Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Донорът" спря да пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: "Донорът" спря да пали

    Разбрах.

    Коментар


    • #17
      До: "Донорът" спря да пали

      Компютъра само обогатява сместа.

      За празния ход има термостат в самия колектор, който на студено пуска повече (или по-малко, не помня) въздух, а самия празен ход се регулира с болтче под гумената тапа върху колектора.

      Не виждам защо при наличие на читава система да не я сложиш. С газта ще имаш проблеми при зимни студове - Ясен знае от какви температури надолу. А и в гората ако ти свърши горивото, някой може да ти услужи с бензин, но с газ - надали.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: "Донорът" спря да пали

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Компютъра само обогатява сместа.

        За празния ход има термостат в самия колектор, който на студено пуска повече (или по-малко, не помня) въздух, а самия празен ход се регулира с болтче под гумената тапа върху колектора.

        Не виждам защо при наличие на читава система да не я сложиш. С газта ще имаш проблеми при зимни студове - Ясен знае от какви температури надолу. А и в гората ако ти свърши горивото, някой може да ти услужи с бензин, но с газ - надали.
        Според мен трябва да пуска по-малко въздух, за да може заедно с ЕКУ-то пускащо повече гориво да работи като смукач.

        На газ до сега паля без проблеми зимата. Въпреки карбуратора и автоматичния смукач.

        Не ми се иска да прехвърлям всичко, защото:
        - много допълнителни жици, релета и предпазители за ЕКУ-то и помпата. Има несъответствия в кабелните снопове;
        - резервоарът на донора е изгнил, незнам дали помпата ще пасне на резервоар от карбураторана Фероза;
        - трябва да се прехвърля инсталацията за бензин с високо налягане, неминуемо нещо ще протече;
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #19
          До: "Донорът" спря да пали

          Помпата е външна. Резервоара е един и същ. От помпата отива прост маркуч до отпред, който и сега си имаш.

          Ама ти си знаеш де...
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: "Донорът" спря да пали

            На студено се пуска повече въздух. И смукачът реално прави това, но ще ти обяснявам само ако искаш.

            На газ зимно време може да се пали и няма да си първият, който го прави. Но ти препоръчвам и ел. нагревателче от дизелова лека кола. На мен ми подариха едно и още не съм го монтирал, а си паля на газ.

            Сега, какво ще стане, ако насред зима ти сипят лятна газ, ...

            Коментар


            • #21
              До: "Донорът" спря да пали

              Помпата не знаех, че е външна. Това улеснява нещата. Еднаквоте резервоари също, моят е здрав.

              Мисля, че напред ходи маркуч за високо налягане. Все пак помпата прави едни 3-4 бара.


              Ясене, ще се радвам да ми разясниш историята с въздусите - кога повече, кога по-малко.

              Иначе точно за да няма проблеми със зимна и лятна газ се чудя как да я направя на нафта пустата Фероза За момена - без успех.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #22
                До: "Донорът" спря да пали

                Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                Ясене, ще се радвам да ми разясниш историята с въздусите - кога повече, кога по-малко.

                Иначе точно за да няма проблеми със зимна и лятна газ се чудя как да я направя на нафта пустата Фероза За момена - без успех.
                Когато трябва повече мощност (студено, а искаш обороти), вкарваш в двигателя повече въздух. На най-новите инжекционни неща това го прави стъпковото моторче. Към въздуха компютърът или карбураторът вкарват толкова бензин, че да потръгнат нещата правилно. На карбураторите обогатителната клапа (смукача) не намалява количеството въздух, а само променя налягането, при което работят жигльорите. Повечето въздух пък влиза заради лостовата система, с която смукачът поотваря и дроселовата клапа.

                Нафта! Тогава да видиш приключение с лятната. Газта ще ти се види песен. Само виж колко теми има из Форума за замръзнала нафта, а за газ - нито една.

                Лично аз на лятна газ не съм попадал зимно време, но аз и бързо я харча, освен това наливам само от оборотни бензиностанции. Веднъж съм помпал газова бутилка с помпа за гуми, но не на моя кола.

                Коментар


                • #23
                  До: "Донорът" спря да пали

                  Вече окончателно не пали. Поне докато му намеря комутатор.
                  Наложи се пак да го разглобя и да го чистя. Намерих причината да не пали. В комутатора има един счупен корпус на един от елементите.

                  Остава вариант друг комутатор или външен такъв.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #24
                    До: "Донорът" спря да пали

                    Я снимай бе, не може да е сложно.

                    Коментар


                    • #25
                      До: "Донорът" спря да пали

                      Ванка, от помпата напред са метални тръби, не маркучи. Има и тръби за обратното гориво, както и някакви за изгаряне на бензиновите пари, които аз шунтирах, като смених резервоара с правен.

                      Коментар


                      • #26
                        До: "Донорът" спря да пали

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Я снимай бе, не може да е сложно.
                        В сервза е, а вече се прибрах. Не носех фотоапарата. Следващия път ще го наснимам.

                        Най-общо казано:
                        От датчика на Хол излизат 2 проводника. Влизат в комутатора. От там също излизат два - захранване и импулси към бобината.

                        Датчика и комутатора са отделни.

                        Комутатора е хибридна структура. На керамична подложка с вградени компоненти са запоявани и SMD-та - има няколко кондензатора, транзистор. Та на едно от SMD-тата му падна половината корпус Изглежда като малък транзистор или интегрална схема. Според мен схемата на комутатора е някакъв вид операционен усилвател + мощен транзистор в ключов режим за бобината. Вероятно точно на ОУ-то е счупен корпуса.
                        Последно редактирано от Иван Горчев; 10-04-10, 17:58.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #27
                          До: "Донорът" спря да пали

                          Яснооо. Отиваме на варианта комутатор от Лада.

                          Коментар


                          • #28
                            До: "Донорът" спря да пали

                            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                            В сервза е, а вече се прибрах. Не носех фотоапарата. Следващия път ще го наснимам.

                            Най-общо казано:
                            От датчика на Хол излизат 2 проводника. Влизат в комутатора. От там също излизат два - захранване и импулси към бобината.

                            Датчика и комутатора са отделни.

                            Комутатора е хибридна структура. На керамична подложка с вградени компоненти са запоявани и SMD-та - има няколко кондензатора, транзистор. Та на едно от SMD-тата му падна половината корпус Изглежда като малък транзистор или интегрална схема. Според мен схемата на комутатора е някакъв вид операционен усилвател + мощен транзистор в ключов режим за бобината. Вероятно точно на ОУ-то е счупен корпуса.

                            Комутатора служи за усилване на сигнала (комутаторна плочка) .
                            [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                            [B]Ford Escort xr3 [/B]
                            [B]Aro 10 [/B]
                            Плачи! Там близо край град София
                            стърчи, аз видях, черно бесило,
                            и твой един син, Българийо,
                            виси на него със страшна сила.
                            0896042536

                            Коментар


                            • #29
                              До: "Донорът" спря да пали

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Яснооо. Отиваме на варианта комутатор от Лада.
                              Поле за експерименти има. От къде мога да взема ладов? На кои модели го има?
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • #30
                                До: "Донорът" спря да пали

                                Самара. Същия го има на Нива, Гоуф2, Сеат, Фиат и всякакви други коли от тази епоха, но ако споменеш имената им, ще поскъпне.

                                п.с. мога да ти дам резервния да пробваш.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X