Здравейте. Имам малко неприятен проблем. Силно чукане в двигателя на този Мустанг. Колата е 2011г. и е на 100000км. (Евентуално)
Двигателя е 3.7 бензин v6. Стоков 306коня.
Скоросна кутия 6 степенна механична.
Проблема(чукане) започва да се проявява когато колата загре. На студен двигател няма чукане. Най силно се проявява при форсиране от 1500 до 2500 оборота. На ниски обороти е почти недоловимо. Звука осезателно се чува отзад отдолу и в ляво. Ако стоиш пред колата.
Направени са замервяния налягане на маслото. Абсолютно в нормите. Даже доста над минималното. При напълно загряло масло около 2.3 Бара на малки обороти и 5+ бара над 1500оборота.
Измерена компресия на всички цилиндри 8.5 бара на студен двигател и около 9 бара на загрял. Разлика между цулиндрите под 0.5 бара.
Следващ тест. При загрял двигател когато чукането е най силно. Свааляне кабелите на свещите една по една. Без промяна в шума !!!
Не че има значение за шума, но няма грешки в компютъра.
Нещо, някакви идеи? От какво е шума? Какви още тестове мога да се направят?
Двигателя е 3.7 бензин v6. Стоков 306коня.
Скоросна кутия 6 степенна механична.
Проблема(чукане) започва да се проявява когато колата загре. На студен двигател няма чукане. Най силно се проявява при форсиране от 1500 до 2500 оборота. На ниски обороти е почти недоловимо. Звука осезателно се чува отзад отдолу и в ляво. Ако стоиш пред колата.
Направени са замервяния налягане на маслото. Абсолютно в нормите. Даже доста над минималното. При напълно загряло масло около 2.3 Бара на малки обороти и 5+ бара над 1500оборота.
Измерена компресия на всички цилиндри 8.5 бара на студен двигател и около 9 бара на загрял. Разлика между цулиндрите под 0.5 бара.
Следващ тест. При загрял двигател когато чукането е най силно. Свааляне кабелите на свещите една по една. Без промяна в шума !!!
Не че има значение за шума, но няма грешки в компютъра.
Нещо, някакви идеи? От какво е шума? Какви още тестове мога да се направят?
Коментар