Две последователни недели прегазвах реки щото не можехме да вържем едни пусии.Резултата е 3 убити прасета.Не в това е обаче въпроса...в предния ми ляв фар влезе вода.Ако някой колега може да сподели опит ,какво да направя ще му бъда благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вода в предните фарове.
Свий
X
-
До: Вода в предните фарове.
Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнениеИзточваш фара и караш , когато раждяса взимаш нов...
при уазката редовно се пълнят, но при нея има и спецялни херметичниМБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнениеМоже би не се изразих правилно.Водата не е в промишлени количества ,а под формата на конденз по вътр. повърхност.Идеята ми е някой да сподели как да профилактирам дефинитивно проблема да не се случва повече.И двата фара бяха под вода но само единия росяса отвътре.
Ако не се разглабя - махаш крушката и пак със топлодуха.
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
Стъклото е залепено към рефлектора. Отзад обаче има 2 места, през които минава влага - уплътнението на крушката на фара, и евентуално отдушника му. Оправията е трудоемка. Мен ме мързи, и мойта си стои така. Просто фабрично тия уплътнения са калпави, а като цопнеш във водата, фара се охлажда, и вода минава и през отдушника. Изхода е към отдушника да се върже шлаух, който да се изведе някъде нависоко, или или в тръбите преди въздушния филтър на двигателя. А оригиналното уплътнение на крушката се маха, по фара се прави отливка от епоксидна смола, например, която се залепва за него със силикон, а на отливката се прави подходящ капак, например метален, с надеждно уплътнение за кабелите. В момента слагам лупи на тераното - там фаровете са със същите уплътнения фабрично, и 2 вечери подред се омазвам до ушите с епоксидна смола, ама като завърша ще пусна нарочна тема по въпроса.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
И моя ляв фар е с конденз след давенето в Елешница. Мисля да му сложа няколко зрънца
силикагел , но все забравям да взема. Иначе, Спарки е прав...
Михов , това да ти е проблема. Аз три дни суших на вятър седалките и мокета...Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
Слушай сега, та и ти да изтрещиш като мене навремето. Тогава изтрещях от съвета, прочетен във фирмено ръководство на Хела. Всички отначало се смяха, а от години народа така и кара
Значи, вземаш хубава бургийка 3 мм, и много внимателно правиш една дупка в долния край на рефлектора, близо да стъклото. Въпросът е решен.
Обяснението - водата винаги ще намери откъде да влезе - налягането вътре във фара се променя с 80% от загряването/изстиването при включване и изключване на лампата. И влиза, въпреки лабиринтните уплътнения, другите не ги и вижда. Работата е да има откъде да излезе.
Същото като с мостовете, СК, РК и шнорхелите им. Е, на фаровете чак шнорхели не слагат.
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
профилактиката - сваляш фара, изливаш водата и през отвора за крушката внимателно бъркаш и го забърсваш.после обдухваш със сушоар. аз бъркам с пръсти. може и с пинсета. не е лошо да си "изпереш" примерно с веро сваления фар. обикновенно по старите след това проглеждат.
решението на проблема - фар крушка . в скорпион 13 имаше по 35лв за бр. ако не се лъжа. нямат отвор за габаритна светлина обаче...
поздрави и наслука!не бързам за никъде...
XJ 2.5TD '98
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеСиликагелът е безсмислен при такива количества вода.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
всъщност утре ще си свалям да бърша единия фар, след давенето на елещница....
а на Стефан офертата не става за преминаване на водни препятствия, щото ще се пълни, а пръсне ли върху халогена ще гръмне и светлина йок!
но за фарове които не ги давят а просто кондензират - става. но ако ще е за оттегляне на водните пари мисля по добре от горе да е дупката, а ако е за оттичане - отдоло.не бързам за никъде...
XJ 2.5TD '98
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение... а на Стефан офертата не става за преминаване на водни препятствия, щото ще се пълни, а пръсне ли върху халогена ще гръмне и светлина йок! ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеТова с гърменето на крушката се случва най-редовно и без да има отвор като описания от Стефан. Водата си намира откъде да влезе и след това, като няма откъде да изтече, си се плацика вътре, така че можеш да останеш без фар и на асфалта, при някое по-силничко друсване ...не бързам за никъде...
XJ 2.5TD '98
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнениеда. ми аз затова си ги свалям и почиствам... половин час работа.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Вода в предните фарове.
Фар-крушките са дрво. И като мощност, и като картина на стената. Заслепяването им е над европейските норми и затова се допускат само като резервна част за американските коли.
Идеята за "шнорхел" не е чак толкова порочна - където са 3-4 отдушника на трансмисията, там са и още два за фаровете. Даже и да не се отведат маркучи, дупката на дъното е почти перфектно решение. Оттам не може да влезе много вода, защото (ако е плътен фарът) няма откъде да избяга въздухът. Количеството вода е ограничено до промяната на обема на въздуха от температурата - т.е. около 30%. После ще изтича. Ако дупката е отгоре, фарът ще се пълни, пълни, пълни...
3-те мм които Стефан спомена са важни - това е минималната дупка, през която водата доброволно ще изтича срещу бълбукащ през нея въздух. По-голяма дупка пък ще пуска навътре повече боклуци.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар