Коле, не те разбирам. Влизат навътре КАК? Или имаш предвид 8,5 инча?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пак за гумите
Свий
X
-
-
Сметката е колко навън или навътре са джантите спрямо равнината на фланеца посредством който джантата се монтира върху главината. Абе дупките за болтовете по-просто.
5.5 инча са 139,7 мм грубо-140 мм. Тази джанта е с ЕТ 0 което значи, че фланеца е точно по средата на джантата. Което са си 70 мм навън и 70 мм навътре. Това от главината, повърхността на която ляга джантата.
8,5 инча са 216 мм. Търсим отначало средата на джантата, а тя е на 108 мм. Щом е минус 35-значи джантата се изнася навън с тези 35 мм. 108-35=73 мм. Толкова влиза навътре от повърхността на главината. Ако търсим колко е навън-108+35=143 мм е навън от повърхността на главината. Проверка-143+73=216. Колкото казахме в началото, че е широка джантата.
Математика за първи клас, и малко въображение да си представиш кое-как.
-
Точно това питах. Дали смяташ широчината на джантата. Иначе, математиката ми е ясна в тая формула.
А за колегата: Не ти трябват толкова широки джанти за толкова тесни гуми. Поне 8 инча да бяха., ама пак са широки за размерите, които си посочил. Най-много 7 инча джанта за тия размери. Макар че, оптимално е 5,5-6 инча.
Колкото до офсета, пак не ти трябва толкова голям. Ще ти хвърля кал и по стъклата и по тавана.
Друг аспект е, че нищо чудно и да опират някъде
Пробвал съм 8 инчова на -44 с гума 235/75/15. Опира в подкалника отзад при завой. Продадох ги и сега съм с ЕТ-0. Според мен, на Ферозата повече от -10, най-много -20, не трябват. Даже -20 са много.
Оригиналните джанти са 5,5 инча ЕТ+19. Само с нулев офсет, вадиш по 19 мм навън. Моите са 7 инчови, та реално излизат с повече от 3 см спрямо стоковите.
Отделно съм с 235/75/15. И пак правят бербат стъкла, огледала, врати, а при завой и тавана.
-
-
Вчера и аз се разрових по калкулаторите на джанти и гуми,даже малко посмятах. Така е, двете джанти от към вътрешния краи почти нямат разлика или ако има е много минимална.Това 8,5 J си е широко и ще се отказвам. Пък и алуминките нещо не ме кефят. Това че ще фърля по вратите и тавана ми е последна грижа. Калта е като боза и се стича, не може да се трупа като при TigerHunter. За сега ще замразя проекта гуми и джанти, ще продължа с предната броня и ако стане и задната. През това време ще се оглеждам за минусови железни джанти с 6-7J.
Едно голямо мерси на всички и весело посрещане на новата година.
Коментар
-
Коментар
-
-
Коментар
-
Коментар
-
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар