Янко, ти пък намери кой да убеждаваш
Вальо не ги люби и двете марки особено.
То между любовта и образата има една тънка граница... нещо го влече натам ако мен питаш, все се обажда в нашите подфоруми
А какво сте се заоплаквали - ферози под път и над път, както и ниви, ама не всички влизат във форума и още по-малко ходят по групови мероприятия. Общо взето в последно време сме станали все по отчуждени и недоверчиви като народ, то като постоянно те прецакват какво да правиш.
П.П. Табуретки, но поне нямаме нужда да се повдигаме на кокили като дългите бази, за да не заседнем на първата по-голяма бабуна.
P.S. Ама, ти така я купи, или си правиш експерименти?
Експериментирам за да получа като краен резултат -моста под ресорите и колкото се може по-малко повдигане с минимално изхвърляне на части от задното окачване .
П.П. Табуретки, но поне нямаме нужда да се повдигаме на кокили като дългите бази, за да не заседнем на първата по-голяма бабуна.
Имам едно желязо в гаража с ограничител на тампон на него и стои под педалите .... да ти го пратя да ми кажеш с каква форма трябва да е. За товарен кон или за гъби в оригиналния си вид става , за хард абсурд...винаги има какво да се закачи ,я диф ,я греда ,я планката под моста пък за оригиналния теглич с топката нямам думи ( с изключение на дифа другите неща при мен вече са липса )
И да се върнем на темата : В Чeрвената книга на OffRoaD-обществото като изчезващ вид
>>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
Защото така ми харесва...
Телефон: НЯМАМ
Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят
Аз си оставам в групата, щото Ръждилка си изпълнява все още перфектно функциите.
Ето я със свалени задни седалки и точно 510 литра вода.
Фероза+ Милнер = Камьон
Your conscience is all you can take to your grave.
май се заформя разходка до въпросната бабуна и мерене на жипки
>>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
Защото така ми харесва...
Телефон: НЯМАМ
Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят
Предвид доста по-големите извращения, дето може да понесе ферозата, сравнена с нива, често се получава да не са с еднаква проходимост. Не и ако трябва да се приберат цели и на собствен ход. При мен не е сменяно нищо по окачването, с изключение на задни ресори. Можеш ли да се похвалиш със същото? А вече 4 зими служи за вадене и мъкнене на дънери, натоварена буквално до тавана.
Иначе, чисто геометрично, предвид по-малките свесове, нивата може да се окаже и по-проходима. Само дето свесовете не са всичко.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Абе какво да се прави, нещата се променят - всеки е преминал към някаква друга марка и сигурно много мечтаят или се готвят да го направят. Лошото е, че от 10-тина години се правят все по-малко чистокръвни джипки...
Мисълта ми е, че ако средствата и усилията се употребят в правилната насока а именно съживяване на поубит японски автомобил, резултатите ще бъдат по-добри от непрекъснатата борба да поправиш непоправимото.
Несъветската техника е благодарна. Правиш и забравяш. Казвам го от личен опит. Едната ми кола е точно 20 годишна а другата гони тридесетака... Придобити са на пазарната цена на ЕДНА лада нива. След това съм вкарал цената на половин лада нива и имам два надеждни автомобила. Доста колеги са ги виждали и знаят, че не говоря напосоки а от ЛИЧЕН ОПИТ. Познавам и съветските автомобили.
И до Приморско стигам спокойно за 5 часа от София без усещането, че през мен е минал К700. (Чу ли Ясене?)
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Аз предлагам една среща като сме на изчезване да се съберем на 28-ми този месец пред Национално историческия музей в Бояна. Ако има навити да пишат. Дано сте в почивка като мен.
Последно редактирано от snowblind; 19-12-11, 21:36.
Мисълта ми е, че ако средствата и усилията се употребят в правилната насока а именно съживяване на поубит японски автомобил, резултатите ще бъдат по-добри от непрекъснатата борба да поправиш непоправимото. Несъветската техника е благодарна.Правиш и забравяш. Казвам го от личен опит. Едната ми кола е точно 20 годишна а другата гони тридесетака... Придобити са на пазарната цена на ЕДНА лада нива. След това съм вкарал цената на половин лада нива и имам два надеждни автомобила. Доста колеги са ги виждали и знаят, че не говоря напосоки а от ЛИЧЕН ОПИТ. Познавам и съветските автомобили.
И до Приморско стигам спокойно за 5 часа от София без усещането, че през мен е минал К700. (Чу ли Ясене?)
Че то за "до Приморско" ако ти трябва джип......аз стигам за 10 лева и за 3 часа.
Но в гората където ползвах японски, английски .....не става. Трябва си Нива и това е...
Всички се чупят толкова, колкото и Нивата на асфалта.
Колега - стига със заблудите .........понеси истината.
Джипките ти са здрави защото ги пазиш и не влизат в гората ........ и с тях пътуваш до Приморско.
И аз като пътувах с Нива до Гърция .. дори на мивка не трябваше да я водя.
И на мой приятел Нисана (Патрол 2.8 ) не се чупи. За 2 год. - 500 км е врътнал.
И други Тойоти гледам ... от пролетта не са мърдани. Здрави са си.
И МЛ е много здрав .....не се чупи до Приморско.
И Хондата е на ниво .....
Веселие..............
Коментар