Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Форд Мустанг 3.7 шум в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Форд Мустанг 3.7 шум в двигателя

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    С верига ли е този мотор ?
    С три вериги. Една голяма, която движи и водната помпа, и две малки между всеки два разпределителни вала в цилиндровите глави.
    Отделно всичките разпределителни валове имат механизми за независима промяна на газоразпределението. Клапаните са по четири на цилиндър, повдигачите са механични, директно натискани от вала, без хидрокомпенсатори(явно се сменя цял повдигач, за да се регулира луфта, ако въобще някога...).
    Дават му като проблем разположението на водната помпа, задвижвана от ангренажната верига - при протичане, антифриза влиза директно в картера при маслото, и после следват повреди по лагерите.
    Не е Мустанг, но би трябвало това да е мотора(има го и при Мазда).
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #17
      От: Форд Мустанг 3.7 шум в двигателя

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      Идваш и слушаме ( поне за това пари не вземам ), сто пъти съм писал - шум през компа не се диагностира!
      Аааа да бе,поне не със стандартна!Я закарай на диагностика в некой бокс за бегачки на големите шкафове с електроника!И най-малкото микро колебание ще закове в проблемния цилиндър!Тука не знам да има такива!Ма то не е и нужна диагностика!Ти ше го заковеш!Тия аварий се гадаят на скара!
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #18
        От: Форд Мустанг 3.7 шум в двигателя

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        С три вериги. Една голяма, която движи и водната помпа, и две малки между всеки два разпределителни вала в цилиндровите глави.
        Отделно всичките разпределителни валове имат механизми за независима промяна на газоразпределението. Клапаните са по четири на цилиндър, повдигачите са механични, директно натискани от вала, без хидрокомпенсатори(явно се сменя цял повдигач, за да се регулира луфта, ако въобще някога...).
        Дават му като проблем разположението на водната помпа, задвижвана от ангренажната верига - при протичане, антифриза влиза директно в картера при маслото, и после следват повреди по лагерите.
        Не е Мустанг, но би трябвало това да е мотора(има го и при Мазда).
        Мдамм, именно това ми беше мисълта...При умрял хидравличен обтегач, случва се да чука като чук именно от верига, и то в упоменатите обороти, да се погледне това ! Другото - на един-два американци им се беше разбалансирала вископерката, та работеха като центрофуга с дефектирал аморесьор, и това да се види...
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X