Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Захранване на бензинова помпа.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Захранване на бензинова помпа.

    Здравейте, не отива ток до бензиновата помпа. Къде да търся проблема?

  • #2
    Първоначално публикуван от Groundhog Преглед на мнение
    Здравейте, не отива ток до бензиновата помпа. Къде да търся проблема?
    Прегледах схемите, има предпазител 15 А за EFI двойно реле и кабели преди помпата. Имай предвид, че след подаване на контакт помпата работи секунда или две и после спира. Тръгва отново след подаване на стартер и работа на двигателя. Премери добре, за да не се бъхтиш напразно.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение

      Прегледах схемите, има предпазител 15 А за EFI двойно реле и кабели преди помпата. Имай предвид, че след подаване на контакт помпата работи секунда или две и после спира. Тръгва отново след подаване на стартер и работа на двигателя. Премери добре, за да не се бъхтиш напразно.
      Сигурен съм, че до буксата на помпата не отива ток. До релето отива ток. След него обаче не знам как да измеря. Къде е този предпазител? 15А за EFI? Благодаря!

      Коментар


      • #4
        Предпазителя е преди релето. Щом си локализирал релето, мери на верига към буксата на помпата. Ако кабела е здрав, а на другия пин на буксата на помпата имаш маса, то остава да е реле. Обърни внимание на това, че при контакт релето се включва за секунда-две, и после прекъсва. Като мериш буксата на помпата някой трябва да ти дава на контакт а ти да гледаш уреда в това време. Провери - един от пиновете на помпата трябва да е маса винаги.

        Ако имаш газ, то може да са прекъснали помпата когато си на газ!
        Последно редактирано от Rosen_v; 27-08-23, 11:10.

        Коментар


        • Groundhog
          Groundhog коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря

      • #5
        Под купето отдолу, на пасажерската седалка има букса разединителна за помпата.Разедини и бодни там уреда , постави го на седалката да го виждаш и дай на контакт .Колегите казаха имаш ток от релето за две три секунди при неработещ двигател.От там нататък съобразявай.Успех

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от itana Преглед на мнение
          Под купето отдолу, на пасажерската седалка има букса разединителна за помпата.Разедини и бодни там уреда , постави го на седалката да го виждаш и дай на контакт .Колегите казаха имаш ток от релето за две три секунди при неработещ двигател.От там нататък съобразявай.Успех
          Точно там мерих и няма ток.

          Коментар


          • #7
            ПРи двигателя има кутия с предпазители и релета/ от странатана смукателния колектор/ , там има едно черно квадратно реле, там е и предпазителя./Другите са кръгли- те са други работи/ -то е за помпата ,виж дали има ток до него

            Коментар


            • #8
              още малко помощ.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от itana Преглед на мнение
                още малко помощ.
                Да, това е релето, на единия му пин отива ток и до там. Смятам да търся друго реле за проба.

                Коментар


                • #10
                  Релето има силова и оперативна част./Контакти и бобина/ Ако имаш захранване само на един пин, то проблема не е в него. Трябва да имаш постоянен плюс на един пин, и сигнал от компа за активиране на релето на друг пин - появява се при контакт за една две секунди. Имаше някъде описано как ръчно да се активира горивната помпа с късо през сервизната букса, но сега не го намирам, ако някой колега се сеща да ти пише!

                  моя грешка, сега гледам схемата, но нямам как да ти я пратя. Силовият плюс за релето идва от главното реле, управляващия плюс идва от контактния ключ, а минуса на управлението е през компа.
                  При онтакт трябва да имаш два плюса на релето, един минус за една две секунди, и останалия пин е към помпата.
                  Последно редактирано от Rosen_v; 27-08-23, 22:42.

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
                    Релето има силова и оперативна част./Контакти и бобина/ Ако имаш захранване само на един пин, то проблема не е в него. Трябва да имаш постоянен плюс на един пин, и сигнал от компа за активиране на релето на друг пин - появява се при контакт за една две секунди. Имаше някъде описано как ръчно да се активира горивната помпа с късо през сервизната букса, но сега не го намирам, ако някой колега се сеща да ти пише!

                    моя грешка, сега гледам схемата, но нямам как да ти я пратя. Силовият плюс за релето идва от главното реле, управляващия плюс идва от контактния ключ, а минуса на управлението е през компа.
                    При онтакт трябва да имаш два плюса на релето, един минус за една две секунди, и останалия пин е към помпата.
                    Прати я, ако можеш на вайбър 0883560388 . Благодаря!

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
                      Релето има силова и оперативна част./Контакти и бобина/ Ако имаш захранване само на един пин, то проблема не е в него. Трябва да имаш постоянен плюс на един пин, и сигнал от компа за активиране на релето на друг пин - появява се при контакт за една две секунди. Имаше някъде описано как ръчно да се активира горивната помпа с късо през сервизната букса, но сега не го намирам, ако някой колега се сеща да ти пише!

                      моя грешка, сега гледам схемата, но нямам как да ти я пратя. Силовият плюс за релето идва от главното реле, управляващия плюс идва от контактния ключ, а минуса на управлението е през компа.
                      При онтакт трябва да имаш два плюса на релето, един минус за една две секунди, и останалия пин е към помпата.
                      Помпата вече работи, оказа се това бушонче.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X