защото моят няма?Маслото на дефиринцяла трябва ли да се сменя или просто се проверява дали има защото точно това направиха?Поставих турбо таймер макар и да незнам дали ми е необходимо. Трябва ли да се гресират връзките на кардана и колко често? От каде мога да купя или някой да ми изработи ролбар за коша в България? Нуждая ли се от уреди за следене налягането на маслото , турбината и т.н. ?
От три месеца съм собственик на Форд ренджър 2013 година, Лимитед . Двигателя е 2.2 с ръчна скоростна кутия . Това е първият ми 4х4 автомобил. Точно от тук започват и дилемите ми, има ли разлика в обслужването и какво по спецялно трябва да обърна внимание. За жалост не живея в България, механиците при мен са на доста ниско ниво по моя преценка и с мойте оскъдни знания. За пример маслото се сменя на 3000 км защото въздуха бил прашен, имам в предвид пълна синтетика. Имах и доста дразнеща случка с пластмасовият накрайник на маркуча за излишната нафта който струва 300€ но след кратко ровене в нета го намерих за 40€ четирите
И така малко за въпросите който ме мъчат. Те са много но засега ще пиша за основните. При потегляне се чува някакво тракане отпре под краката ми, след преглед беше установено, че и аз незнам как да го обясня метален прът с каре който излиза от кутията към кардана. Та въпроса ми е как се казва тази част?И трябва ли да има маншон защото моят няма?Маслото на дефиринцяла трябва ли да се сменя или просто се проверява дали има защото точно това направиха?Поставих турбо таймер макар и да незнам дали ми е необходимо. Трябва ли да се гресират връзките на кардана и колко често? От каде мога да купя или някой да ми изработи ролбар за коша в България? Нуждая ли се от уреди за следене налягането на маслото , турбината и т.н. ?
Коментар