Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно се форсира

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно се форсира

    Здравейте колеги,

    Айде нов казус......

    Притежавам три еднакви джипа (работим с тях) Форд Рейнджър 2.5 турбо дизел, 2005 г., Двойната кабина, 4х4, със сменени еднакви консумативи(масла, филтри, гумите даже са еднакви).
    Та двата вървят на фурия, много добро ускорение и поведение на пътя.
    Третия е спънат кон от както сме го взели. Пали от раз, пуши си като останалите (нормалното при изпреварване), няма да тресе като е студен, не прекъсва, обаче се форсира трудно, и изпреварването е голямо приключение. Турбото си включва нормално.
    Четох теми за задръстен дебитомер, търсих ама не виждам да има тази джипка, има ли?няма ли?

    Дайте идеи от какво може да е?
    VW Touareg R5 2005
    Ford Ranger 2.5 Double Cab 2005 Х 2 PC
    Ford Everest 2,5 2006
    Крис

  • #2
    От: Трудно се форсира

    Здравей,
    В България са продавани успоредно две модификации на Форд Рейнджър 2,5 модел 2002-2006г.
    Едната е базова комплектация с механично управлявана горивна помпа, другата модификация е с електронно управлявана горивна помпа, ЕГР система и две въздушни възглавници.
    MAF сензор има при електронно управляваната горивна помпа. Намира се на прехода между кутията на въздушният филтър и гофрираната тръба към турбината. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21334503961903985_6.pic.jpg
Прегледи:1
Размер:118.3 КБ
ID:5424796
    Тук е описан метода за проверка на MAF сензора:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1
Размер:76.7 КБ
ID:5424797

    Коментар


    • #3
      От: Трудно се форсира

      Препоръчвам и преглед на слабото място на Рейнджъра - ниско разположеният интеркулер. При горска експлоатация лесно се пробива от паднали клони или парчета лед през зимата. Проверява се лесно. На входа на всмукателният колектор има гумена тръба свързваща го с датчик на горивната помпа:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:1
Размер:111.6 КБ
ID:5424798

      Тръбата се прекъсва с тройник и се монтира манометър с обхват 0-1 bar. При здрав инеркулер и 3000 оборота с пълна газ (в движение на автомобила) трябва да отчита 0.6 bar.

      Коментар


      • #4
        От: Трудно се форсира

        Здравей колега,
        Благодаря ти за насоките!
        Моите джипове се оказват базова комплектация с механично управлявана горивна помпа. Та ще пробвам с тройника и да видим.
        Ще пиша веднага след тест-а.
        VW Touareg R5 2005
        Ford Ranger 2.5 Double Cab 2005 Х 2 PC
        Ford Everest 2,5 2006
        Крис

        Коментар


        • #5
          От: Трудно се форсира

          Днес свалихме интеркулера и се оказа здрав.
          Продължаваме на татък....някакви други предположения?
          Благодаря
          VW Touareg R5 2005
          Ford Ranger 2.5 Double Cab 2005 Х 2 PC
          Ford Everest 2,5 2006
          Крис

          Коментар


          • #6
            От: Трудно се форсира

            Първоначално публикуван от kpaliev Преглед на мнение
            Днес свалихме интеркулера и се оказа здрав.
            Продължаваме на татък....някакви други предположения?
            Благодаря
            Почнали сте от зад - на пред.
            Както се каза по горе - манометър и се казва какво налягане прави турбината. После, според резултата се решава как да се процедира.

            Коментар


            • #7
              От: Трудно се форсира

              Колега, проверихте ли малкото филтърче на входа на горивната помпа? Задръства се и прави разни проблеми, особено ако е зареждано мръсно гориво.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03873.JPG
Прегледи:1
Размер:74.3 КБ
ID:5435416Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03874.JPG
Прегледи:1
Размер:123.7 КБ
ID:5435417Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03875.JPG
Прегледи:1
Размер:99.2 КБ
ID:5435418
              Филтърчето се намира под така нареения банджо-болт. Много внимавайте с пружинката, която е между болта и филтърчето/обича да излита в неизвестна посока/. Като се почисти, конете се връщат на работа. Аз го промивам с WD40, но и много други препарати ще свършат работа.
              Успех.

              Коментар


              • #8
                От: Трудно се форсира

                Благодаря колега за насоките, ще проверя и ще пиша
                VW Touareg R5 2005
                Ford Ranger 2.5 Double Cab 2005 Х 2 PC
                Ford Everest 2,5 2006
                Крис

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X