Вече времето се затопли и започнах с ремонта .Демонтаж на капака на клапаните ,смукателен и изпускателен колектор. Демонтаж на главата. Наливане на цилиндрите с газ за проверка на плътноста.Потсушаване ,премахване на нагара и оглед эа дефекти. След така направените процедури констатирах следното . 1 Гарнитурата небеше продухана въпреки смесването на течности. 2 Някой болтове бяха хлабави , след щателен оглед се оказа че , са разтегнати . 3 Между преградата на първи и втори цилиндар има малка пукнатина ,която ме притеснява даите мнение.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ремонт на още една Фероза
Свий
X
-
До: Ремонт на още една Фероза
Здравейте , днес си взех главата от шлаиф .Има минимално изкривяване което според шлаифиста не пречи . Утре щеми доставят гарнитурата и гумичките за клапаните . Остана един съществен проблем , болтовете за главата . Намерих оргинални за които искат маика и баща .Заради малкия момент на стягане смятам да си закупя болтове от търговската мрежа с повишена якост .
-
До: Ремонт на още една Фероза
Сигурен ли си че това между първи и втори цилиндър е пукнатина? Прилича ми повече на драскотина, още повече че до колкото се вижда от снимката е само на хоризонталната повърхност, а не продължава надолу към цилиндъра. Вижда ми се малко странно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнениеДа пукнатина е но е само в отливката на блока не и в цилиндрите . Имам проблем с намирането на болтовете за главата . Педлагат ми оргинални Японски 16 лв. за брои , със каква якост са оргиналните болтове .
...ама ако питаш мен, купи си оригинални.
...и тая пукнатина ме притеснява.Най-малкото не знам как би уплътнявала новата гарнитура, предвид наличието на пукнатината.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнениеНаливане на цилиндрите с газ за проверка на плътноста.JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Прекарваш буталата на едно ниво , сипваш по около един пръст газ във всяко бутало и гледаш дали се променя нивото . Ако след дваисетина минути няма съществена разлика значи всичко е наред .Пропуск винаги ще има поради това че , ключат на сегментите не е толкова плътен .
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Обърни повече внимание на пукнатината,вземи оригиналните болтове за главата!!!! Преди да стегнеш главата,почисти много внимателно резбите в блока......от абразиви,вода........Успех!!!Никто в человеческом обществе не относится к диким животным природы так бережно, как охотники
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнениеКолеги , при пасването на клапаните констатирах че, един изпускателен клапан е крив .Някой даняма стари клапани защото в търговската мрежа няма .Или дайте адрес на някоя морга .
Тегава работа ще е с тоя клапан. Питай и колегата "Patrol_fen" дали не може да ти внесе. Има и още един колега, дето внася япоски части - виж в раздела "доставчици на стоки и услуги...".
Неприятното е че ако се поръчва се чака да дойдат.
Имаш ли някаква идея от какво се е изкривил тоя клапан?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Един клапан може да се изкриви само при една хипотеза-счупена пружина.Тя се вклинява ,намалява височината и клапана се снижава като започва да чука къде....сети се сам.Това го говоря от личен опит при един Опел рекорд 2.3 Д.В много студено време реших да паля и се чу апокалиптичен шум от ''матора'',веднага го спрях и му махнах капака.Резултата -счупена пружина ,изпадали конусчета,но късмета беше,че челата на клапана и буталото са строго паралелни и не се изкриви клапана.Разминах се само със смяна на пружина .МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Напълно съм съгласен , но ако се счупи кобилица и блокира клапана натиснат , той ще се ще срещне с буталото когато се движи към ГМТ. При Ферозата няма маслени повдигачи , а кобилиците се опират направо на вала. Също така ако ролката на ангренажния ремък спре да обтяга , заради блокиране или други причини е възможно ремъка да прехвърли зъб/и/ или направо да се скъса и тогава мисля че този клапан може да се изкриви. Ако е имало и други са ги сменили , но този понеже до сега е работил така , най вероятно не е бил забелязан.
А пружините на опела не са ли две , сложени една във друга.Jeep grand cherokee 4.0
Toyota 4rynner 2.4 td
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Вече е пробвано. Клапаните на фероза не удрят в бутало, при никакви обстоятелства. Единствения начин да удари е да се строши пружината или нещо от сорта, което да доведе до изпадане на клапана надолу.
На marlianda беше превъртяло ангренажното колело на коляновия вал. Щети - никакви.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Ремонт на още една Фероза
Спарки , много малко двг. са със защита т.е. клапаните не се удрят в буталото при авария на ремъка. От м.май 2009г. карам моята Ф-за и с радост научих за това което твърдиш. Мислех че , няма тази “екстра” , защото когато отварях мойта да и сменям гарнитурата видях че разстоянието е минимално , а и буталата са прави от към челото.
Moderator: Пиши с нормален размер шрифт.Последно редактирано от sparkybg; 16-03-10, 20:46.Jeep grand cherokee 4.0
Toyota 4rynner 2.4 td
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар