Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за хъбове

    Първоначално публикуван от plamen atanasov Преглед на мнение
    Има разлика -Фероза 24 шлици,Роки 26 и това ако е еднакво . Проверявано при Роки 90 и 93 г.(с цели мостове)
    Имам ръчни Айсин -200 лв за чифт .
    Ако са за Фероза ти ги взимам, Пламене.

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос за хъбове

      колегата с клетвената декларация каде се покри нещто теорията не е като практиката аман от каталози. Жалко ако са били път на празно. Късно се включих не можах да те предупредя на време от разбирачи. И аз за малко да изгоря но на време включих. Търси си за Фероза.Вече знаеш за какво става вапрос. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос за хъбове

        Имам 3 чифта Айсин ръчни ,и един автоматични - всички за Роки .Който и както иска да ги брои -шлиците за Роки са 26.

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос за хъбове

          Първоначално публикуван от muri_1974 Преглед на мнение
          колегата с клетвената декларация каде се покри нещто теорията не е като практиката аман от каталози. Жалко ако са били път на празно. Късно се включих не можах да те предупредя на време от разбирачи. И аз за малко да изгоря но на време включих. Търси си за Фероза.Вече знаеш за какво става вапрос. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ
          Както казах, фероза се продава като Rocky, Sportrak, Widetrack, Fourtrack и Feroza из различните краища на света, така че каталога де-факто е правилен. От всичките изброени, единствено Widetrack е по-широка.

          Отделно има рокита с независимо предно окачване, с няколко вида двигатели (бензин, дизел) и окачване (пружини, ресори, торсиони).

          Въобще, пълна какафония.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос за хъбове

            Първоначално публикуван от muri_1974 Преглед на мнение
            колегата с клетвената декларация каде се покри нещто теорията не е като практиката аман от каталози. Жалко ако са били път на празно. Късно се включих не можах да те предупредя на време от разбирачи. И аз за малко да изгоря но на време включих. Търси си за Фероза.Вече знаеш за какво става вапрос. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ
            Не съм се покрил колега, но не живея във форума!! А това че не можете да четете каталози си е ваш проблем .

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос за хъбове

              Първоначално публикуван от plamen atanasov Преглед на мнение
              Имам 3 чифта Айсин ръчни ,и един автоматични - всички за Роки .Който и както иска да ги брои -шлиците за Роки са 26.

              26 или 28 е възможно да съм объркал докато ги броя понеже бяха в грес, но е факт това че на рокито са по големи. Хората наистина биха малко път напразно но с предварителната яснота , че има вероятност да не паснат.

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос за хъбове

                за колегата Пламен Атанасов: Имаш ли представа дали тези хъбове ще паснат на Бертоне фрееклимбер 2, защото то е малко по широко от ферозата

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос за хъбове

                  Първоначално публикуван от ipivo Преглед на мнение
                  за колегата Пламен Атанасов: Имаш ли представа дали тези хъбове ще паснат на Бертоне фрееклимбер 2, защото то е малко по широко от ферозата
                  Почти е сигурно че ще паснат. До колкото знам разликата е само в полуоските и жирината на задния мост.

                  Все пак 100% сигурност никой, който не е пробвал, няма как да ти даде.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос за хъбове

                    Колеги, някой ремонтирал ли е автоматични хъбове на Фероза , (феродото на спиралната прожина е износено) и намирал ли е някъде такива резервни части

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос за хъбове

                      Първоначално публикуван от djembi1 Преглед на мнение
                      Колеги, някой ремонтирал ли е автоматични хъбове на Фероза , (феродото на спиралната прожина е износено) и намирал ли е някъде такива резервни части
                      Търсиш или хъбове на старо, на които друго е потрошено, или слагаш ръчни.

                      Ако питаш мен - сложи ръчни. Хем са по-евтини, хем при правилна експлоатация не се развалят.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос за хъбове

                        Спарки,ако може драсни един - два реда за правилната експлоатация при ръчните.Профилактика,включване ,изключване(какви ли работи не съм чел и чувал: първо включвай лоста,после заключвай,друг казва обратно,трети -давай по метър -два назад...пълна обърквация за наглед нещо просто.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос за хъбове

                          Аз отскоро съм с ръчни и спазвам някои правила, които намирам за правилни.
                          1. Първо включвам хъбовете и после лоста на раздатката.
                          2. Прехода 4х4 -><- 4х2, винаги го правя при спрял автомобил.
                          Самите хъбове не мисля че изискват някаква профилактика.

                          П.П.
                          Връщането назад важи само за автоматичните хъбове.
                          Георги Тонев

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос за хъбове

                            Е то няма какво толкова.

                            за ръчни:

                            1. Ако хъбовете са изключени, включват се преди да пипате лоста на раздатката.

                            2. Принципно между 4х2 и 4х4 бързи може да се превключва в движение. На прав участък, с изправен волан, с натиснат съединител, внимателно се бута лоста от едното положение в другото, без да се прилага прекомерно усилие върху него. Пипа се нежно. Ако при тая процедура се чува или усеща хъркане, намалявате скоростта. Много скоро ще свикнете какво-що, но главното е - при хъркане - намалявате натиска върху лоста и намалявате скоростта.

                            От бързи на бавни въпроса е малко по-сложен, и макар при ниска скорост понякога да се получава, аз поне от бързи на бавни минавам само в спряло положение.

                            За автоматични хъбове правилата са по-различни. Там е желателно при спряло положение да се прави тая процедура.

                            Главното е - чува ли се хъркане, или неща от сорта, от раздатката или от хъбовете, помислете къде бъркате, не употребявайте сила, и ако въпреки всичко пак хърка и не ще - правете процедурата при спряло положение.

                            ...получи се почти като ръководство за употреба на блондинка, дето не може да си каже къде я сърби.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: До: Въпрос за хъбове

                              Първо:честита нова година на всички!
                              после аз преди два дни(джипката я карам от две години) ми се стори че дърпа на ляво след като бях карал 4*4 и си помислих да не е задържал нещо хъб,но дойде мой приятел и след като погледна ми каза,че аз нямам хъбове(джипката е фероза 97год)досега винаги съм мислел ,че съм с автоматични и тук не съм срещал някой да казва че няма хъбове-не съм много наясно с предаването 4*4 та питам възможно ли е да е така?

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за хъбове

                                Възможно е. Има вариант Ферозата да е с капачки, които държат постоянно зацепени полуоските. Едва ли зависи от годината на производство. Вероятно е ценови вариант.
                                Сложи една снимка да видиме.
                                Ти да не си с фултайм?
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X