От: На изчезване ли сме?!
По-лесни - да. Повече - не.
Ферозата става със задно витарово окачване за един следобяд. Разбирам да не е правено та да ни плаши. И честно казано не знам кво ще е това пружинно окачване с големи ходове на лека джипка, дещо ще понесе пълен с дърва или камъни багажник. Щото и мойта, и твойта се експлоатират така. Ако бяха витари, отдавна да бяхме сменали кво ли не. Ферозата има едни 300 кила (или 200 бяха) повече желязо в нея, сравнена с витара. Нали се сещаш, че надали са случайни, и надали са в ламарините на калниците.
С макферсони отпред - отново никакъв проблем. Ама това нищичко няма да даде. Хората са измислили коиловъри. Набутай по едни отзад и по едни отпред, махни торсионите, и ето ти ходове, при това не за сметка на здравината (разбирай - макферсона), щото двата носача са си 2 носача. Амортисьор не може да ги замести, ако ще и марсиански да е.
Нищо и няма на ферозата. Просто е различна концепция. Едното прилича повече на SUV (Витара), а другото - повече на работен кон (фероза). Още като ги видиш в чисто фабричен вид си личи от 100 километра.
А никой не ни е виновен че караме екзотична марка, слабо разпространена, и съответно без никакви готови китове и части за нея. За витара има колкото щеш - от 2 сантиметров лифт, та до смяна на предавателни числа, цели мостове и прочие.
То и аз да съм, и аз не бих се хванал да произвеждам такова, освен за някакво лично удовлетворение. Наясно съм вече как е с това. За терано съм продал извън България 22 комплекта носачи, а в България - 3. И това за супер разпространена джипка.
За фероза дори и да направя, няма и 5 да продам, общо, а даже и това е силно оптимистичен вариант. А те първите 2-3 комплекта, в първата година, общо взето са мостри, по които си отчиташ грешките. А струват като пари и най-вече време колкото първите 10 комплекта след това, при това ако имаш късмет. С предавателни числа на дифове и раздатки хавата е още по-зле.
Първоначално публикуван от TigerHunter
Преглед на мнение
Ферозата става със задно витарово окачване за един следобяд. Разбирам да не е правено та да ни плаши. И честно казано не знам кво ще е това пружинно окачване с големи ходове на лека джипка, дещо ще понесе пълен с дърва или камъни багажник. Щото и мойта, и твойта се експлоатират така. Ако бяха витари, отдавна да бяхме сменали кво ли не. Ферозата има едни 300 кила (или 200 бяха) повече желязо в нея, сравнена с витара. Нали се сещаш, че надали са случайни, и надали са в ламарините на калниците.
С макферсони отпред - отново никакъв проблем. Ама това нищичко няма да даде. Хората са измислили коиловъри. Набутай по едни отзад и по едни отпред, махни торсионите, и ето ти ходове, при това не за сметка на здравината (разбирай - макферсона), щото двата носача са си 2 носача. Амортисьор не може да ги замести, ако ще и марсиански да е.
Нищо и няма на ферозата. Просто е различна концепция. Едното прилича повече на SUV (Витара), а другото - повече на работен кон (фероза). Още като ги видиш в чисто фабричен вид си личи от 100 километра.
А никой не ни е виновен че караме екзотична марка, слабо разпространена, и съответно без никакви готови китове и части за нея. За витара има колкото щеш - от 2 сантиметров лифт, та до смяна на предавателни числа, цели мостове и прочие.
То и аз да съм, и аз не бих се хванал да произвеждам такова, освен за някакво лично удовлетворение. Наясно съм вече как е с това. За терано съм продал извън България 22 комплекта носачи, а в България - 3. И това за супер разпространена джипка.
За фероза дори и да направя, няма и 5 да продам, общо, а даже и това е силно оптимистичен вариант. А те първите 2-3 комплекта, в първата година, общо взето са мостри, по които си отчиташ грешките. А струват като пари и най-вече време колкото първите 10 комплекта след това, при това ако имаш късмет. С предавателни числа на дифове и раздатки хавата е още по-зле.
Коментар