Ситуацията е следната - прибирах се от провинцията и около 30км. преди София ми засвири клиновидният ремък на Ферозата. Реших да го опъна, но като го видях на какво мяза се отказах - беше пред скъсване, а нямах резерва. Ремъка приплъзваше на шайбата на алтернатора, беше се разхлабил сериозно, но въртеше водната помпа и температурата си беше в нормални граници. Качих се и продължих, следейки уредите внимателно. В Нови Искър спрях фаровете - много падна волтметъра, а в Люлин спрях и мигачи да пускам - гаснеше двигателя.
Набавих ремък и го смених немедлено, но......почна да грее колата. Антифриза е в норма, като количество и качество, капачката не изпуска и докато се движа с нормална скорост ( над 20-30км/ч) температурата си е в норма - малко по-топла е от преди, но е в норма. Става кофти в задръстване - стрелката започва да покрива средната черта на термометъра, което не е фатално, но е показателно - при моята кола не е нормално да е там.
Реших при това положение на термометъра, да видя какво става по охладителната система - маркучите са меки, няма надуване, в антифриза няма масло или въздушни мехури, в маслото няма антифриз, но и колата не е прегрявана.
Навих на руло една сметка от мобилен оператор и я ръгнах в перката - спря! Та въпроса е в заглавието на темата - дали се е прецакало виското и дали това има връзка с ремъка?
Набавих ремък и го смених немедлено, но......почна да грее колата. Антифриза е в норма, като количество и качество, капачката не изпуска и докато се движа с нормална скорост ( над 20-30км/ч) температурата си е в норма - малко по-топла е от преди, но е в норма. Става кофти в задръстване - стрелката започва да покрива средната черта на термометъра, което не е фатално, но е показателно - при моята кола не е нормално да е там.
Реших при това положение на термометъра, да видя какво става по охладителната система - маркучите са меки, няма надуване, в антифриза няма масло или въздушни мехури, в маслото няма антифриз, но и колата не е прегрявана.
Навих на руло една сметка от мобилен оператор и я ръгнах в перката - спря! Та въпроса е в заглавието на темата - дали се е прецакало виското и дали това има връзка с ремъка?
Коментар