Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем ли е?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем ли е?

    Проблем ли е тази цепнатина,която се вижда на снимките и до какво може да доведе,ако не потърся нов "капак"(незнам точно как да нарека този елемент).
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Проблем ли е?

    Първоначално публикуван от unaited Преглед на мнение
    Проблем ли е тази цепнатина,която се вижда на снимките и до какво може да доведе,ако не потърся нов "капак"(незнам точно как да нарека този елемент).
    Не е ли капака на ангренажа? Ако е така, то той има само противопрахови функции.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем ли е?

      Не се коркай моят е така от както ми докараха джипа от Австрия
      Така си карай това не е толкова важно

      Коментар


      • #4
        До: Проблем ли е?

        Ясно!И този си е така откакто го докараха,вече две години!Понеже имам известен разход на масло и всичко около двигатела ми поражда въпроси!

        Коментар


        • #5
          До: Проблем ли е?

          Първоначално публикуван от unaited Преглед на мнение
          Ясно!И този си е така откакто го докараха,вече две години!Понеже имам известен разход на масло и всичко около двигатела ми поражда въпроси!
          И при мен е пукнат капака и то доста повече, а не го пазя особено чист джипа
          За маслото: смени ли го и с какво? масленият филтър смени ли го? Да не е най-елементарното от пропката на малото? При мен беше така преди 1 година - имаше някаква безумна пропка и маслото не беше сменяно от незнам си кога. Понякога търсим проблемите в по-сложни неща, а те са елементарни Колко долу-горе ти е разхода на масло?

          Коментар


          • #6
            До: Проблем ли е?

            Литър на 900-1000 км.Ако знам,че сегментите ще ми рещат проблема-веднага ги сменям,но ме е страх майстора като го отвори да не почне да разтяга локуми и от 500лв ремонт да отида на 1000,че и +.

            Коментар


            • #7
              До: Проблем ли е?

              Първоначално публикуван от unaited Преглед на мнение
              Литър на 900-1000 км.Ако знам,че сегментите ще ми рещат проблема-веднага ги сменям,но ме е страх майстора като го отвори да не почне да разтяга локуми и от 500лв ремонт да отида на 1000,че и +.
              500лв са 100,150л масло,делено на 1000км за литър....по моите сметки са над 100000км на твое място ще КАРАМ!
              Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

              Коментар


              • #8
                До: Проблем ли е?

                Точно поради същите сметки го карам така вече две години,почвам третата.Само ,че в моите сметки литъра е 11лв.И така с мислите за ремонт минаха две годинки,а и разхода на гориво ми е малък и общо взето не ми се бара двигателя,но пък всеки ден живея с тази дилема-да сменям ли сегменти или все още не!

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем ли е?

                  КАРАИ!!!!!!!!смени маслото с по-ефтино.
                  Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем ли е?

                    Първоначално публикуван от unaited Преглед на мнение
                    Литър на 900-1000 км.Ако знам,че сегментите ще ми рещат проблема-веднага ги сменям,но ме е страх майстора като го отвори да не почне да разтяга локуми и от 500лв ремонт да отида на 1000,че и +.
                    Защо реши, че е от сегментите? Пишеш, че гори малко - би трябвало да имаш добра компресия. Тя се мери. Маслото може да се губи по други причини:
                    -лоша вентилация на картера, повишено налягане и маслото през семерингите
                    - теч от семерингите и от уплътнението на картера
                    - гумички на клапаните.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем ли е?

                      Компресията ми е супер,мерил съм я.
                      Гумички на клапаните съм сменил,също съм сменял и семеринги.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем ли е?

                        Добре де, мен че съм жена няма да ме послушаш, но чуй някой колега:
                        Първоначално публикуван от giavol Преглед на мнение
                        КАРАИ!!!!!!!!смени маслото с по-ефтино.
                        ТА: не барай нищо, само смени масло и маслен филтър и погледни пропката дали не подлизва Сложи минерално или полусинтетика масло - 10w/40 (минералното е 7лв/л) По много груби сметки можеш за около 40-50лв да си смениш масло и филтър Опитай с това и не пипай друго. Ама нали знаеш: пържени картофки в масло от пържена риба си е все едно ядеш риба, а не картоф. Ти си решаваш картоф или риба Успех, колега!

                        Поздрави,
                        М.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем ли е?

                          Колега аз имах подобен проблем. Предишния собственик на Ферото, като я купи и сменя гумичките на клапаните, реглаж, т.н., но пак харчеше маслото, не много, но достатъчно, за да я отворим. След като я взех аз, отворихме мотора, направо не ми се говори, надраскан 1ви цилиндър, разбити лагери на вала, трагедия пълна.
                          Шлайфахме блока, нови бутала, сегменти и лагери. Шлайфане съответно на вал и глава. Труд и т.н. и накрая чертата отиде на 1100 лв. Така че помисли си, дали да го отваряш. А иначе маслото е за смяна вече и не е трепнало дори и с милиметър.
                          [FONT=Comic Sans MS][B][COLOR=Black][SIZE=4]Най-трудната борба е борбата със себе си, най-сладката победа е да пребориш себе си!![/SIZE][/COLOR][/B][/FONT]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем ли е?

                            Първоначално публикуван от marlqnda Преглед на мнение
                            Добре де, мен че съм жена няма да ме послушаш, но чуй някой колега
                            Всички съвети от форума се приемат!
                            Всички филтри и масла са сменени веднага след покупката и при нужните километри след това!Нямам видими течове.Сега следя за едно сълзене,предполагам гарнитурата на главата иска смяна или притягане,но още не съм сигурен!А не ми се отваря точно,заради нещата,които описва Данчо!Щото моята груба сметка примерно е:
                            - сегменти-около 100лв
                            - комплект гарнитури-около 150лв
                            -масла,филтър,антифриз-100-150лв
                            - труд-100-150лв
                            -други непредвидени-100лв
                            Но от 500-600,ако стане 1000-1000+Сложен е въпроса с рибата и картофа!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем ли е?

                              На мене ми гори около 1,2 литра масло от смяна да смяна - т.е. 10 000км.
                              Купувам разфасовка от 5л. , наливам към 3,700-3,800 и останалото доливам след около 5000км. После пак смяна. Литър на 1000км. ми се вижда множко....клони към Шкодичка. При тях разхода на масло за нов двигател беше 0,5л./1000км.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X