От: Имам проблем при паленето на бензин и минималните обороти на газ.
Здравейте колеги! Имам едни леки проблеми при палене на студено, а доста често и при палене на топъл двигател след като е минало известно време...примерно половин час и повече. И при двата случая двигателя припалва, но веднага угасва. След това ако не настъпя педала на газта до край, се задавя и става страшно. Ако е студена продължава да кюфка докато въртя на стартер, но не поема сама, а само кади през аспуха и мерише на суров бензин, а ако е топла пали но отначалото като задавена и с пушек през аспуха, докато вдигне оборотите и изчисти.... После върви добре и не прави проблеми. Няма случаи да не запали, но понякога се инати доста! В задния краи откъм купето върху главата на двигателя има една монтирана една джиджавка, дето не ми е много ясно каква е и до колко има отношение към запалваненето на двигателя, но със сигурност е мегерена, защото по зелените пластмасови накрайници за маркученцата дето влизат в нея има нещо като пластелин или някакъв друг материал с който са облепини допълнително и доста нескопосано... Нямам в момента снимка на въпросната част, но по стечение на обстоятелствата, намерих същата от друга Ферозка в добро състояние. Та въпросът ми е каква е тази част и до каква степен участва в запалването?


Здравейте колеги! Имам едни леки проблеми при палене на студено, а доста често и при палене на топъл двигател след като е минало известно време...примерно половин час и повече. И при двата случая двигателя припалва, но веднага угасва. След това ако не настъпя педала на газта до край, се задавя и става страшно. Ако е студена продължава да кюфка докато въртя на стартер, но не поема сама, а само кади през аспуха и мерише на суров бензин, а ако е топла пали но отначалото като задавена и с пушек през аспуха, докато вдигне оборотите и изчисти.... После върви добре и не прави проблеми. Няма случаи да не запали, но понякога се инати доста! В задния краи откъм купето върху главата на двигателя има една монтирана една джиджавка, дето не ми е много ясно каква е и до колко има отношение към запалваненето на двигателя, но със сигурност е мегерена, защото по зелените пластмасови накрайници за маркученцата дето влизат в нея има нещо като пластелин или някакъв друг материал с който са облепини допълнително и доста нескопосано... Нямам в момента снимка на въпросната част, но по стечение на обстоятелствата, намерих същата от друга Ферозка в добро състояние. Та въпросът ми е каква е тази част и до каква степен участва в запалването?
Коментар